Op eerste kerstdag zijn alle mensen vriendenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
Mensen die derde kerstdag zeggen zijn af.
heb het regelmatig langs horen komen op arrow classic rock nog.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoor je eigenlijk nooit meer
Wij hebben het hier altijd over de verjaardag van Mamlapjes, want na twee feestdagen was het nog niet genoeg of zoquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
Inderdaad, twee is eigenlijk al teveel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
Mwah dit doet het nog wel redelijk steady op zichquote:
Kunnen na vandaag sowieso nog 4 dagen naar deze lijst met muziek luisterenquote:
volgens mij is een tweede kerstdag al een beetje een gek verschijnsel over de hele wereld, om dan al een derde eraan te plakkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, twee is eigenlijk al teveel.
Ik vind het anders niet meer dan terecht dat oliebollen verboden worden. Levensgevaarlijk zijn ze!quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
Het gaat gekkenhuis worden met oud en nieuw. Mensen kopen extra omdat het afgelopen jaren niet mocht, en nog eens extra omdat het misschien verboden wordt.
Feest.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dit doet het nog wel redelijk steady op zich
Ik ben blij dat ik dan veilig binnen aan het werk ben.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
Het gaat gekkenhuis worden met oud en nieuw. Mensen kopen extra omdat het afgelopen jaren niet mocht, en nog eens extra omdat het misschien verboden wordt.
Feest.
Stikken in een rozijntje. RIP.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet meer dan terecht dat oliebollen verboden worden. Levensgevaarlijk zijn ze!
Sinds 2012 nauwelijks gezaktquote:
Lekker je aders volvreten met vet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet meer dan terecht dat oliebollen verboden worden. Levensgevaarlijk zijn ze!
Ik vind het juist altijd een beetje verdrietig dat de rest van de wereld (op een paar landen na) geen tweede kerstdag hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
volgens mij is een tweede kerstdag al een beetje een gek verschijnsel over de hele wereld, om dan al een derde eraan te plakken
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
Feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |