Ondanks dat die remake uit 2017 een rukfilm is...quote:
En op het recordjaar?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Dienstmededeling:
Momenteel is er een kleine 3 uur voorsprong op het post schema van vorig jaar, ik herhaal…
Spoiler-alert: hierna komen diverse afvaardigingen van de top der top van de Nederlandse muziek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooralsnog een oke-maar-niet-geweldig uur buiten Gé, dus straks zal het wel kut worden aangezien men klaagde over dit uur
Ik weet niet van die versiequote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ondanks dat die remake uit 2017 een rukfilm is...
Vind ik die Summer ook wel leuk
Dacht dat we gisteren nog keihard achterliepenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Dienstmededeling:
Momenteel is er een kleine 3 uur voorsprong op het post schema van vorig jaar, ik herhaal…
In de remake is het Alexandra Daddarioquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet van die versieMaar ik heb het over de originele.
Tetten!quote:
Ik dacht dat we achterliepen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Dienstmededeling:
Het is net als met Serious Request. We zijn gewoon blij met de bescheiden resultaten en kijken alleen naar vorig jaar ter vergelijking.quote:
Zijquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
In de remake is het Alexandra Daddario
Hmm, dit had in ieder geval niet gehoeven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Spoiler-alert: hierna komen diverse afvaardigingen van de top der top van de Nederlandse muziek.
Mooier dan ooitquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:23 schreef PippenScottie het volgende:
Bloasmuziek gemist.
Was het wat?
Rampeneren of het duet met Marco B.?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Alie ook leuk. Moet je een of twee keer jaar horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |