Wie weet wil die het 'n keer boven haar doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar JW trekt zich liever af volgens mij
hij vraagt eigenlijk ook niks aan Tianoquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt veel nieuws tot mij Aldus Erik
hij speelt t slim, beetje op de achtergrond blijven, iedereen te vriend houden.... gluiperdjequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt veel nieuws tot mij Aldus Erik
Klopt.. Het is een grote Erik-Ego-Showquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vraagt eigenlijk ook niks aan Tiano
Vind zichzelf belangrijker om over te vertellenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
zijn er nu echt niet meer gesprekken dan Eric en Tiano en JW en Esther?
Knoop in je zakdoek zekerquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Erik is wel in een paar programmas te zien geweest
niet die wij mogen zien neequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Regie bepaald... Marcie moet Manager worden blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hij zei net nog dat hij wel tv recesent kan wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Silves het volgende:
Ik kijk geen tv zei hij ooit...heeft elk ding gezien op tv..dacht ooit vreemde man, ik schakel over naar een geil camerabeest die denkt uit te blinken in alles, ik ik ik oja hij heeeft al 10 pushups gehaald in 4 maanden hij is aan het opbouwen..
als je een andere wilquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
Toen ik op een TT kwam was er al eentje geopend dus laat maat zitten want mij boeit het geen ene mallemoer
Hij heeft ook niks met andere mensen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeer belezen, en goed onderlegd zijn enige zin die hij blijft herhalen..goeie tt hoor..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
Toen ik op een TT kwam was er al eentje geopend dus laat maat zitten want mij boeit het geen ene mallemoer
Alleen hadden ze de vraag fout waarbij werd gevraagt wie is de kampioen polstok verspringen. Ze kozen voor de andere foto ipv zijn fotoquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef D. het volgende:
Erik is een vraag geweest bij Get the picture
Hij loopt niet zomaar naast zijn schoenen dus
Hij zei net dat ie Imi wilde gaan interviewen over oorlog en vluchteling zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft ook niks met andere mensen.
meerdere programma's tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil niets met televisie zei ze tegen Isaac maar deed mee aan notabene Kookklunzen of hoe het ook heette
En huntedquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil niets met televisie zei ze tegen Isaac maar deed mee aan notabene Kookklunzen of hoe het ook heette
Detailsquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef IkFok het volgende:
[..]
Alleen hadden ze de vraag fout waarbij werd gevraagt wie is de kampioen polstok verspringen. Ze kozen voor de andere foto ipv zijn foto
Daar wil hij wel iets meer over weten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie Imi wilde gaan interviewen over oorlog en vluchteling zijn
De podcast stelen van Jef uiteindelijk..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie Imi wilde gaan interviewen over oorlog en vluchteling zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |