That's what SHE saidquote:
Dit is een noodgevalquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De politie, eventueel.
Het wassen doe je tegen vuil zodat de plaat niet blijft hangen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om vinyl liefhebbers die dan hun platen gaan wassen tegen de kraakjes
Lekkerquote:
Je weet dat ze niet voor de mannen is?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Anders zeg ik het niet.DM staat open.
Als we nou alle mensen die stemmen op VVD, CDA, PVV, BBB en zo gewoon al hun stemrecht afpakken, moeten we een heel eind komen, toch? Mes snijdt aan twee kanten, gaat de samenleving politiek en muzikaal op vooruit!quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat we dan wel eerst hele volksstammen moeten uitmoorden. Is ook weer zoiets.
Ja maar, sommige mensen wassen hun NIEUWE platenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het wassen doe je tegen vuil zodat de plaat niet blijft hangen.
So?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je weet dat ze niet voor de mannen is?
Heb daar speciaal LP-zeep voor? #dtvquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het wassen doe je tegen vuil zodat de plaat niet blijft hangen.
Oh, die mensen ken ik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar, sommige mensen wassen hun NIEUWE platen
The future's uncertain but the end is always nearquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef MTheBassman het volgende:
I woke up this morning and got myself a beer![]()
Ik parkeren aan de rand van de stadquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik wacht tot er in die reclame een keer HAMMERTIME volgt
Jij bent er eentje van: niet zeuren, je zegt nee maar ik zie toch dat je geniet?quote:
Die bestaat... maar glassex werkt ook primaquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb daar speciaal LP-zeep voor? #dtv
Ik moet zeggen dat ik deze Doors ook nog kon waarderen maar dat komt mede door de lengte denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |