Ik weet niet van alles meteen de titel hoor.quote:
Disclaimer: zit er wel een van 13 minuten bijquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
het album Love over gold gaan luisteren. Dat is maar 5 nummers.
Erica Terpstra?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
Schrijft iemand ‘kanjer’ verkeerd in de app.
Gisteren hadden we ook zo'n voorspelling maar dat ging over Taylor Swift, dacht ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef Strani het volgende:
Geniet nou maar mensen. Over een jaar of twintig staat de halve lijst vol met reggaeton.
Tribunalen zullen er komen!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat Droomland in de lijst ja?
Wie zijn die mensen? Namen en adres graag!!
58,9 miljoen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
Ah ik was niet enige die het zagquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
ssssstquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Disclaimer: zit er wel een van 13 minuten bij
Alsof ik aan het wachten ben tot SchoolTV gaat beginnenquote:
Zijn er eigenlijk nog recente foto's van Clint Eastwood? Want hij schijnt nog te leven.quote:
Gideon van Meijeren, Doetinchem.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat Droomland in de lijst ja?
Wie zijn die mensen? Namen en adres graag!!
Van jou of van mij?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef Strani het volgende:
Eerst gaan we nog even over CD's ruziën.
Maar dan mis ik de top2000!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
het album Love over gold gaan luisteren. Dat is maar 5 nummers.
Ze stemt niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh dus zij stemt elk jaar op die kut-Bankzitters?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
"Mn zoontje is vandaag afgezwommen. Wat is het toch een kanker".
Doe maar niet; begin deze maand reageerde iemand bij mij op social media 'Han Peekel, dat was zo'n lieve man! / Was? Hij is nog niet dood haha!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog recente foto's van Clint Eastwood? Want hij schijnt nog te leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |