quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Keihard gelachen
Goedenavond trouwens allen
Technisch gezien nichtrijder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mastermovies, Zeebats (baywatch voice over)
Je mist niksquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik versta die Suzan trouwens nooit qua teksten, heel nasaal en mompelend
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is eigenlijk de oorsprong van de Village people / Born to be Alive grap?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap nog niet, maar het zal
Nee eerst uit Nichtrijder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mastermovies, Zeebats (baywatch voice over)
Marjolein stapte over van Vrouwenvleugel 1. In seizoen 2 was haar rol klaar, ze was toen inmiddels vrijgelaten en had alleen nog een korte cameo in de eerste van seizoen 2.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Marjolein Keuning ging ook alle soaps afDie blonde was ten tijde van Medisch Centrum West altijd wel the hot one. Bij ONM niet zo meer..
De mythe werd ontkracht. Maar las ik hier al eerder natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zat Madonna in dat filmpje?
Dit blijft geniaalquote:
quote:
Wij danken Thijsje Zonneveld.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je een brood naar de kaak van die Suzan gooit krijg je het gesneden terug.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap nog niet, maar het zal
Ja ik wist dat al door @n00biedoobiedooquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De mythe werd ontkracht. Maar las ik hier al eerder natuurlijk
De village people vs. patrick hernandez gag is toch wel voor mij het meest prominente in Zeebats though.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee eerst uit Nichtrijder.
Heeft Merijn wel eens uitgelegd.
Verder is Sunfield een vermoeiende actquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Wij danken Thijsje Zonneveld.
Mastermovies was een duo scholieren dat nasynchronisaties deed een jaar of 15 á 20 terug. En een van die gasten dacht dat het nummer van Village People was tot zijn moeder zei dat het van Patrick Hernandez was. En toen hebben ze dat in een filmpje verwerkt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is eigenlijk de oorsprong van de Village people / Born to be Alive grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |