Dan zijn er wel wat andere users die je op de vingers zou moeten tikken.quote:
Ik begrijp deze post niet.quote:
Doe ik ook zekerquote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zijn er wel wat andere users die je op de vingers zou moeten tikken.
Overigens zie ik het probleem ook niet echt.
Metallica.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
Even een rondvraag voordat ik inkak: slechtste concert dat jullie ooit gezien hebben?
Beste, slechtste. Te moeilijk, heb te veel gezien.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
Even een rondvraag voordat ik inkak: slechtste concert dat jullie ooit gezien hebben?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2022 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beste, slechtste. Te moeilijk, heb te veel gezien.
Ehhh..... daar moet ik op terugkomen.
Inderdaad, heeft er wel iets van weg.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is Crown of Love van Arcade Fire, maar dan anders.
Niet zo raar, als ik dit zo beluister.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit is ook zo'n band waarvan ik altijd vergeet dat ze bestaan
slecht wil ik het niet noemen, maar 2e keer death grips zien was wel een beetje teleurstellend.Iets minder enthousiasme in het publiek, veel meer mainstream volk zat in de zaal. de 1e keer dat ik ze zag was de zaal gewoon een grote moshpit. Tering, dat was intens. Dan is dat 2e bezoek gewoon erg matig geweest in contrast.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
Ch!psquote:Op woensdag 28 december 2022 00:29 schreef ok01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |