Eens. Rock speelt als een top-16 speler, maar zo goed als een MvG, Price, Wright of Smith heb ik hem niet gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ralf slaat volledig door.
Eerst maar eens zien hoe hij omgaat met steeds langere partijen met steeds minder tijd ertussen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Rock speelt als een top-16 speler, maar zo goed als een MvG, Price, Wright of Smith heb ik hem niet gezien.
Gereageerdquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ei zo na Prijs er uit gesmeten vorig jaar. Maar hij trekt te veel aan zijn pijlen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Wanneer was Kim zijn laatste goeie major eigenlijk? Voelt al eeuwen terug.
Alleen geliked voor het gebruik van deze prachtige uitdrukkingquote:
Vanavond is Barney ribbedebie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen geliked voor het gebruik van deze prachtige uitdrukking
Ja we hebben wel meerdere topdarters op dit forum, onder andere Toon Greebequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:25 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Is de echte Barney aanwezig hier op dit forum?
(alleen serieuze reacties)
Barney, meld je maar in DM
Ik ben nl groot van je
Wow!quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja we hebben wel meerdere topdarters op dit forum, onder andere Toon Greebe
En @MasterCallerquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja we hebben wel meerdere topdarters op dit forum, onder andere Toon Greebe
nou en mens. Poep gebeurt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vanavond is Barney ribbedebie.
Dit is Jetze_Janquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dat rijmtquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:57 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Wow!
Hoi Toon!
Je bent een icoon!
Thanks. Ook een groot succes op tiktok ermee geboekt https://vm.tiktok.com/ZMFvj3WcU/quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je 6 dagen geleden viraal bent gegaan, gefeliciteerd he.
Met slagroom?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor warme chocolademelk. @:monkyyy
Ik heb een gimmick gemist vrees ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:stropdaz is vanaf nu fan van jou
Hey die had ik laatst naar mijn vriendin gestuurd, groot succes. Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thanks. Ook een groot succes op tiktok ermee geboekt https://vm.tiktok.com/ZMFvj3WcU/
Nee, ik heb jou net gebombardeerd tot Toon Greebequote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een gimmick gemist vrees ik
Of SluiterGod.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Matige gasten, had dan Bas Muijs uitgenodigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |