Dat is de mooiste muziek of zoek jij soms vrolijke muziek?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
Ah, weer van die muziek waar je twijfelt of je nu van een brug moet springen, je polsen doorsnijden of een trein koppen
Ik pas nadat ik het live had gehoord in de HMH.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dankzij @:peaceman dit gaan waarderen
Dat mag ook gezegd worden!
Maar ik identificeer dit niet als mooie muziek?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat is de mooiste muziek of zoek jij soms vrolijke muziek?
Niet alles kan over dritt'n en deernkes gaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
Eerst al dat oersaaie War on Drugs en nu deze ellende
Snap ik maar dat is voor mij juist de charme. Blije muziek kan ik minder mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg van Radiohead altijd een instant depressie, vind het geen leuke muziek om te horen
Accurate recensie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef StephanL het volgende:
Als je het nooit gehoord hebt, mis je ook niks
Take flaccid pees.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
Gravity always wins..
Dingen die Waylon zegt
Blöf?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik identificeer dit niet als mooie muziek?
Terechte klachtquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
Plastic is toch gewoon fake?
beetje een pleonasme dit.
Origineel ookquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Arizona het volgende:
Hahaha ze gaan met een plastic palmboom rond in het Café op het liedje Fake Plastic Trees. Wat ongelooflijk grappig weer!
nee, blije muziek word ik juist geïrriteerd vanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
Snap ik maar dat is voor mij juist de charme. Blije muziek kan ik minder mee.
Ik luister dit soort dingen veel tegenwoordig. Heerlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ga Cardiacs luisteren zou ik zeggen
Ik snap dat eigenlijk welquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Evenstar het volgende:
Vloeken in de kerk altijd hier, maar ik word echt chagrijnig van Radiohead. Het is zo zeikerig, zo over de top en ik kan zijn stem echt niet uitstaan.
Of een tautologie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
Plastic is toch gewoon fake?
beetje een pleonasme dit.
Radiohead is een acquired taste. Ik ga het wel steeds meer waarderen door de jaren heen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Evenstar het volgende:
Vloeken in de kerk altijd hier, maar ik word echt chagrijnig van Radiohead. Het is zo zeikerig, zo over de top en ik kan zijn stem echt niet uitstaan.
deze vind ik zelf ook wel zeikerig van radiohead, ze hebben wel echt andere goeie nummers met meer pit though.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:33 schreef Evenstar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |