abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207255696
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Schitterend hoe wereldvreemd sommigen zijn als ze denken dat "het leger" het wel even komt oplossen. "het leger" is geen handhavingorgaan. Los van de implicaties die het zou hebben als je defensie op je eigen mensen los laat.

Veelzeggend.
Die Blonde riep dat toch _O-
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:07:20 #102
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207255714
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Maar als alle knallers verboden zijn, dan is het toch veel makkelijker om snachts dat kutvolk aan te pakken? Nu moet de politie constant de idioot van de normale mens filteren, straks is iedereen met een vuurwerkje de lul. Dat lijkt me de randdebielen flink afremmen, toch?
De gemiddelde Nederlander snapt het verschil niet eens tussen F1 vuurwerk en een Cobra... Weet nog goed hoe hier een paar jaar geleden in de straat de politie werd gebeld door zo'n stel "alles wat me niet aanstaat verbieden!" bejaarden omdat kinderen met knetterlinten en knetterballen bezig waren... Kwam de politie poolshoogte nemen en die lui er natuurlijk op hoge poten heen en verhaal halen... Dank voor uw telefoontje maar dit is F1 en mag het hele jaar door afgestoken worden... Tot ziens maar weer en mij niet bellen.
pi_207255734
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb helemaal niets met vuurwerk, maar als we met dit soort koddige valse "opties" verboden gaan organiseren wordt het er vast gezelliger op in Neederland.
Mijn idee en het is mij ook nog steeds onduidelijk wat het doel nu is.
Hier wordt al zeker 30 jaar vanaf de herfstvakantie afgestoken en staan de files tot in België om het te halen maar aan handhaving wordt niets gedaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207255736
Mensen gaan ZO klagen als er helemaal geen vuurwerk meer is. Kijk maar eens naar Engeland en andere landen hoe dodelijk saai het daar is op nye. Iedereen hangt beetje voor de tv en om 00:15 naar bed. Soort kerst met je schoonouders.

Denk dat uitgaans geweld die avond ook flink gaat toenemen als er geen vuurwerk is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Forum Admin dinsdag 27 december 2022 @ 14:09:09 #105
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207255743
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:06 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Die Blonde riep dat toch _O-
Die riep wel meer, daar heb ik oa mijn username van :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207255800
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:33 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Volgens mij proberen ze forummembers te verdrijven die klinken alsof ze 7x24 aan de geestverruimende middelen zitten.
Een mens proberen te verdrijven is toch nooit normaal?
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:13:23 #107
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207255839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef Aberkullie het volgende:
Afgelopen jaarwisseling was ik in Parijs en wat een verademing dat je daar gewoon door de wijk kunt lopen zonder die tyfusbommen die je om je oren vliegen.
Gewoon om 00.00 uur een show en lekker eten klaar.
Dan ga je toch lekker O&N vieren in dat stukje Parijs waar het niet mag... Niet te ver afdwalen want voor je het weet zit je in een ander Parijs...

Branded a no-go zone: a trip inside the 93, France's most notorious banlieue...
  Forum Admin dinsdag 27 december 2022 @ 14:13:31 #108
pi_207255845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Mijn idee en het is mij ook nog steeds onduidelijk wat het doel nu is.
Hier wordt al zeker 30 jaar vanaf de herfstvakantie afgestoken en staan de files tot in België om het te halen maar aan handhaving wordt niets gedaan.
Omdat iedereen in die rij een laagopgeleide tokkie is, natuurlijk
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:20:30 #109
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207256000
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:35 schreef Marsenal het volgende:
Is dit onderwerp niet iets voor een landelijk referendum?
Dat durft de anticlub echt niet aan want dan komen ze erachter dat ze echt niet in de meerderheid zijn.
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:22:17 #110
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207256054
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En nu is het een onderwerp waar jij het mee eens bent. Tot het een onderwerp betreft waar jij het niet mee eens bent en je ziet wat voor scheitargumentatie er wordt gebruikt ipv dat mensen de waarheid spreken.
Dit dus, die verbodsstuip waar iedereen maar inschiet als iets niet in de kraam te pas komt is wel zo godvergeten irritant aan het worden.
pi_207256117
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat durft de anticlub echt niet aan want dan komen ze erachter dat ze echt niet in de meerderheid zijn.
Stel je voor het vuurwerkverbod komt er niet. Dan heeft die anti club echt iets verloren!

Oh nee er verandert helemaal niks
pi_207256153
Regel een grondige beperking of verbod op de vrije verkoop van vuurwerk in EU-verband.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  Forum Admin dinsdag 27 december 2022 @ 14:27:02 #113
pi_207256155
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Stel je voor het vuurwerkverbod komt er niet. Dan heeft die anti club echt iets verloren!

Oh nee er verandert helemaal niks
Het verongelijkte gezever met aan elkaar gevlochten argumenten blijft echter doorgaan.
  dinsdag 27 december 2022 @ 14:29:17 #114
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207256242
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef AchJa het volgende:

[..]
Alsof andere landen daar niet voor gaan liggen...
Dat zal moeten blijken dan, maar het lijkt mij zeker geen onmogelijkheid. Ik begrijp bijvoorbeeld dat vuurwerk zoals Cobra's in Italië worden geproduceerd.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_207256244
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Weer zo'n nietszeggend hol argument. Top
Wat is dan een argument om particulieren het wel te laten gebruiken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2022 14:30:57 ]
pi_207256322
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dit dus, die verbodsstuip waar iedereen maar inschiet als iets niet in de kraam te pas komt is wel zo godvergeten irritant aan het worden.
Tsja, we worden (excuus we als 'inwoner van Nederland' mag ik hier niet zeggen) Nederland wordt met de jaren wijzer. Balen dat iets wat vroeger wel mocht nu wordt aangepast maar dat hoort bij.

Er zijn vast mensen die 'alles' willen verbieden. Die mafketels als maat nemen verpest een discussie, mafketels heb je aan allebei de kanten
pi_207256472
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:30 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Dat zal moeten blijken dan, maar het lijkt mij zeker geen onmogelijkheid. Ik begrijp bijvoorbeeld dat vuurwerk zoals Cobra's in Italië worden geproduceerd.
Zoek voor de gein is op wat Fallas de Valencia is. Daar is oud en nieuw bij ons nog een kinderfeestje bij. Dus de Spanjaarden zullen er al voor gaan liggen.
pi_207256713
Vind het wel grappig. Dreigen met een vuurwerkverbod om vuurwerk wat al verboden is te stoppen.

Het is leuk hoor al het verbieden, maar zolang de debielen het op verschillende manieren in handen kunnen krijgen zal je nooit tegen houden. Dit is weer de zoveelste schijn oplossing.
pi_207257303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 13:56 schreef Aberkullie het volgende:
Dan ook maar geen verbod meer op roken op openbare plekken, op alcohol in het verkeer en mag je zelf weten of je een gordel draagt of niet. Waar bemoeit die overheid zich mee!!
Hebben ze toch al gedaan met vuurwerk? Geen gevaarlijke pijltjes, Romeinse kaarsen en rotjes meer, siervuurwerk mag we

Beetje zoals met alcohol, waar rijden onder invloed verboden is maar je thuis of in de kroeg er nog wel van kan genieten.
pi_207257334
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef hunterrnl het volgende:
Vind het wel grappig. Dreigen met een vuurwerkverbod om vuurwerk wat al verboden is te stoppen.

Het is leuk hoor al het verbieden, maar zolang de debielen het op verschillende manieren in handen kunnen krijgen zal je nooit tegen houden. Dit is weer de zoveelste schijn oplossing.
Ja het klinkt een beetje alsof je bier uit de supermarkt wil verbieden om illegaal gestookte whisky aan te pakken.
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:09:11 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207257527
Vuurwerk is mooi maar een verbod is terecht. Genoeg kutvolk wat er niet mee om kan gaan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207257537
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dus iedereen moet gestraft worden als een minderheid zich misdraagt? Toch apart dat dit soort acties zeer selectief wordt toegepast.
Dat is toch altijd al zo :?
Er zijn snelheidsbeperkingen omdat een minderheid zich misdraagt en harder dan veilig wil rijden
Marokkanen komen discotheken niet in omdat een minderheid zich niet kan gedragen
Scholieren komen winkels rond lunchtijd niet binnen omdat een minderheid zich niet kan gedagen
Honderden agenten staan jaarlijks bij stadions gemeenschapsgeld te vergooien omdat een minderheid zich niet kand gedragen.
etc etc.

Ditto met vuurwerk. Omdat een minderheid het al een generatie vertikt om gewoon astronautjes en piraatjes af te steken en het anno 2022 niet eens bij strijkers wil houden, maar per se lawinepijlen wil afvuren wordt het straks verboden. Dankjewel.

Maar op een of andere manier mis jij een intelligentiegen ofzo en moet Kaag even genoemd worden :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207257819
Ik hoop op een totaalverbod. Had al veel eerder ingevoerd moeten worden. Vuurwerk levert veel te veel schade op voor mens, klimaat en dieren (en zaken).

Een totaalverbod maakt het handhaven veel makkelijker lijkt mij, hoeft er niet gecheckt te worden of het illegaal vuurwerk is of niet.
  dinsdag 27 december 2022 @ 15:21:12 #125
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207257913
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Tengano op 27-12-2022 15:27:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')