Brian Eno ookquote:
Scheiding?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van Nederlandstalig vind ik eigenlijk dat de Vreemde Kostgangers er in moeten... (van wat er niet instaat)
Ja, precies dit. Als je dan ook nog iemand hebt die eigenlijk niet zo heel goed is in het schrijven van teksten dan krijg je van die zinnen waarbij ze over de lettergrepen struikelen en dan klinkt het al helemaal niet meer. Of ze gaan dan geforceerd naar woorden zoeken waardoor je Blof teksten krijgt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:47 schreef Hamlapjes het volgende:
'Probleem' met Nederlandstalige teksten in de muziek is, in mijn ogen tenminste, dat stomme teksten en rijmelarij zo goed opvallen. In een anderstalig liedje is het veel makkelijker om de tekst niet bewust mee te krijgen, terwijl dat net zo vaak voorkomt natuurlijk
Bri én Eno?! Wow!quote:
Ze werd op handen gedragenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
In 2013 live gezien. Vond het wel mooi dat ze over de handen van het publiek ging lopen en gewoon bleef zingen.
[ afbeelding ]
Heeft Skin inmiddels haar op haar hoofd??quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
In 2013 live gezien. Vond het wel mooi dat ze over de handen van het publiek ging lopen en gewoon bleef zingen.
[ afbeelding ]
Guus net was de 37 705equote:Op dinsdag 27 december 2022 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeveel scrobbles heb je dit jaar?
Blijkbaar deed ik destijds 46 nummers per dag. Ik vraag me echt af hoe dan
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
behalve op Pukkelpop 2011 dan
Dit was 2013. Geen idee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft Skin inmiddels haar op haar hoofd??![]()
![]()
![]()
in je spotify lijst zettenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:49 schreef Felagund het volgende:
"Love is the Drug" Is inderdaad een stuk beter. Leuk nummer wel. @:Peacemen
Volgens last.fm had ik hem al wel twee keer geluisterd, maar daar heb ik geen actieve herinnering aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |