Ik hoop dat je het over de gif hebtquote:
Ik vind 'me' pijnlijker dan 'kanker' hier.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerrit schreef: “Me zoontje heeft vandaag afgezwommen voor zn zwemdiploma. Wat is het toch een kanker”
Tegenwoordig is het meer Netflix-abo voor mij, Hbo-Max abo voor jou.quote:
ach vergeleken met er straks gaat komen, valt dit nog mee hoorquote:
Gezakt dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerrit schreef: “Me zoontje heeft vandaag afgezwommen voor zn zwemdiploma. Wat is het toch een kanker”
Reeds behandeldquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
LP van jou, LP van mij, LP van ons allebei
AndrenHazes Jr, Lil Kleine, suzan en freek dat waren zulke lieve mensen. /waren? Zijn ze nog niet dood dan haha!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe maar niet; begin deze maand reageerde iemand bij mij op social media 'Han Peekel, dat was zo'n lieve man! / Was? Hij is nog niet dood haha!'. En toen nog geen 2-3 dagen later...
LP is wel top. Die mag wel hoger volgend jaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
LP van jou, LP van mij, LP van ons allebei
ik stuur je wel een berichtje!quote:
Ik zou hier graag een nieuwe versie van willen waarin een stiekem Netflix-account eruit gegooid wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vinyl van jou, vinyl van mij
Spotify van ons allebei
Jouw muzieksmaak... er is geen pijl op te trekkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef Poppejans het volgende:
Acda en de Munnik vind ik fantastisch![]()
Woordenkunstenaars
Die raken weer in de mode omdat vinyldrukkerijen de vraag niet aankunnen.quote:
Ja en Lopen tot de Zon Komt. Dat vind ik de allermooiste. Elke keer emoties.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Vind Acda en de Munnik toch wel wat hebben. Vooral Het Regent Zonnestralen. Daar had ik eigenlijk op moeten stemmen.
Jammer dat ze niet kunnen zingenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef Poppejans het volgende:
Acda en de Munnik vind ik fantastisch![]()
Woordenkunstenaars
Herkenbaar in Den Helder?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ben je net een beetje leuk weg van de kade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |