Wie weet wil die het 'n keer boven haar doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar JW trekt zich liever af volgens mij
hij vraagt eigenlijk ook niks aan Tianoquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt veel nieuws tot mij Aldus Erik
hij speelt t slim, beetje op de achtergrond blijven, iedereen te vriend houden.... gluiperdjequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt veel nieuws tot mij Aldus Erik
Klopt.. Het is een grote Erik-Ego-Showquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vraagt eigenlijk ook niks aan Tiano
Vind zichzelf belangrijker om over te vertellenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vraagt eigenlijk ook niks aan Tiano
Echt hequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
zijn er nu echt niet meer gesprekken dan Eric en Tiano en JW en Esther?
Knoop in je zakdoek zekerquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Erik is wel in een paar programmas te zien geweest
niet die wij mogen zien neequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Regie bepaald... Marcie moet Manager worden blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |