quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meer met Oscar mopperkont
quote:
jiskefet godenquote:
Nou, zijn reguliere programma op radio 2 trek ik ook amper. Alsof ie alles letterlijk voorleest, nietszeggende berichtjes en grapjes die de mist in gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ghehe, leuk antwoordNee maar serieus; men vraagt, ik geef antwoord.
Ik vind het gewoon heel vaag. Normaliter kan ik Jeroen echt prima hebben (en zijn tijd met Curry én Stenders was gewoon legendarisch), maar het is nu gewoon... Mja, niet best.
Goede kritiek, 100% mee eens. Perfect omschreven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij laat de Top 2000 vol-le-dig om Jeroen van Inkel draaien. Alles voor hem is voorprogramma, alles na hem is na-programma. Hij brengt met élk jaar, élke shift hetzelfde truukje ('Het top 2000-waltzje, pak je potten en pannen erbij!') de irritatie steeds verder.
TEGELIJK kan ie niet DJ'en: de eerste shift van middernacht eergister wist hij een nummer te verkloten, en besloot hij in plaats van het half geskipte nummer terug te halen het liedje van het volgende uur erbij te gooien. Sloeg echt ner-gens op.
David Bowie ook, dat ging ook prima.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:09 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Robbie Williams heeft ook ooit nog wat opgenomen met PSBWas best een lekkere plaat
Kut. Eerste keer dat ik oprecht denk 'Huh normaal zou ik meteen Ernie zeggen, maar ik word soms wel een beetje nukkig en zeurderig als het om mijn interesses gaat, dus misschien Bert'...quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:06 schreef ok01 het volgende:
Weer kut rondvraag van de dag: identificeer je je meer met Bert of Ernie?
Ja. She's Madonna, toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:09 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Robbie Williams heeft ook ooit nog wat opgenomen met PSBWas best een lekkere plaat
Had je niet wat meer je best kunnen doen om die erin te krijgen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb liever de pitstop boys, maar dit kan er ook wel mee door
Ik hoop dan niet dat je die homo parkeerplaatsen bedoelt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb liever de pitstop boys, maar dit kan er ook wel mee door
Hopen dat PAN-act voor een uur vannacht komt, daarvoor heb ik ingeschakeldquote:
En dan is ie zelf weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |