Wie weet wil die het 'n keer boven haar doenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar JW trekt zich liever af volgens mij
hij vraagt eigenlijk ook niks aan Tianoquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt veel nieuws tot mij Aldus Erik
hij speelt t slim, beetje op de achtergrond blijven, iedereen te vriend houden.... gluiperdjequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Er komt veel nieuws tot mij Aldus Erik
Klopt.. Het is een grote Erik-Ego-Showquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vraagt eigenlijk ook niks aan Tiano
Vind zichzelf belangrijker om over te vertellenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
zijn er nu echt niet meer gesprekken dan Eric en Tiano en JW en Esther?
Knoop in je zakdoek zekerquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Erik is wel in een paar programmas te zien geweest
niet die wij mogen zien neequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Regie bepaald... Marcie moet Manager worden blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hij zei net nog dat hij wel tv recesent kan wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Silves het volgende:
Ik kijk geen tv zei hij ooit...heeft elk ding gezien op tv..dacht ooit vreemde man, ik schakel over naar een geil camerabeest die denkt uit te blinken in alles, ik ik ik oja hij heeeft al 10 pushups gehaald in 4 maanden hij is aan het opbouwen..
als je een andere wilquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
Toen ik op een TT kwam was er al eentje geopend dus laat maat zitten want mij boeit het geen ene mallemoer
Hij heeft ook niks met andere mensen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeer belezen, en goed onderlegd zijn enige zin die hij blijft herhalen..goeie tt hoor..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
Toen ik op een TT kwam was er al eentje geopend dus laat maat zitten want mij boeit het geen ene mallemoer
Alleen hadden ze de vraag fout waarbij werd gevraagt wie is de kampioen polstok verspringen. Ze kozen voor de andere foto ipv zijn fotoquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef D. het volgende:
Erik is een vraag geweest bij Get the picture
Hij loopt niet zomaar naast zijn schoenen dus
Hij zei net dat ie Imi wilde gaan interviewen over oorlog en vluchteling zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft ook niks met andere mensen.
meerdere programma's tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil niets met televisie zei ze tegen Isaac maar deed mee aan notabene Kookklunzen of hoe het ook heette
En huntedquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil niets met televisie zei ze tegen Isaac maar deed mee aan notabene Kookklunzen of hoe het ook heette
Detailsquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef IkFok het volgende:
[..]
Alleen hadden ze de vraag fout waarbij werd gevraagt wie is de kampioen polstok verspringen. Ze kozen voor de andere foto ipv zijn foto
Daar wil hij wel iets meer over weten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie Imi wilde gaan interviewen over oorlog en vluchteling zijn
De podcast stelen van Jef uiteindelijk..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zei net dat ie Imi wilde gaan interviewen over oorlog en vluchteling zijn
knap hoor na een uur over zichzelf lullenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:30 schreef D. het volgende:
Erik vraagt naar Marciano's doelen in de loods
Interesse
Hij gunde Marciano zijn moment als vragenstellerquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
knap hoor na een uur over zichzelf lullen
Eerst zien...quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:32 schreef Sestra666 het volgende:
babbel gaat dus echt... vind ik wel sneu voor wendy
En dan straks niet begrijpen waarom mensen maar weer BB gaan volgenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer terug naar Esther en JW![]()
biertje borrelnootjesquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Af en toe denk ik dat een gedeelte gewoon gezellig zit te borrelen in kamer 5.
dat haal ik er ook uit @enginequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:32 schreef Sestra666 het volgende:
Dat is het gevaar als je je vastklampt aan 1 persoon.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:32 schreef Sestra666 het volgende:
Vage beloftes hebben we genoeg gezien.. tot 3x toe wel niet zeikersquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:32 schreef Sestra666 het volgende:
Benieuwd wat dat dan doet met de eliminatie en de plannen die gesmeed warenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat haal ik er ook uit @:Engine
ze zouden het zo bij omroep Max kunnen uitzendenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:33 schreef spapaars het volgende:
Gelukkig, de ouderenhoek weer in beeld
1 per maand sowiesoquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Benieuwd wat dat dan doet met de eliminatie en de plannen daarvan
Voor de kijkers die Babs niet mogen..mogen nu naar in de dip bewoners kijken en luisteren, jammer ze had toch veel humor en een goeie kijk op de bewoners, jammer dat Gj haar een complex heeft aangepraat..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:32 schreef Sestra666 het volgende:
Moving Wallpaperquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:33 schreef spapaars het volgende:
Gelukkig, de ouderenhoek weer in beeld
Eliminatie komt er sowieso maar eventueel dus verplaatstquote:
of Bep gaat niet via 24 uur, maar laat zich er uit stemmen om het voor tv nog spannend te makenquote:
zoveel tijd hebben ze niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eliminatie komt er sowieso maar eventueel verplaatst
geloof ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of Bep gaat niet via 24 uur, maar laat zich er uit stemmen om het voor tv nog spannend te maken
Begin volgende week kan ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoveel tijd hebben ze niet meer
zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof ik niet
dan moet er morgen een eliminatie komen
Nou, wat spannendquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of Bep gaat niet via 24 uur, maar laat zich er uit stemmen om het voor tv nog spannend te maken
Iedereen wilde vandaag toevallig Bep op de stip hebben, die gaat dus net als Maddy op deze manier eruit..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En huntedquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil niets met televisie zei ze tegen Isaac maar deed mee aan notabene Kookklunzen of hoe het ook mag heten
8 maanden en 27 bewoners is minimaal 3 personen per maand er uitquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoveel tijd hebben ze niet meer
Dat staat in het regelboek.quote:
Het Petertje , dat is nog steeds niet gelukt tot nu toe. als ze dat wil moet ze nog 26 mensen af om Exit te bedelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En kan over een paar dagen solliciteren als huispsycholoog/ondersteuning Big Brother.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil niets met televisie zei ze tegen Isaac maar deed mee aan notabene Kookklunzen of hoe het ook mag heten
Maddy was ook een Petertje, gewoon een 1 tweetje samen met de Febo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Petertje , dat is nog steeds niet gelukt tot nu toe. als ze dat wil moet ze nog 26 mensen af om Extit te bedelen
Maddy was al weken een emo wrak.. die was "verlost"quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maddy was ook een Petertje, gewoon een 1 tweetje samen met de Febo.
t had veel spannender gekund. tis echt gezapigquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:41 schreef Silves het volgende:
Laat die gevulde koffers maar in de loods komen..ook met 0 euro check erbij..en lachen als er een 50.000 euro koffer erbij zit.
oke allemaal met een nul euro koffer dan..maar vertel hoe krijg je die allemaal de poort uit, die dreigen en chanteren, die weg willen? ik weet het niet, duurt me te lang deze flutshow..quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
t had veel spannender gekund. tis echt gezapig
net als bij BBquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:47 schreef Silves het volgende:
[..]
oke allemaal met een nul euro koffer dan..maar vertel hoe krijg je die allemaal de poort uit, die dreigen en chanteren, die weg willen? ik weet het niet, duurt me te lang deze flutshow..
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als bij BB
wil je gaan
nu dan
aju paraplu
dan verzin maar elke week een lang spel
dag of dagen
Jup "Wie het niet fijn meer heeft in Mijn Huis kan nú weg.."quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als bij BB
wil je gaan
nu dan
aju paraplu
dan verzin maar elke week een lang spel
dag of dagen
Stilte voor de stormquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
kwalitatief uitermate teleurstellend
Omdat ze teveel verbergen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
kwalitatief uitermate teleurstellend
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze teveel verbergen.
Las hier dat Martin het over 2 kamers 5 had, waarvan in 1 het lekker warm zou zijn.
Denk dat ze zich daar gewoon even mogen terugtrekken zonder camera's.
Oh zal ik de pdf zo even doorsturen dan?quote:
Misschien klopt het toch dat Mexx beweerde dat zij en Martin het dagelijks doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
jij had 1 kamer 5 gevonden
led (dacht ik) de andere
die doen het overalquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien klopt het toch dat Mexx beweerde dat zij en Martin het dagelijks doen.
ze zijn al een paar keer betraptquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is wat Mexx beweert.
maar wat mexx zegt is niet altijd de waarheid
Op stream 3 en 4 waren ze vandaag de hele dag aan het neukenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is wat Mexx beweert.
maar wat mexx zegt is niet altijd de waarheid
We zien meerdere relaties en nooit opgebolde dekens, zou zomaar echt kunnen zijn dat er een kamer voor dat is.quote:
Maar dat is toch helemaal niet op de streams? Laat staan boeiend.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zien meerdere relaties en nooit opgebolde dekens, zou zomaar echt kunnen zijn dat er een kamer voor dat is.
Door wie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn al een paar keer betrapt
Tjaaa mexx....quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:07 schreef IkFok het volgende:
[..]
Immi en rupert hadden staan kijken naar hun vertelde mexx laatst een keer
Opgebolde bewegende dekens is ook niet boeiend maar wel opvallend afwezig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dot is toch helemaal niet op de streams? Laat staan boeiend.
Mirthe verliet de kamer en gelijk beiden onder de dekens waarna streamswitchquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:13 schreef 5thencounter het volgende:
Nou het duurde even maar Mirtje rot op...![]()
Rupie en Imi wilde smakken
Maar maakt mij niet uit hioor!quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:15 schreef mangalie het volgende:
Opa en oma weer...Opa: "met alle respect" is wel zijn favo uitspraak...
KleefKut...quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe verliet de kamer en gelijk beiden onder de dekens waarna streamswitch
Als mens, niet als potentiele lover.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Pas maar op zometeen krijg je kaas in je bek
Dat verschil ziet zij waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Als mens, niet als potentiele lover.
Hij is bij mij ook wel wat stijgende in de ranglijstquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Als mens, niet als potentiele lover.
Die twee zijn al begonnen met de oudejaarsconferencequote:Op dinsdag 27 december 2022 23:34 schreef mootie het volgende:
Jw kan die smoel echt niet houden.
Oooh ons is wijsgemaakt dat er tijdens de corona meer mensen zijn gestorven dan normaal. Echt 0. Poppenkast.
Eshter: oooh eg woooaaaaar?
Leila wil de proef spelen heeft ze tegen Isaak gezegt en als ze wint wil ze Babet naar huis sturenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:50 schreef woxxel het volgende:
En weer worden de plannen gewijzigd voor t elimineren
Ze wil seinen door haar haar in een staart te maken, denk dat de Febo hier wel iets op gaat verzinnen...quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:52 schreef IkFok het volgende:
[..]
Leila wil de proef spelen heeft ze tegen Isaak gezegt en als ze wint wil ze Babet naar huis sturen
Neeeeeeeee, dan Gertjanquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:53 schreef mootie het volgende:
Jeff stelt nu voor om Wendy weg te sturen.
Pffffffquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:51 schreef mangalie het volgende:
Babette heeft dus haar 24 uur nog niet aangevraagd...
Omdat als zij wint ze Wanda wegstuurt zekerquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:53 schreef mootie het volgende:
Jeff stelt nu voor om Wendy weg te sturen.
Zeker niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat als zij wint ze Wanda wegstuurt zeker
Is iets wat ons gewoon geen moer aangaat.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dus geen 24 uur voor babette? Raar vanwaar dan al die geheimzinnigheid en verdriet bij Wendy en haar uitspraken?
Haha een paar dagen offline.quote:Op woensdag 28 december 2022 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoi, ben in Zuid Duitsland, via een mobiele telefoon met veel data staat tot 2400 uur online ...
'report betreffende deze post'quote:Op woensdag 28 december 2022 01:00 schreef chufi het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
geen commesntaar maar het zit goed
Ah wtf .. kut quote knop.. zat ik er naastquote:Op woensdag 28 december 2022 01:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'report betreffende deze post'
'melding' .....
Is dit een nieuwe functie/optie op FOK!'?
quote:Op woensdag 28 december 2022 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah wtf .. kut quote knop.. zat ik er naast
ontbijten, kaarten, roddelen, janken, lunchen, afwassen, weer eten, kaarten, in bed chillen etc.quote:
uitslapen hier dus ...quote:Op woensdag 28 december 2022 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ontbijten, kaarten, roddelen, janken, lunchen, afwassen, weer eten, kaarten, in bed chillen etc.
man man gaan ze bijna met 25 ins jaar 2023quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:51 schreef mangalie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:51 schreef mangalie het volgende:
Ik zeg:quote:Op woensdag 28 december 2022 07:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dit gaat weer zo eentje worden die er weken over doet om alsnog te vertrekken straks. Nu al klaar mee.
quote:Op woensdag 28 december 2022 07:36 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Zat Eric nou gewoon zn theeglas te vingerlikken....
Dat is echt een tik hoor... dan heb je het goed wijs niet voor elkaar... thee uitvingerlikken...quote:
Vingerlikken.quote:Op woensdag 28 december 2022 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is echt een tik hoor... dan heb je het goed wijs niet voor elkaar... thee uitvingerlikken...
quote:
Als je voor elke tic die mensen kunnen hebben, niet goed wijs verklaard wordt, kun je denk ik de halve mensheid als niet goed wijs verklarenquote:Op woensdag 28 december 2022 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is echt een tik hoor... dan heb je het goed wijs niet voor elkaar... thee uitvingerlikken...
ik denk dat je dat na al die tijd niet meer echt bewust bent. Helemaal niet als het overal nog zo rustig is en er geen gesprekken worden gevoerd.quote:Op woensdag 28 december 2022 07:43 schreef Frummelie het volgende:
Nou denkt Eric dat hij vrij veel weet... zou hij niet weten dat er 24/7 camera's op z'n smoellie staan...
Je moet niet alles zo serieus nemen wat ik tik....quote:Op woensdag 28 december 2022 07:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je voor elke tic die mensen kunnen hebben, niet goed wijs verklaard wordt, kun je denk ik de halve mensheid als niet goed wijs verklaren![]()
300 %, shirt uit bij het schoonmaken, ruiken aan je tutteldoekje, roken bij stress, enz enz.
ik MOET niets hoor.quote:Op woensdag 28 december 2022 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen wat ik tik....
Dat is ook het verhaal dat je altijd hoort, maar met de laatste BB's en deze lopen er wel wat rond die zich heel bewust zijn met de aanwezigheid van de camera'squote:Op woensdag 28 december 2022 07:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat je dat na al die tijd niet meer echt bewust bent. Helemaal niet als het overal nog zo rustig is en er geen gesprekken worden gevoerd.
Mattin bijv.quote:Op woensdag 28 december 2022 07:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is ook het verhaal dat je altijd hoort, maar met de laatste BB's en deze lopen er wel wat rond die zich heel bewust zijn met de aanwezigheid van de camera's
Doe eens rustaggh joh, het is nog vroeg...quote:
Oh echt? Was mij nog niet opgevallen.quote:
Met die brandblusser laatst was prachtig. Staat hij ineens te dj'en met een brandblusser op zijn schouder bovenaan de trap. Ik moet er eigenlijk ook wel om lachen.quote:Op woensdag 28 december 2022 07:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
De ergste, denkt ook vreselijk leuk te zijn met het bespelen van de camera's.
Maar dit is dan weer irritantquote:Op woensdag 28 december 2022 07:50 schreef engine het volgende:
[..]
Met die brandblusser laatst was prachtig. Staat hij ineens te dj'en met een brandblusser op zijn schouder bovenaan de trap. Ik moet er eigenlijk ook wel om lachen.
Doe eens rustaggh joh, het is nog vroeg...quote:
Maar ze wil wel dus.... ik heb dat helemaal niet meegekregen...quote:Op woensdag 28 december 2022 07:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerst tot 11.00 uur in bed liggen
Hey Astrid,ik heb je dochter.quote:Op woensdag 28 december 2022 07:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dit is dan weer irritant
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2022 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Astrid,ik heb je dochter.
quote:Op woensdag 28 december 2022 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Doe eens rustaggh joh, het is nog vroeg...
Lekker alles zo letterlijk nemen...
[..]
Maar ze wil wel dus.... ik heb dat helemaal niet meegekregen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 28 december 2022 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Lief...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanxx
Gewoon omdat het kan!
Dat zegt hij dus echt.quote:
Dat is de "podcast" van Jeffreyquote:Op woensdag 28 december 2022 08:01 schreef spapaars het volgende:
Ze mogen dus gewoon naar muziek luisteren.
[ afbeelding ]
Podcast van Jeff.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:01 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak nooit geintjes.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een geintje maakte.... wat een mafketel joh..
Dat ook al... ik heb sommige dingen wel gemist..😉quote:Op woensdag 28 december 2022 08:01 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
En GJ dan?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou het wel sneu vinden voor Wendy als Babette gaat...
Ik ookquote:Op woensdag 28 december 2022 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou het wel sneu vinden voor Wendy als Babette gaat...
Al die bijdehandjes met hun namen noemen van wie zou moeten vertrekken, GJ lult ze gewoon eruit, na Alicia en Babs de volgende.quote:
Viese taktik.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al die bijdehandjes met hun namen noemen van wie zou moeten vertrekken, GJ lult ze gewoon eruit, na Alicia en Babs de volgende.
Ruimt mooi op dan.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
GJ wil toch ook weg... die volgt volgens mij als Babette gaat...
Goedemorgen hoogheid.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een saaie streams. Allemaal slapers.
Een goede morgen trouwens!
Dat is Isaak.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Eric heeft zichzelf opgegeten.... beeld is zwart
Voor de teruglezers: Wanda.quote:
Da's Wanda.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:31 schreef spapaars het volgende:
Stream 2 Loods was verlicht, zag je Mexx richting badkamer lopen, stream 2 weer in de slaapkamer, zie Mexx liggen te slapen, weer verlicht, Mexx doucht.
[ afbeelding ]
Wat is enzo?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Hebben ze al wel vuurwerk besteld enzo..
Potten...??quote:Op woensdag 28 december 2022 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ze hebben potten besteld,vuurpijlen mocht niet.
Drank is er al.quote:
Hoe leg ik dit uit?quote:
Wodka,rum,whisky,etc.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja bier en wijn van voor de kerst....
Haha hoeft niet, ik zoek het wel op...😉quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |