Ik bel meteen de pliesiequote:Op dinsdag 27 december 2022 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hebben ons nooit aan de kerstmaatregelen gehouden
17,5 uur later t.o.v. 2020.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Met topic 93 lagen we 18 uur achter, hoe zit het met het openen van dit topic?
Classicquote:
Leugens... fokkers hebben geen vriendinquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Haha ja die zijn er vast ook maar ik was gister de hele dag onder de pannen. Nauwelijks gepost. Vandaag vrij maar toch ook gekozen voor aandacht aan mijn vriendin.
Ik heb dit nooit heel spectaculair gevonden.quote:
Heb een hele rits classics gewoon op mn imgur account staanquote:
In 2020 toen de Nederlands-Belgische grens officieel gesloten was, hebben we kerst ‘onopvallend’ op de 21e december gevierdquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hebben ons nooit aan de kerstmaatregelen gehouden
Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:48 schreef BillDauterive het volgende:
You Know I'm No Good heb ik vorig najaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
Oja, die grenzen dicht was ook zo'n gedoequote:Op dinsdag 27 december 2022 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 2020 toen de Nederlands-Belgische grens officieel gesloten was, hebben we kerst ‘onopvallend’ op de 21e december gevierd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |