Even vomerenquote:
ik heb dat album nooit geluisterd, maar ken dit nummer wel. Wat nu?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Als je dit nummer niet kent heb je een klassiek album als Brothers in Arms nooit geluisterd.
Ook dáár kun je de schoonheid van een nummer in horen.quote:
ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb dit jaar voor het eerst wel écht het idee dat ik vrijwel alles ken.
Als je al over dingen in je leven doen denkt als vergooien, dan worry je teveel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je nooit een uur van je leven vergooid
Jij hebt een zusje die nog erger is?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb een zusje met walgelijke muzieksmaak![]()
Ik zou haar meteen onterven en uit alle familiefoto's weg shoppen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja![]()
het album Love over gold gaan luisteren. Dat is maar 5 nummers.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb dat album nooit geluisterd, maar ken dit nummer wel. Wat nu?
Bij deze mijn medelevenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja![]()
Ooh dus zij stemt elk jaar op die kut-Bankzitters?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja![]()
ja vind het nu ook wel mooi geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Okay... Ik ga ook langzaam over in kamp 'kabbelt wel erg veel'.
Volgend uur ook een kufffer van Suzan en Freek en Rowen Heze.quote:
Dat is heel goed mogelijk uiteraard.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb dat album nooit geluisterd, maar ken dit nummer wel. Wat nu?
Neeeeequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
Schrijft iemand ‘kanjer’ verkeerd in de app.
hoe dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
Ik zeg Fok Knokploeg erheenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Staat Droomland in de lijst ja?
Wie zijn die mensen? Namen en adres graag!!
Ik weet niet van alles meteen de titel hoor.quote:
Disclaimer: zit er wel een van 13 minuten bijquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
het album Love over gold gaan luisteren. Dat is maar 5 nummers.
Erica Terpstra?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
Gisteren hadden we ook zo'n voorspelling maar dat ging over Taylor Swift, dacht ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef Strani het volgende:
Geniet nou maar mensen. Over een jaar of twintig staat de halve lijst vol met reggaeton.
Tribunalen zullen er komen!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
58,9 miljoen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
Ah ik was niet enige die het zagquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef Cee het volgende:
ssssstquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Disclaimer: zit er wel een van 13 minuten bij
Alsof ik aan het wachten ben tot SchoolTV gaat beginnenquote:
Zijn er eigenlijk nog recente foto's van Clint Eastwood? Want hij schijnt nog te leven.quote:
Gideon van Meijeren, Doetinchem.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van jou of van mij?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef Strani het volgende:
Eerst gaan we nog even over CD's ruziën.
Maar dan mis ik de top2000!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
het album Love over gold gaan luisteren. Dat is maar 5 nummers.
Ze stemt niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh dus zij stemt elk jaar op die kut-Bankzitters?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
"Mn zoontje is vandaag afgezwommen. Wat is het toch een kanker".
Doe maar niet; begin deze maand reageerde iemand bij mij op social media 'Han Peekel, dat was zo'n lieve man! / Was? Hij is nog niet dood haha!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog recente foto's van Clint Eastwood? Want hij schijnt nog te leven.
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze stemt niet.
Anders zou de lijst vol Ronnie Flex etc. staan
Ah, dat heb ik vaak ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet niet van alles meteen de titel hoor.Maar meestal volgt er dan wel een oh ja-momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |