Fijne nacht Pippen!quote:Op maandag 26 december 2022 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Slaap lekker lieve lieverds!
Tot morgen!
Mix het eens en vertel me hoe het smaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een Captain Morgan cola voor mijn neus en een flesje HJ.
Trusten Pippenquote:Op maandag 26 december 2022 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand een uurlijstje van het volgende uur?
niet te hopen iddquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat zouden ze sowieso al niet worden denk ik.
Oja, kan ik zometeen weer even zeiken op poppunk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:01 schreef Berkery het volgende:
Ik weet pas sinds kort dat The Saints Are Coming een nummer van The Skids is.
...en dan een slok nemen bij elke lettergreep die van Inkel gebruikt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een Captain Morgan cola voor mijn neus en een flesje HJ.
Ik mix het wel in mijn maag.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Mix het eens en vertel me hoe het smaakt.
Word nou wel vervelend jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 00:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Ik denk dat ik iets ga doen met een walsje ofzo".
Die man heeft écht niks anders
Welke brouwerij?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb hier een Imperial Pastry Stout van een halve liter voor me liggen. Daar doe ik wel even mee
Hebben ze een uurtje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:02 schreef AgeEll het volgende:
Vrienden vragen wat de irritatie op t forum met J. van Inkel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |