De wals is onvermijdelijk.quote:
Super Max jonguh.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoop dan niet dat je die homo parkeerplaatsen bedoelt.
Ach iedereen identificeert zich af en toe met Bertquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kut. Eerste keer dat ik oprecht denk 'Huh normaal zou ik meteen Ernie zeggen, maar ik word soms wel een beetje nukkig en zeurderig als het om mijn interesses gaat, dus misschien Bert'...
FUCK.
Ging dat over die The Second Waltz van André Rieu? Of een ander nummer wat ik heb gemist? En welk nummer werd toen ook alweer verkloot?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
TEGELIJK kan ie niet DJ'en: de eerste shift van middernacht eergister wist hij een nummer te verkloten, en besloot hij in plaats van het half geskipte nummer terug te halen het liedje van het volgende uur erbij te gooien. Sloeg echt ner-gens op.
Nepomucen. Pools. Ik heb 4 van hun pastry stouts, dus ik ben tot oudjaar wel even zoetquote:
Ooooo. Ik dacht dat hij hartstikke nieuw was, joh.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou, zijn reguliere programma op radio 2 trek ik ook amper. Alsof ie alles letterlijk voorleest, nietszeggende berichtjes en grapjes die de mist in gaan.
Being boring.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys hebben inderdaad veel betere nummers gemaakt.
oh ja, ik kijk geen autosportquote:
Ik ben meer Ernie. Ik hoor soms alsof ik een banaan in mijn oor heb.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ach iedereen identificeert zich af en toe met Bert
Ellendige circle of life
Ik twijfelde ook zo. Maar ik ga echt geen Duiven in het nieuws luisteren. Dus Ernie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kut. Eerste keer dat ik oprecht denk 'Huh normaal zou ik meteen Ernie zeggen, maar ik word soms wel een beetje nukkig en zeurderig als het om mijn interesses gaat, dus misschien Bert'...
FUCK.
Met de bankzitters erin verwacht ik ook wel supermax eigenlijk, heel raar dit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Had je niet wat meer je best kunnen doen om die erin te krijgen?
Ik zit er meer tussenin en ben fluïde.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:06 schreef ok01 het volgende:
Weer kut rondvraag van de dag: identificeer je je meer met Bert of Ernie?
Ik had Ernie waarschijnlijk een klap voor zn harses gegeven op den duur.quote:
Oh je weet anders wel dat het over autosport gaatquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ja, ik kijk geen autosport
Dat is wel een klassiekertje hoor, hoor bijna in de Top2000quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ja, ik kijk geen autosport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |