Die Blonde riep dat tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Schitterend hoe wereldvreemd sommigen zijn als ze denken dat "het leger" het wel even komt oplossen. "het leger" is geen handhavingorgaan. Los van de implicaties die het zou hebben als je defensie op je eigen mensen los laat.
Veelzeggend.
De gemiddelde Nederlander snapt het verschil niet eens tussen F1 vuurwerk en een Cobra... Weet nog goed hoe hier een paar jaar geleden in de straat de politie werd gebeld door zo'n stel "alles wat me niet aanstaat verbieden!" bejaarden omdat kinderen met knetterlinten en knetterballen bezig waren... Kwam de politie poolshoogte nemen en die lui er natuurlijk op hoge poten heen en verhaal halen... Dank voor uw telefoontje maar dit is F1 en mag het hele jaar door afgestoken worden... Tot ziens maar weer en mij niet bellen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Maar als alle knallers verboden zijn, dan is het toch veel makkelijker om snachts dat kutvolk aan te pakken? Nu moet de politie constant de idioot van de normale mens filteren, straks is iedereen met een vuurwerkje de lul. Dat lijkt me de randdebielen flink afremmen, toch?
Mijn idee en het is mij ook nog steeds onduidelijk wat het doel nu is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb helemaal niets met vuurwerk, maar als we met dit soort koddige valse "opties" verboden gaan organiseren wordt het er vast gezelliger op in Neederland.
Die riep wel meer, daar heb ik oa mijn username vanquote:
Een mens proberen te verdrijven is toch nooit normaal?quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Volgens mij proberen ze forummembers te verdrijven die klinken alsof ze 7x24 aan de geestverruimende middelen zitten.
Dan ga je toch lekker O&N vieren in dat stukje Parijs waar het niet mag... Niet te ver afdwalen want voor je het weet zit je in een ander Parijs...quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:02 schreef Aberkullie het volgende:
Afgelopen jaarwisseling was ik in Parijs en wat een verademing dat je daar gewoon door de wijk kunt lopen zonder die tyfusbommen die je om je oren vliegen.
Gewoon om 00.00 uur een show en lekker eten klaar.
Omdat iedereen in die rij een laagopgeleide tokkie is, natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn idee en het is mij ook nog steeds onduidelijk wat het doel nu is.
Hier wordt al zeker 30 jaar vanaf de herfstvakantie afgestoken en staan de files tot in België om het te halen maar aan handhaving wordt niets gedaan.
Dat durft de anticlub echt niet aan want dan komen ze erachter dat ze echt niet in de meerderheid zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 13:35 schreef Marsenal het volgende:
Is dit onderwerp niet iets voor een landelijk referendum?
Dit dus, die verbodsstuip waar iedereen maar inschiet als iets niet in de kraam te pas komt is wel zo godvergeten irritant aan het worden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:
En nu is het een onderwerp waar jij het mee eens bent. Tot het een onderwerp betreft waar jij het niet mee eens bent en je ziet wat voor scheitargumentatie er wordt gebruikt ipv dat mensen de waarheid spreken.
Stel je voor het vuurwerkverbod komt er niet. Dan heeft die anti club echt iets verloren!quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat durft de anticlub echt niet aan want dan komen ze erachter dat ze echt niet in de meerderheid zijn.
Het verongelijkte gezever met aan elkaar gevlochten argumenten blijft echter doorgaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stel je voor het vuurwerkverbod komt er niet. Dan heeft die anti club echt iets verloren!
Oh nee er verandert helemaal niks
Alsof andere landen daar niet voor gaan liggen...quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:26 schreef rutger05 het volgende:
Regel een grondige beperking of verbod op de vrije verkoop van vuurwerk in EU-verband.
Dat zal moeten blijken dan, maar het lijkt mij zeker geen onmogelijkheid. Ik begrijp bijvoorbeeld dat vuurwerk zoals Cobra's in Italië worden geproduceerd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof andere landen daar niet voor gaan liggen...
Wat is dan een argument om particulieren het wel te laten gebruiken?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Weer zo'n nietszeggend hol argument. Top
Tsja, we worden (excuus we als 'inwoner van Nederland' mag ik hier niet zeggen) Nederland wordt met de jaren wijzer. Balen dat iets wat vroeger wel mocht nu wordt aangepast maar dat hoort bij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit dus, die verbodsstuip waar iedereen maar inschiet als iets niet in de kraam te pas komt is wel zo godvergeten irritant aan het worden.
Zoek voor de gein is op wat Fallas de Valencia is. Daar is oud en nieuw bij ons nog een kinderfeestje bij. Dus de Spanjaarden zullen er al voor gaan liggen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:30 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijken dan, maar het lijkt mij zeker geen onmogelijkheid. Ik begrijp bijvoorbeeld dat vuurwerk zoals Cobra's in Italië worden geproduceerd.
Hebben ze toch al gedaan met vuurwerk? Geen gevaarlijke pijltjes, Romeinse kaarsen en rotjes meer, siervuurwerk mag wequote:Op dinsdag 27 december 2022 13:56 schreef Aberkullie het volgende:
Dan ook maar geen verbod meer op roken op openbare plekken, op alcohol in het verkeer en mag je zelf weten of je een gordel draagt of niet. Waar bemoeit die overheid zich mee!!
Ja het klinkt een beetje alsof je bier uit de supermarkt wil verbieden om illegaal gestookte whisky aan te pakken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef hunterrnl het volgende:
Vind het wel grappig. Dreigen met een vuurwerkverbod om vuurwerk wat al verboden is te stoppen.
Het is leuk hoor al het verbieden, maar zolang de debielen het op verschillende manieren in handen kunnen krijgen zal je nooit tegen houden. Dit is weer de zoveelste schijn oplossing.
Dat is toch altijd al zoquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dus iedereen moet gestraft worden als een minderheid zich misdraagt? Toch apart dat dit soort acties zeer selectief wordt toegepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |