zijn voorkeur gaat uit naar een 30 jaar oud pak, wat zeker 6 maten te groot isquote:Op maandag 26 december 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
broeken met gaten vind Erik echt niet kunnen
quote:Op maandag 26 december 2022 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zijn voorkeur gaat uit naar een 30 jaar oud pak, wat zeker 6 maten te groot is![]()
Zo lang er geen gat in zit kan hetquote:Op maandag 26 december 2022 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zijn voorkeur gaat uit naar een 30 jaar oud pak, wat zeker 6 maten te groot is![]()
Vind het maar een rare gewoonte dat ze allemaal bij elkaar in bed gaan liggenquote:
Offline zequote:Op maandag 26 december 2022 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 2100 uur staat online, ben de komende dagen offline, welterusten ...
Jeff staat bij de hottub en is vermoeidquote:Op maandag 26 december 2022 23:25 schreef greysbones het volgende:
Moraima was met haar pruik bezig
geen beweging bij Jeff in bed
welke kamer liggen ze ?
jep zag het alquote:Op maandag 26 december 2022 23:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff staat bij de hottub en is vermoeid
Die wilt naar huis dusquote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef mootie het volgende:
Bep wil voor 5k de lucht inknallen en veel champagne.
Hallo voedselbank, hier heb je 100 euro.
het zal Babbel worst wezenquote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef mootie het volgende:
Meer hoef je niet te zeggen eigenlijkquote:Op maandag 26 december 2022 23:27 schreef mootie het volgende:
oh ja vreselijk was datquote:Op maandag 26 december 2022 23:38 schreef greysbones het volgende:
nu weet ik het zeker
\de FEBO haat ons
we moeten luisteren naar Bern die over een film verteld
ik krijg een Grace die een film verteld in BB deja vu
niet te doenquote:Op maandag 26 december 2022 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan dat gezwam van Bern niet aanhoren. Zit te genieten van Pentatonix op YT![]()
![]()
neequote:Op maandag 26 december 2022 23:53 schreef R0T29 het volgende:
Is een tandenpoetsende Bern echt het enige wat er nog in die loods te zien is...
en dat mag niet ?quote:Op maandag 26 december 2022 23:55 schreef greysbones het volgende:
Leila was dus in haar eentje aan het opruimen en afwassen in de keuken
Ja ze zijn niet meer zo vroeg. Wordt tijd voor een weekopdracht dag en nacht doorquote:
Ik steun deze motie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 07:56 schreef R0T29 het volgende:
Kerst is voorbij...kom op met de zoemer vandaag....hoog tijd voor reuring en een onverwachte exit
Die verdienen slapend en hangend hun geld. Af en toe een kunstje doen en hoppa er wordt aan het eind van de maand weer geld gestort.quote:Op dinsdag 27 december 2022 07:55 schreef Charmian het volgende:
ik ben al bijna een uur aan het werk (thuis weliswaar) en dat ligt maar te ronken en ronken
Gaat het in BB toch sneller.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die verdienen slapend en hangend hun geld. Af en toe een kunstje doen en hoppa er wordt aan het eind van de maand weer geld gestort.
De Gouden Kooi, daar kon ik me niet van los rukken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
Maar serieus,bij Utopia keek ik alles.
omdat er iets leefde.
Dit is je tijd uitzitten
De blauwe stoel brigade.quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:48 schreef Frummelie het volgende:
Jut en Jul zitten ook weer op hun zuignapje....
Die kreeg ik ook niet meequote:Op dinsdag 27 december 2022 08:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Over wie hadden ze het,die nu bij hun kamp zit'
Pas op hoor.quote:
Je verzint het niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:04 schreef R0T29 het volgende:
Erik heeft een drukke dag vandaag. Weekbespreking, vanavond presentatie, overleg over de recordpogingen, gesprek met Sasha over de pubquiz, KimD moet aan het werk gezet worden voor het maken van een enkelbandje voor Janet, en een of ander toernooi (wat ik niet verstond)
Oh das jammer kan iemand dat terug kijken? Het was een vrouw die over zich zelf zei : "ik ben een onafhankelijke speler"quote:
Ik heb zo het vermoeden dat het in vergelijking met de rest van de bewoners haast een werkweek genoemd kan wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:04 schreef R0T29 het volgende:
Erik heeft een drukke dag vandaag. Weekbespreking, vanavond presentatie, overleg over de recordpogingen, gesprek met Sasha over de pubquiz, KimD moet aan het werk gezet worden voor het maken van een enkelbandje voor Janet, en een of ander toernooi (wat ik niet verstond)
Met zijn, bestudeerde, snelheid heeft hij de hele dag nodig, je wordt moe als je naar die man kijkt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
Erik heeft een drukke dag vandaag.
Ik zou het in een uur kunnen fixen
Wanda zegt het ook vaak:Ben de hele dag druk bezig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat het in vergelijking met de rest van de bewoners haast een werkweek genoemd kan worden
Is vast wel iemand die het gehoord heeft Ik heb dit ook niet gehoord, was tussen door met andere dingen bezig .quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh das jammer kan iemand dat terug kijken? Het was een vrouw die over zich zelf zei : "ik ben een onafhankelijke speler"
Ik heb het ook niet gehoord. De stream ging naar JW en Eric, maar het geluid was nog hoorbaar vanuit de badkamer. Precies dat stukje informatie mistquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is vast wel iemand die het gehoord heeft Ik heb dit ook niet gehoord, was tussen door met andere dingen bezig .
De ochtend rituelen volg ik vaak niet zo intensief
Balen is dat dan he, maar wie weet is er iemand die een opname heeft lopen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gehoord. De stream ging naar JW en Eric, maar het geluid was nog hoorbaar vanuit de badkamer. Precies dat stukje informatie mist
Jammer, het is vast een van de jongeren Myrthe,Sasha ofKenziequote:Op dinsdag 27 december 2022 09:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gehoord. De stream ging naar JW en Eric, maar het geluid was nog hoorbaar vanuit de badkamer. Precies dat stukje informatie mist
Havermout met kaneel en veel suiker.quote:
Oh vandaar die bruine kleur.bah ik heb nooit suiker in de havermoutquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Havermout met kaneel en veel suiker.
Welk verhaal? Of is dat al honderd keer verteld?quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh nee.. weer het Paul de Leeuw verhaal van GJ...
Wel door GJ ... Toen ie tiener was had ie krantenwijkje ... daarmee 's ochtends in programma van PdL ... heel verhaal, hilariteit en zo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Welk verhaal? Of is dat al honderd keer verteld?
Nou wordt nog nog lachen dan als die oude zemelaar miljoen wintquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Sjongejonge.. wat een gemopper bij de 3 oude mannetjes, JW voorop. Belasting, parkeren, uitkeringen..
Oh ik dacht weer een homofoob verhaal van GJquote:Op dinsdag 27 december 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel door GJ ... Toen is tiener was had ie krantenwijkje ... daarmee 's ochtends in programma van PdL ... heel verhaal, hilariteit en zo.
Hoor het, en het gekke is dat het beroep van veel bewoners in de realiteiten programma's vaak geheel onduidelijk is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Sjongejonge.. wat een gemopper bij de 3 oude mannetjes, JW voorop. Belasting, parkeren, uitkeringen..
Lekker belangrijk ook.Die bij Giel waren veel leuker.quote:Op dinsdag 27 december 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel door GJ ... Toen ie tiener was had ie krantenwijkje ... daarmee 's ochtends in programma van PdL ... heel verhaal, hilariteit en zo.
Goh wat leuk...hopelijk kan hij het de eerst volgende verjaardag weer live, in persoon doen...quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:09 schreef pingu66 het volgende:
GJ weer over zijn familie hij heeft video"s spraakmemo's voor elke verjaardag opgenomen van te voren.
Die man moet gewoon in Thailand gaan wonen als hij het daar zo leuk vindt,kijken hoe snel hij weer terug is als ie weer ziek wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:08 schreef spapaars het volgende:
Wat een negatief figuur is die JW.
Ook een APK keuring is onzin.
Hij is ook wel heel overtuigd van zijn eigen gelijk. Ook als hij dat niet heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:11 schreef woxxel het volgende:
toch vind ik berend wel goed om aan te horen, volgens mij is hij best slim.
Dat zijn ze alle drie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is ook wel heel overtuigd van zijn eigen gelijk. Ook als hij dat niet heeft.
Ja vast maar het klopt niet wat hij nu zegt. Allemaal bochten om toch gelijk proberen te krijgen.quote:
toch wel een beetje karig dit menu..quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Door GJ geschreven (stift zit voor het woordje of )
Nog even sudderen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:25 schreef puzziepie het volgende:
JW verwacht deze week nog een eliminatie , nou kom maar op dan
Esther hoort het waarschijnlijk niet eensquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had van mij toch een opdonder gekregen.
Hij redt zich wel bij opdrachten, maar verder doet hij werkelijk niks.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:36 schreef espri het volgende:
JanWillem over mensen die geen geld binnen brengen, zelf doet hij toch ook niet veel?
Dat is waar maar inderdaad verder alleen maar zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij redt zich wel bij opdrachten, maar verder doet hij werkelijk niks.
Ja, was de planning een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:44 schreef R0T29 het volgende:
11:00 uur zou er Centraal zijn vandaag toch?
je moet er toch niet aan denken dat straks de finale gespeeld gaat worden met deze nietsnutten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jan-Willem: We kunnen hier niet met 27 mensen blijven zitten, die bovenlaag en onderlaag wordt steeds dunner,
Esther: Ik hoor toch in de wandelgangen dat mensen er bang van worden,
Jan-Willem: De kans dat wij het winnen is ook klein, je weet het niet, de filters worden steeds strakker en dan komt er nog een factor geluk bij komt, je gemiddeld blijft, ik ben de oudste dan val je ook op, maar rustig blijven en ik kan alles tegen jou zeggen, ik heb ook steeds meer rust in mijn kont, ik was in het begin heel onzeker, maar ik ga niet zelf alleen wanneer ze me wegsturen, als ze mekaar af wilen schieten, ze doen maar. Ik heb nu wel een koude neus,
het zijn allemaal nietsnutten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat straks de finale gespeeld gaat worden met deze nietsnutten.
Hadden ze dat niet meteen ingelast na dat zwakke betoog van Berend over Imi die te lang naar de muziek bleef luisteren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, was de planning een paar dagen geleden
Nee, toen heeft de manager zich er buiten gehoudenquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet meteen ingelast na die zwakke betoog van Berend over Imi die te lang naar de muziek bleef luisteren.
Dat zal zo zijn, zie de voorbereidingen nu.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:49 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, toen heeft de manager zich er buiten gehouden
Zal wel niets bijzonders worden.quote:
Ja? Gaat het spannend worden?quote:
Meestal niet, maar ik blijf goede hoop houdenquote:
Nouja, dan toch wel lekker popcorn gehadquote:Geloof er niks van eigenlijk, steeds een natte scheet en daarna op de kamer verder roddelen.
Nou was vooral Kim.quote:
Ze zijn het er echt niet mee eens!quote:
Hoorde het ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn het er echt niet mee eens!
Ze gaan het echt niet doen!
Wat precies viel dan weer niet te verstaan
Gooi er maar eentje in dan vandaag.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:01 schreef mootie het volgende:
Wanda vindt dat haar groep erg onvoorbereid was op een eventuele eliminatie.
Nou leg alvast de kleren maar een beetje klaar danquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:01 schreef mootie het volgende:
Wanda vindt dat haar groep erg onvoorbereid was op een eventuele eliminatie.
Of 2, een verlaat kerstcadeautje voor de kijkersquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:02 schreef espri het volgende:
[..]
Gooi er maar eentje in dan vandaag.
Graag, ik ben voor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Of 2, een verlaat kerstcadeautje voor de kijkers
Zwanger naar huisquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:59 schreef ledn81 het volgende:
KimW is de pil vergeten![]()
Kleine Tianootjes
Oké, op die fiets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:10 schreef D. het volgende:
[..]
Werd nu niet genoemd, maar is al bekend binnen de groep
Die entertainmentboekquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:14 schreef espri het volgende:
2500 euro per maand besteden aan het spellenboek.
Ach, da's altijd natuurlijk, dan kan een manager beter helemaal geen beslissingen nemenquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:15 schreef engine het volgende:
Ja leuk Isaac maar als er volgende maand een andere manager zit kan die weer iets anders beslissen. Compleet nutteloos.
Gewoon lekker boodschapjes drukken jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, da's altijd natuurlijk, dan kan een manager beter helemaal geen beslissingen nemen
Allemaal in te korte, strakke kleding voor een maandquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk voert ze geen kledingvoorschriften in
allemaal in streepjes kledingquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk voert ze geen kledingvoorschriften in
Het is ook raar dat ze daar over sprekenquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:23 schreef Ebinas het volgende:
Jeff houdt er niet van als er iets vaststaat 8 of 9 mnd lang
Hij is manager in opleidingquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Marciano de woordvoerder van de manager?
Nog 1,5 weekquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet aan de beurt.
Leuk ideequote:
Garantie tot de deurquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:27 schreef espri het volgende:
Jef wilde eigenlijk weg maar voelt zich nu weer goed en blijft.
Nu al kansloosquote:
Precies niks beslotenquote:
Verdienopdracht en in de dagen daarna eliminatiequote:Op dinsdag 27 december 2022 11:31 schreef espri het volgende:
Dat was het dan weer, kom maar op met de zoemer.
Andersom leuker.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verdienopdracht en in de dagen daarna de eliminatie
Zodra Rupert weg isquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:38 schreef espri het volgende:
Ben benieuwd wanneer Imi zich eens laat zien ipv altijd alleen achter Rupert.
Djediquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
JW giftig op Kenzi die kleren bestelde terwijl ze wist er al uit te gaan : '0,0 mentaliteit'
Bab : 'Ja ...'
JW : 'Niks ja, geen excuses voor'
Bab : 'Ze had het voor die meiden besteld'
JW : 'Zijn ze ook niet goed wijs, die meiden dat ze dat aannemen, en zij dat ze dat besteld.'
Het gaat hier niet om mijquote:
'Zijn die lippen van jou echt? Is dat het enige? Is het onwaar als ik zeg instabiele domme muts? Is dit gesprek echt? Echt?'quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:40 schreef pingu66 het volgende:
Babbet vraagt aan JW of je niet zelf een biljarttafel kan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
PS .. ik neem aan KimD aangezien ze met haar buiten loopt....quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:49 schreef ledn81 het volgende:
KimW vraagt of Mora in de zomer of winter zwanger was.
KimW wil liever niet in de winter zwanger zijn. onhandig met kleren.
Mora dr kinderen zijn op curacao geboren. : "Daar is het altijd zomer... hehehe"
Mora : "Maar zo moet je niet denken, als je zwanger wordt is het een geschenk van god en moet je blij zijn dat je kindje gezond is"
Ohja, volg het 3 dagen niet en ben de namen nu al kwijtquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
PS .. ik neem aan KimD aangezien ze met haar buiten loopt....
Als je dit zo leest dan moet Jeff gaan oppassenquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:49 schreef ledn81 het volgende:
KimW KimD vraagt of Mora in de zomer of winter zwanger was.
KimW KimD wil liever niet in de winter zwanger zijn. onhandig met kleren.
Mora dr kinderen zijn op curacao geboren. : "Daar is het altijd zomer... hehehe"
Mora : "Maar zo moet je niet denken, als je zwanger wordt is het een geschenk van god en moet je blij zijn dat je kindje gezond is"
De eerste 9 maanden niet, mag ze niet zwanger worden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je dit zo leest dan moet Jeff gaan oppassen
Maar het figuurlijke zaadje is al geplant en iedere maand doet ze een zwangerschapstestquote:Op dinsdag 27 december 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De eerste 9 maanden niet, mag ze niet zwanger worden.
voor de zekerheid, omdat ze absoluut niet zwanger mag worden tijdens deze kuur. De bijwerkingen zijn dermate heftig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar het figuurlijke zaadje is al geplant en iedere maand doet ze een zwangerschapstest
quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Zijn die lippen van jou echt? Is dat het enige? Is het onwaar als ik zeg instabiele domme muts? Is dit gesprek echt? Echt?'Huh?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen seks hebt dan hoef je ook niet zo'n test te doen en condooms gebruiken ze ook niet zeiden ze laatst eensquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
voor de zekerheid, omdat ze absoluut niet zwanger mag worden tijdens deze kuur. De bijwerkingen zijn dermate heftig.
Nee, en heb je ook geen condooms nodigquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je geen seks hebt dan hoef je ook niet zo'n test te doen en condooms gebruiken ze ook niet zeiden ze laatst eens
Als tegenreactie op Babs voor JW vanwege dat domme gebrabbelquote:
Oh zo 🤣quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als tegenreactie op Babs voor JW vanwege dat domme gebrabbel
Erik wil zich vast wel opgeven voor die recordpogingquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:05 schreef pingu66 het volgende:
Ik verstond; "punaises in tomaten saus"🤣
quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik wil zich vast wel opgeven voor die recordpoging
KimD is dan helemaal in haar element want doet dat altijd goed met mensenquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Moraima en Kim zijn ook goed bezig met oefeningen
Ik vind haar niet eens heel erg onaardig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is dan helemaal in haar element want doet dat altijd goed met mensen
Enerzijds is ze lief en kinds maar anderzijds een waus en tokkiequote:Op dinsdag 27 december 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar niet eens heel erg onaardig.
Ja, het is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken als je ruzie met haar hebtquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Enerzijds is ze lief en kinds maar anderzijds een waus en tokkie
Cam poetsen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer sport time en Erik loopt met een stok op zijn voorhoofd
Prima snor.quote:
Djedi zat toen bij Isaak boven en ze vroeg of hij de jurk wilde inpakken als kerstkado voor de meiden, Isaak heeft toegezegd dat hij dat zou regelen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:25 schreef Charmian het volgende:
ff over die bestelde kleding van djedi. Is het nou in niemands hoofdje opgekomen om ze terug te sturen omdat diegene er niet meer is? ik gun die k3 mutsen niks extra's.
Zij heeft een jongensachtige kant en zal ook veel met jongens zijn omgegaan. In relaties met vrouwen is ze het dominante alphamannetje en bij kerels zoekt ze een machotype waar ze vervolgens weer fel tegenin gaat. En niet bijster slim icm issues.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken als je ruzie met haar hebt
Maar zo met Moraima is ze weer lief
sukkelquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:27 schreef espri het volgende:
[..]
Djedi zat toen bij Isaak boven en ze vroeg of hij de jurk wilde inpakken als kerstkado voor de meiden, Isaak heeft toegezegd dat hij dat zou regelen.
Gelul gebaseerd op het idee dat ze iemand niet net na nieuwjaar naar huis kunnen sturen. Slaat nergens op.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:38 schreef Dotteke het volgende:
GJ heeft het ook over vrijdag eliminatie Isaac net ook al
Zo sta ik er ook in want heel logischquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:38 schreef Dotteke het volgende:
GJ heeft het ook over vrijdag eliminatie Isaac net ook al
Er zal er vast nog een naar huis gaan, de manager heeft vrijstellingquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
Gelul gebaseerd op het idee dat ze iemand niet net na nieuwjaar naar huis kunnen sturen. Slaat nergens op.
quote:
fijn zo'n aziatische prive masseuse, het liefst zou ze ook een happy ending geven, maar dan moeten er ook weer blauwe pillen komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |