Sjon en Hans vond ik het mooistequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De village people vs. patrick hernandez gag is toch wel voor mij het meest prominente in Zeebats though.
Maar zoals ik zei, ja beide kan.
Ja, relatief gezien mag deze wel hoger.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de betere Bowie's wel dit
Dat dachten ze overigens omdat ze het illegaal hadden gedownload, waar het nummer gewoon verkeerd getagged wasquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mastermovies was een duo scholieren dat nasynchronisaties deed een jaar of 15 á 20 terug. En een van die gasten dacht dat het nummer van Village People was tot zijn moeder zei dat het van Patrick Hernandez was. En toen hebben ze dat in een filmpje verwerkt.
100%.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verder is Sunfield een vermoeiende act
Ik vind I'm afraid of Americans ook tof.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de betere Bowie's wel dit
Oja, Limewire ofzo toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat dachten ze overigens omdat ze het illegaal hadden gedownload, waar het nummer gewoon verkeerd getagged was![]()
Nee, jij bent leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mastermovies was echt niet leuk.
Ter info.
Ok boomerquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ter info.
Die recente(?) upscale van de video ziet er verdomd goed uit, alsof het recent opgenomen isquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind I'm afraid of Americans ook tof.
Wat ze dan weer niet zeiden/wisten, is dat de Madonna lookalike wel degelijk een bekende isquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik wist dat al door @:n00biedoobiedoo
KRENTENBOL.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sjon en Hans vond ik het mooiste
Ik ook door n00bie ja. Maar Madonna bleek dus een soort dubbelganger te hebben ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik wist dat al door @:n00biedoobiedoo
Klopt ze hadden de fout gemaakt tijdens nichtrijder omdat ze het nummer van Kazaa hadden gehaald met de verkeerde artiest in de titel. En toen kregen ze fucking veel emails dat Born to Be Alive van Patrick Hernandez is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De village people vs. patrick hernandez gag is toch wel voor mij het meest prominente in Zeebats though.
Maar zoals ik zei, ja beide kan.
Leuk stukje achtergrondinfo waar ik pas naar jaren achter komquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat dachten ze overigens omdat ze het illegaal hadden gedownload, waar het nummer gewoon verkeerd getagged was![]()
Godver dat spaanse liedje was geweldigquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
KRENTENBOL.
Die van mij zijn toch wel de Arie en Bastiaan voice overs. Toen was het echt op zn meest random en extreem naar mijn mening
Net even gekeken en het is erg slecht…quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ter info.
Je moet het ook kijken als 12 jarige.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net even gekeken en het is erg slecht…
Cordon blue is cordon blue?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Godver dat spaanse liedje was geweldig
Waarom had die in een column over Suzan en Freek?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Wij danken Thijsje Zonneveld.
Toen was er nog geen YouTube, dus dat kan ik me niet inbeelden…quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet het ook kijken als 12 jarige.
dat was wel eens later in de weekquote:
Volgens mij hadden ze het oorspronkelijk zelf gehostquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was er nog geen YouTube, dus dat kan ik me niet inbeelden…
Ali B ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Barbara steekt haar neus graag in andermans zaken
Ja en verspreid via Kazaa en dergelijkequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het oorspronkelijk zelf gehost
Toen zij dat maakten ook nog nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was er nog geen YouTube, dus dat kan ik me niet inbeelden…
Ja die is na vandaag dan ook helemaal klaar. Sowieso opvallend dat dit de hoogste is, dit stond 5 jaar terug op 1300 en Woman in Love op 550 ofzoquote:
Ja, dat viel me al op. En beter verdeeld ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat was wel eens later in de week
Toen ik 12 was, was er nog niet eens internet…quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het oorspronkelijk zelf gehost
Amper rioleringquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik 12 was, was er nog niet eens internet…
Mooie tijd was datquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik 12 was, was er nog niet eens internet…
betere volgorde ook. beide horen er wel in trouwensquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die is na vandaag dan ook helemaal klaar. Sowieso opvallend dat dit de hoogste is, dit stond 5 jaar terug op 1300 en Woman in Love op 550 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |