Dat heb ik dus met Bruno Sarsquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een stem kunnen waarderen is echt heel persoonlijk. Dus best begrijpelijk als je niet tegen zijn stem kan.
het latere werk geeft wat dat betreft wat meer variatie, maar ja volgens radio 2 is er na OK Computer niets meer uitgekomen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik snap dat eigenlijk wel
Trek Radiohead op zich hartstikke prima, maar zou het ook niet een hele dag moeten luisteren, daarvoor mist het meeste werkt toch wel wat pit.
Idem!quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Hier kan ik dan weer heul niets mee
Maar die maakt ook echt gewoon kutmuziek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Bruno Sars
En al vaak genoeg hier geroepen geloof ik
Mars zn stem kan ik ook echt niet uitstaan, boksquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Bruno Sars
En al vaak genoeg hier geroepen geloof ik
Dat klopt zeker, misschien dat het anders was geweest met een andere stem, maar ik denk dat @LTDVK het wel goed verwoord heeft. Ik luister ieder jaar weer met de Top 2000 naar Radiohead nummers, maar iedere keer roept het een depressie opquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een stem kunnen waarderen is echt heel persoonlijk. Dus best begrijpelijk als je niet tegen zijn stem kan.
Goed moment.quote:
In Rainbows is hun beste album en dat is helemaal niet ''zeikerig''.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
het latere werk geeft wat dat betreft wat meer variatie, maar ja volgens radio 2 is er na OK Computer niets meer uitgekomen.
Dat dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In Rainbows is hun beste album en dat is helemaal niet ''zeikerig''.
In ieder geval raakt het je dan. Beter dan dat het helemaal geen emotie op roept.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, misschien dat het anders was geweest met een andere stem, maar ik denk dat @:LTDVK het wel goed verwoord heeft. Ik luister ieder jaar weer met de Top 2000 naar Radiohead nummers, maar iedere keer roept het een depressie op
Hij ook niet met jou...quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef Poppejans het volgende:
Gummiberen lied wel leuk. Verder kan ik precies 0 met Dhr Long
Ja ik heb het liedje toen pas leren kennen. Bij het concert met symphonica in rosso.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de versie van Paul de Leeuw ook erg mooi.
Wauw, nooit gerealiseerd...quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef Poppejans het volgende:
hahaha ik word er juist heel vrolijk van omdat ik er enorm van geniet. Al hebben ze veel betere nummers dan er in de top 2000 staan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, misschien dat het anders was geweest met een andere stem, maar ik denk dat @:LTDVK het wel goed verwoord heeft. Ik luister ieder jaar weer met de Top 2000 naar Radiohead nummers, maar iedere keer roept het een depressie op
Was 's avonds met kerst zo'n nummer toen ik bij mijn ouders was, toen ben ik gewoon naar buiten gelopen om het niet te hoeven aanhorenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mars zn stem kan ik ook echt niet uitstaan, boks
dit en Kid A is een goede tweedequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In Rainbows is hun beste album en dat is helemaal niet ''zeikerig''.
Hij kan met niemand iets op dit moment..quote:
Hoooooly moly ik had helemaal verdrongen dat hij dat zong. Bedankt voor deze revelatie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:37 schreef Poppejans het volgende:
Even flink zijnquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet je je handen uit je zakken halen.
Wat wil je met deze muziek..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:39 schreef Arizona het volgende:
De kat ligt echt heel hard te snurken op mijn schoot nu![]()
Ik ook, vaak genoeg ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:39 schreef peaceman het volgende:
Robert Long hoor ik alleen tijdens de Top 2000..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |