quote:Tuesday, December 27
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een broodje. @:wereldgozer
Jelle nog smerigdun en tattooloos. Het is er na deze wedstrijd niet beter op geworden voor Klaassen.quote:
Je bent niet zo'n kei in plannen hequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:02 schreef Doevelaer het volgende:
Morgen om 09.00 komt een meneer hier de ramen opmeten, net niet uitslapen dus
En de ballen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog de keus tussen pils en rode wijn
Wijn na bier geeft plezierquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb nog de keus tussen pils en rode wijn
echte mannen drinken Jupiler.quote:
Ach, dan is het middagprogramma nog niet begonnen toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n kei in plannen he
Volg het al een tijdje niet meer zoquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:01 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Stoch is ook een Pool dacht ik
Getsie!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
echte mannen drinken Jupiler.
Al die afgetrainde lijven inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat darters tegenwoordig allemaal topfit zijn.
En zedenloos.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jelle nog smerigdun en tattooloos. Het is er na deze wedstrijd niet beter op geworden voor Klaassen.
En wijn tussen bier door en dat tussen wijn door en tussen bier door geeft geen plezier. Tering.quote:
zie dmquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:05 schreef Hallojo het volgende:
Is er ergens nog een livestream te vinden?
Heb je een punthoofd?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En wijn tussen bier door en dat tussen wijn door en tussen bier door geeft geen plezier. Tering.
Vertel hier eens wat meer over?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En wijn tussen bier door en dat tussen wijn door en tussen bier door geeft geen plezier. Tering.
Gedaan. Kijk maar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
3x Third Round
Dimitri Van den Bergh vs Krzysztof Ratajski
Nathan Aspinall vs Josh Rock
Jonny Clayton vs Brendan Dolan
Kan uit de OP @:zipportal
https://twitter.com/RadioKunststof/status/1607816311022682112quote:
Dank u!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar hoeft ze niet eens goed voor te darten hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat er een 20 jarige blondje met dikke tieten en strak kontje zeer goed kan darten en dat ze zelfs kan winnen.
Heel FOK! zou toch lopen geilen op haar
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat er een 20 jarige blondje met dikke tieten en strak kontje zeer goed kan darten en dat ze zelfs kan winnen.
Kerstborrel werd toevallig direct gevolgd door een afscheidsborrel. Was heel gezellig, maar de volgende dag...matig, slecht.quote:
Niks mis mee. Helemaal niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://twitter.com/RadioKunststof/status/1607816311022682112
Solomonica is er niet mooier op geworden sinds haar appearance in DWDD.
Maar dan niet met van die walgelijk puntige ellebogen.quote:
Stevige basis zorgt gewoon voor meer stabiliteit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe niet zo raarquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Flesjoquote:
Waar is die Koroleva gebleven? @Poepz0r?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als dat ooit zo gaat zijn dan is de ‘sport’ doodquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Flesjo![]()
Lekker dartsen aan het kijken?
Is dat niet die 12-jarige waar @Mani89 op zat te geilen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is die Koroleva gebleven? @:poepz0r?
https://www.instagram.com/veeronikakoroleva/quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Inmiddels is ze legaal volgens haar eigen instaquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat niet die 12-jarige waar @:Mani89 op zat te geilen?
Taylor een mongool noemenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Telkens wegzetten op 166Wat voor mongool ben je dan
Vlammetjes?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
en straks nog even reporten over de vette zooi in de pan. Hoort er ook bij
Akkoord.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is tijd voor je volgende stap.
Ho ho, 19.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat niet die 12-jarige waar @:Mani89 op zat te geilen?
Op naar zwart!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is tijd voor je volgende stap.
Opgeroepen voor dienstplicht.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vanavond bij verrassing een viandel. Nog niet verklappen hoorquote:
We wachten nog op @Mexicanobakker en de nostradamus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat nu nog niet gesloten?
@:Straatcommando.
Lege hoofden beschermen. Pointless.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de aankomende helmplicht voor snorscooterts?
Als dat betekent dat er minder van die snorscooters zijn; prima!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Domme pinda is keer afgevallen en toen raakte ie niets meer. Toen is ie maar weer 50 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
zouden dikke darters beter kunnen presteren als ze zouden op hun eten letten en gezond beginnen eten.
Iets met concentratie die veel beter is.
Ik geloof als een Clemens wat scherper zou zijn dat hij veel beter kan gooien.
Niks mee te maaak'n.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
We wachten nog op @:Mexicanobakker en de nostradamus.
Niet mijn probleem. Jij hebt wel een brommertje hequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja, zes jaar geleden niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf door geen enkele deelnemer laten pijpen, maar goed.
quote:
quote:
Die is weer druk met andere dingenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Ze zouden aan yoga moeten doen, al denk ik dat al al die standjes wel lastig voor ze zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
zouden dikke darters beter kunnen presteren als ze zouden op hun eten letten en gezond beginnen eten.
Iets met concentratie die veel beter is.
Ik geloof als een Clemens wat scherper zou zijn dat hij veel beter kan gooien.
Leuk grietjequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Maar ik ben nooit te beroerd om een Korolevaatje voor jullie te posten.
[ afbeelding ]
Als het maar niet de Top2000 is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die is weer druk met andere dingen
IK RICHT DE PIJLEN OP ORANJEquote:
Vrijdag half 10, ik vermoed alcohol. Dan kan je cijfers niet meer van elkaar onderscheiden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zes jaar geleden niet.
[..]
[..]
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef mabo11 het volgende:
Hebben jullie ook geluidsproblemen bij Viaplay? Ik hoor alleen het commentaar...
Erg jammer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk geen spiegeleieren maat.
Wel zo handig in de stad ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Jij hebt wel een brommertje he
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond bij verrassing een viandel. Nog niet verklappen hoor
PedoManiquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zes jaar geleden niet.
[..]
[..]
[..]
Geen last van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef mabo11 het volgende:
Hebben jullie ook geluidsproblemen bij Viaplay? Ik hoor alleen het commentaar...
Oké Jelle.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrijdag half 10, ik vermoed alcohol. Dan kan je cijfers niet meer van elkaar onderscheiden.
Ik heb VDV wel eens core stability zien doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zouden aan yoga moeten doen, al denk ik dat al al die standjes wel lastig voor ze zijn.
Nu nog mental stability tegen de errors in zijn hoofdquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb VDV wel eens core stability zien doen.
Denken aan Gabriel Clemens en Andrew Gilding in allerlei standjes, meh.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zouden aan yoga moeten doen, al denk ik dat al al die standjes wel lastig voor ze zijn.
Of misschien gewoon een bh.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Clemens moet investeren in nipple covers.
Beter een man bra.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Clemens moet investeren in nipple covers.
Morgen hele dag op pad, help.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf in uw kot. @:monkyyy
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb VDV wel eens core stability zien doen.
Maar nooit Jacques Nieuwlaat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moesten jullie de commerciële Belg "VTM 2" ontvangen. ik zou het een kans geven
Beter dan viaplay
1) co-commentator is een ex-darter en weet de kneepjes van het vak.
2) stream loopt paar seconden voor
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beter dan viaplay
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nu nog mental stability tegen de errors in zijn hoofd
Dat is meer voor actieve mensen. Bovendien is zo’n scooter natuurlijk een stuk snellerquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat kan ook met de fiets toch?
Hier op de slaapzaal ontvangen we Skysports.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beter dan viaplay
Ik blijf me afvragen wat een Mac Book nou is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Hopelijk zakt Price door het Ice.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:17 schreef onlogisch het volgende:
@:Kingroland graag een schietgebedje voor de oud postbode. Hij kan echt alle hulp gebruiken tegen Price.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen wat een Mac Book nou is.
Stukje Slag om Arnhemquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stuiptrekkingje van Duitsland
Beetje als mensen die een broek dragen. Typisch extreemrechts wokegeneuzel. Ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ziet eruit als een woke randstad dingetje.
Hoeveel mannen ken jij die een beha dragenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje als mensen die een broek dragen. Typisch extreemrechts wokegeneuzel. Ofzo.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ziet eruit als een woke randstad dingetje.
Nul, denk ik. Ik kom nooit in de Randstadquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel mannen ken jij die een beha dragen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten te wachten op Barney Army
Programmatie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
in de programmatie staat hier van 20:00 tot 0:00
Zal wel over 0:00 zijn
Jinxgenotquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is dat de darteritus van Aspinall opspeelde, anders had ik naar drie op een rij correct gegaan in het voorspelspel.
Die 4-2 voor Sjimmes is binnen, ik voel het.
Ik ben niet voor Sjimmie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef Doevelaer het volgende:
Er zijn hier meer mensen voor Jim dan voor Gabriel
Nou ja, Barney gaat Price zo slopen in een kort potje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:23 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt ZEER diep de nacht in
[ afbeelding ]
Op tv kan je ook lang zoekenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef V. het volgende:
Waar is het te zien? Kan het nergens vinden.
Viaplay godenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef V. het volgende:
Waar is het te zien? Kan het nergens vinden.
quote:
Heeft de VTM geen klantenservice?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
TELT DAT OOK VOOR DARTS![]()
op het einde winnen de duitsters
je plaatje deed het nietquote:
Hij gaat hem in de verlenging pakken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Duitsland is nog nooit zo sterk terug gekomen.
Zou hij een aanwinst zijn voor het front?quote:
aan mijn internet verbinding was niets mis meequote:
Een soort menselijk schildquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zou hij een aanwinst zijn voor het front?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Gabriel dit doen straks?
Laten we hem naar Bakhmut in Oekraïne sturen. Dan komen we er achter.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zou hij een aanwinst zijn voor het front?
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
we hebben net de 1e partij gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |