Klopt...quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:33 schreef essnhills het volgende:
You think
that I dont even mean
a single word I saaaaaay
Zekerquote:
Nee manquote:
heb die tijdens het uitgaan af en toe gedaan, maar dan max 2. Is wel geinig maar uiteindelijk is het maar 10 seconden lekker en heb je daar 2.50 eu aan verspild. Ik begrijp niet dat sommigen daar 10 van nemen op zo'n avondquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Do you want to have a balloon?
[ afbeelding ]
Sinds mijn schoonvader overleden is, die tot op het einde nog meeneuriede met Bee Gees (hij was dement), kan ik ze meer waarderen. Zijn favo nummer is het wonderschone In the morning (live uitvoering). Prachtig!quote:
And words are all I have..quote:
ja @Poppejansquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:34 schreef LTVDK het volgende:
Niemand hier die liever de Boyzone cover hoort?
Wil wilt überhaupt Boyzone horenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:34 schreef LTVDK het volgende:
Ja, @Poppejansquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:34 schreef LTVDK het volgende:
Die is No Matter What gewoon veel beter natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:34 schreef LTVDK het volgende:
Geen idee, maar dat durven ze dan vast niet te zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind zijn camouflagepak met dat gele veiligheidsvestje zeer verwarrendquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Do you want to have a balloon?
[ afbeelding ]
Nee. Zegen je met je onwetendheidquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:34 schreef MTheBassman het volgende:
wie zijn Boyzone en wil ik het weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |