Wel zo handig in de stad ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Jij hebt wel een brommertje he
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond bij verrassing een viandel. Nog niet verklappen hoor
PedoManiquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zes jaar geleden niet.
[..]
[..]
[..]
Geen last van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef mabo11 het volgende:
Hebben jullie ook geluidsproblemen bij Viaplay? Ik hoor alleen het commentaar...
Oké Jelle.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrijdag half 10, ik vermoed alcohol. Dan kan je cijfers niet meer van elkaar onderscheiden.
Ik heb VDV wel eens core stability zien doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zouden aan yoga moeten doen, al denk ik dat al al die standjes wel lastig voor ze zijn.
Nu nog mental stability tegen de errors in zijn hoofdquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb VDV wel eens core stability zien doen.
Denken aan Gabriel Clemens en Andrew Gilding in allerlei standjes, meh.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze zouden aan yoga moeten doen, al denk ik dat al al die standjes wel lastig voor ze zijn.
Of misschien gewoon een bh.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Clemens moet investeren in nipple covers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |