De tijden zijn veranderd, zelfs Rob de Nijs zingt daar niet meer over...quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat deed ie met een kaars toch?
Nou ken ik de actrice die Maze speelt eigenlijk beter uit Spartacus.quote:
Nah vind niet echt heel knapquote:
Maze, van Luciferquote:
Ja zn zoon is niet echt een geweldige vernvanger neequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
sinds de dood van Don is het wel minder vind je niet?
Iddquote:
quote:
Ach Jimi Hendrix heeft ook maar 2 jaar albums uitgebracht.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR heeft maar 5 jaar bestaan. Als je ziet wat ze allemaal gemaakt hebben in die 5 jaar
Alright partnerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind Rollin' van Limp Bizkit toch beter
Jij weet!quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ze 20 jaar hadden gered hadden ze 54’noteringenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR heeft maar 5 jaar bestaan. Als je ziet wat ze allemaal gemaakt hebben in die 5 jaar
Nookie gaat nog wel van die gasten, verderquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beethoven zelfs nooitquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach Jimi Hendrix heeft ook maar 2 jaar albums uitgebracht.
Vroegah kwamen bands rustig nog met meerdere albums in een jaar, tegenwoordig mag je blij zijn als er een album om het jaar wordt uitgebracht en duurt het vaak genoeg 3-5 jaar, waarbij er ook steeds minder nummers op die albums komen te staanquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het vreselijke Behind Blue Eyesquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nookie gaat nog wel van die gasten, verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |