Ik denk dan altijd: Waarom?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb die tijdens het uitgaan af en toe gedaan, maar dan max 2. Is wel geinig maar uiteindelijk is het maar 10 seconden lekker en heb je daar 2.50 eu aan verspild. Ik begrijp niet dat sommigen daar 10 van nemen op zo'n avond
Reeds behandeldquote:
"My music's so loudquote:
Nou ja het is niet dat ik je helemaal niet geloof maar ik heb wel gewoon gemerkt dat ik soms weer te veel hoop en dan telkens weer teleurgesteld ben als jij en de waarheid weer eens niet hand in hand gaan. Dus ja dat doet soms wel een beetje pijn. Ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt!quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:33 schreef essnhills het volgende:
You think
that I dont even mean
a single word I saaaaaay
Tja, jong en naïef. Nu zou ik die troep ook niet meer aanraken, overigens. Net als andere dingen die ik in mijn vroege 20s geprobeerd heb.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd: Waarom?
Maar goed: ieder z'n meug...
Die was dokter toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:36 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Aqua is ook wel aardig.
Wake up nowquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:36 schreef Fred_B het volgende:
I'm a barbiegirl?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:36 schreef Fred_B het volgende:
hij is toen gepromoveerdquote:
Staat die er nog wel in? Counting Crows is in een paar jaar best gezakt. A Long December staat er - helaas - ook niet meer in.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:35 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat hier niet Round Here van de tellende kraaien?
dit is vast ergens van?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is niet dat ik je helemaal niet geloof maar ik heb wel gewoon gemerkt dat ik soms weer te veel hoop en dan telkens weer teleurgesteld ben als jij en de waarheid weer eens niet hand in hand gaan. Dus ja dat doet soms wel een beetje pijn. Ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |