De Roermonderezen zijn het niet met je eens.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
Gé Reinders uit Roermond. Als Roermondenaar kan ik zeggen dat ik Gé een lul van een vent vind. Waarom staat deze zooi in de top 2000?
Misschien een leuke voor de rondvraag @ok01quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft er iemand weleens seks bedreven op de rotsen?
Oh wacht dit is september morn, niet love on the rocks hahaquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die stond ook al op 1660quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh wacht dit is september morn, niet love on the rocks haha
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gewoon een kwast. Loopt met de neus omhoog door de stad, alsof hij muziek heeft uitgevonden. Vreselijke zelfingenomen lul. Maar dat is mijn bescheiden mening. En die van meerdere.quote:
Oh maar heb je hem ook wel eens gesproken?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon een kwast. Loopt met de neus omhoog door de stad, alsof hij muziek heeft uitgevonden. Vreselijke zelfingenomen lul. Maar dat is mijn bescheiden mening. En die van meerdere.
Bewaar ‘m later of iemand wel eens de liefde heeft BBBedreven met een Kerrolain.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh wacht dit is september morn, niet love on the rocks haha
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig niet. Wel vaak op de lokale zenders gezien en gehoord.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:16 schreef Strani het volgende:
Oh maar heb je hem ook wel eens gesproken?
Allemoal met de neus umhoegquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon een kwast. Loopt met de neus omhoog door de stad, alsof hij muziek heeft uitgevonden. Vreselijke zelfingenomen lul. Maar dat is mijn bescheiden mening. En die van meerdere.
Het ging wel erg naadloos in elkaar over ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:17 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk klinkt dit net als een cover van Blaosmuziek. Maar dan in het Engels.
Dat is die andere.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |