Hoog, hoog..staat niet eens in de top 1000 beste nrs allertijden ofzoquote:
Echt hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had Cry me a river kunnen staan.
Iron Maiden man?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens er staat een leuke single in het café
dat hoor ik altijdquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik verstond deze keer serieus "I've got this feeling in my balls", en ik dacht, dan moet je daar de dokter naar laten kijken man
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoog, hoog..staat niet eens in de top 1000 beste nrs allertijden ofzo
Mag wel tussen 2000 en 1500 staanquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoog, hoog..staat niet eens in de top 1000 beste nrs allertijden ofzo
Als ik daar elke keer mee naar de dokter moest..quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik verstond deze keer serieus "I've got this feeling in my balls", en ik dacht, dan moet je daar de dokter naar laten kijken man
Belachelijk dat Ek Ong Kar niet in de Top 2000 staat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een van de meer vermakelijke mama appelsapjes dit
7" of cd?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens er staat een leuke single in het café
Godver... t valt me nu pas op dat jouw username eigenlijk gewoon...quote:
Screenshot?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee een meisje.
En ze liet haar nummer zien op een bordje
Koeman gooide op eerste kerstdag wel weer gewoon alle dingen omquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Belachelijk dat Ek Ong Kar niet in de Top 2000 staat.
Dat hoeft niet per se slecht te zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:30 schreef Cee het volgende:
M’n jaarlijkse nonekdote dat ik ooit een suikerspin heb gehad van ‘m.
Half zolderkamer fok belt nuquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee een meisje.
En ze liet haar nummer zien op een bordje
mijn meest memorabele mama appelsap is wel 'I will bleed I will die' bij het I'm Blue refrein van Eiffel 65 denk ik. Misschien nog wel een andere maar daar kom ik even niet op.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Bij Rock the Cashbah hoor ik altijd Fuck de Kerstbal
Oh is dat wat ik ruik?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want ik heb me sindsdien niet meer gewassen, dat begrijp je wel.
If I was green I would die, I'm in need of a guy?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn meest memorabele mama appelsap is wel 'I will bleed I will die' bij het I'm Blue refrein van Eiffel 65 denk ik. Misschien nog wel een andere maar daar kom ik even niet op.
Niets gezegd, niets gezegd..quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want ik heb me sindsdien niet meer gewassen, dat begrijp je wel.
Die kon ik nog niet, maar die ga ik nu niet meer onhoren als ik de best of cd van Eiffel65 opzetquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn meest memorabele mama appelsap is wel 'I will bleed I will die' bij het I'm Blue refrein van Eiffel 65 denk ik. Misschien nog wel een andere maar daar kom ik even niet op.
@Gretzlquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Als een fokker 5 min terug kan spoelen zie je het
Die serie is leukquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:32 schreef Arizona het volgende:
Jaaa de vader van Emily van Emily in Paris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |