Dwz dat er voor peaceman al 42.000 accounts waren? En dat 20 jaar geleden?quote:
Ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:05 schreef PippenScottie het volgende:
Jethro Tull treedt toch ook nog op. Met Ian Anderson en alles?
Dwarsfluit om je orenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij was een tijdje geleden hier in de buurt, ben niet gegaan
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
Hmmm dit hoeft voor mij niet zo
Daar is het Barry z'n fluit…quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:06 schreef Zorro het volgende:
Dit lijkt wel Back Home van de Earring(s?)
@henkquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso ook een sloot aan users verwijderd en kloons.
Dan ga je maar wijn halen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
Hmmm dit hoeft voor mij niet zo
Ik ben 3462, en dat was nog geen half jaar na oprichting.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dwz dat er voor peaceman al 42.000 accounts waren? En dat 20 jaar geleden?
Hoe moeilijk is het om namen goed te krijgen?quote:
ah nooit geweten dat dat erbij stond in de link...quote:
Ja, user nr. 2 (Jorma) heeft FOK al 4343 dagen, 2 uur niet meer bezocht.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dwz dat er voor peaceman al 42.000 accounts waren? En dat 20 jaar geleden?
Slaapwel en tot morgenmiddag danquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar naar bed en zet daar de top2000 op, morgen weer werken. Gelukkig maar tot 13:30 uur ongeveer maar toch.
Fijne avond en tot morgen.
Het was ooit ook een nieuwslezer toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t vorig uur ook al gezegd, maar deze dj stoort me enorm. Zelfs de zin "Het sfeertje in dit café is geweldig" leest ie van n blaadje af. Dan ben je geen presentator maar een voorlezer
Dan ben je ongeschikt voor de Top 2000quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was ooit ook een nieuwslezer toch?
Doet Emmely ook, Gijs ook, bijna allemaal doen ze dat tijdens de Top 2000. Het is gewoon één grote script, van begin tot einde, kan ook niet anders met zo'n tijdslijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t vorig uur ook al gezegd, maar deze dj stoort me enorm. Zelfs de zin "Het sfeertje in dit café is geweldig" leest ie van n blaadje af. Dan ben je geen presentator maar een voorlezer
Morad El Ouakili is een Nederlands radiopresentator-dj op NPO Radio 2 en radionieuwslezer voor de NOS.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jij bent duidelijk geen forumbeest.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah nooit geweten dat dat erbij stond in de link...
Orgel Woke?quote:
Ik kijk niet, maar het klinkt voor mij al een beetje neppig. Maar goed, hij probeert het en heeft verder geen irritante trekjes, dus ik trek hem nog beter dan een Gijs of van Kinkelquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
in principe kan het nummer iets van 988 nummer lager.quote:
Dat kan prima. een appje voorlezen, prima, maar zelfs zinnetjes over de sfeer in t cafe gescript? Dat kun je toch zien en spontaan bedenken/roepen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Doet Emmely ook, Gijs ook, bijna allemaal doen ze dat tijdens de Top 2000. Het is gewoon één grote script, van begin tot einde, kan ook niet anders met zo'n tijdslijn.
Heeft je moeder je nooit van de bloempjes en de bijtjes verteld?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik krijg altijd vreemde gevoelens van dit nummer![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen, jullie zijn mijn eerste, mijn laatste, mijn alles. Maar mijn brein wint het van mijn hart en ik ga op tijd naar bed.
Maak er een LEGENDARISCHE avond en nacht van.
Tot morgen
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga na deze plaat afsluiten, tot morgen allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |