Dat is ook het probleem... en heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geef ook niet het goede voorbeeld deze week idd
Twee HJ pils. Open nu net een HJ GP.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
je eerste quadruppel al achter de kiezen?
Succes! Ik hoop dat ook in 14/18 minuten kanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga de Pippies maar eens naar bed brengen. Mevrouw Pippen is er niet, moet ook alles zelf doen.. grrrr
Tot over 40/45 minuten dan maar.
Succes!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga de Pippies maar eens naar bed brengen. Mevrouw Pippen is er niet, moet ook alles zelf doen.. grrrr
Tot over 40/45 minuten dan maar.
Jagger?quote:
Ik hoor het.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het volgende nummer is muzikaal geheel gebaseerd op Ain't no mountain..van Marvin en Tammi
FTFYquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Succes!
Een voordeel als ze ouder zijn, is dat ze later dan jou gaan en de lampen uit zouden moeten doen.
Ja op een ingelijste foto. Ik snap 'm geloof ik nietquote:
Dat hoor je duidelijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het volgende nummer is muzikaal geheel gebaseerd op Ain't no mountain..van Marvin en Tammi
Klinkt ook niet alsof je veel mist.quote:
Bewustquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor het.
Bewust of 'per ongeluk'?
De Jagger schiet op Wiltquote:
Amy Schumer?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb ook al best wat Amy gehoord. Die andere Amy staat er zeker met geen enkel nr meer in?
die zit nu bij Burger Kingquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb ook al best wat Amy gehoord. Die andere Amy staat er zeker met geen enkel nr meer in?
Deze is zo HD dat ik je verdenk 'm zelf met paint gemaakt te hebben.quote:
Idd. Dit hoeft van mij totaal niet.quote:
Lee? Diamond? If u seek?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen muziekliefhebber dus?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En ze heeft maar één goed album
Neuh, gewoon goed gejatquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze is zo HD dat ik je verdenk 'm zelf met paint gemaakt te hebben.
Ja dat zei ik netquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Idd. Dit hoeft van mij totaal niet.
Ok Bassmanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan aint no mountain high enough bassen trouwens, echt vet leuk om te spelen
Zit die er nu op dan? Of gewoon lekker vanaf werk aan het Fokken?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Avonddienstje at work
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |