Ja die vinden we in de COS allemaal erg leukquote:
En ze heeft altijd gelijk (denkt ze)quote:Op maandag 26 december 2022 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vinden we in de COS allemaal erg leukstaat altijd AAN.
Nog niet verleerd.quote:Op maandag 26 december 2022 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is lang geleden dat ik een topic heb mogen openen
Okay, zal het eens in de gaten houdenquote:Op maandag 26 december 2022 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ja... allemaal is wel een erg groot woord hè. Het is dat het 2e Kerstdag isquote:Op maandag 26 december 2022 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die zijn er wel meer daarquote:Op maandag 26 december 2022 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ze heeft altijd gelijk (denkt ze)
Sarcasme.quote:Op maandag 26 december 2022 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay, zal het eens in de gaten houden
Zo is datquote:Op maandag 26 december 2022 18:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nou ja... allemaal is wel een erg groot woord hè. Het is dat het 2e Kerstdag is![]()
Ze had het vanochtend over haar vriendje...dus die zal ze wel missen of zoquote:Op maandag 26 december 2022 18:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Was er een reden dat Wanda huilde?
Geen idee.Ik denk door de muziek en aan thuis denken. Jappie wist zich geen raad ermee, is dat natuurlijk niet gewend.quote:Op maandag 26 december 2022 18:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Was er een reden dat Wanda huilde?
Oke. Je hoort haar er wel minder over nu ze met Jasper omgaatquote:Op maandag 26 december 2022 18:41 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze had het vanochtend over haar vriendje...dus die zal ze wel missen of zo
Gister avond tijdens film kijken ook elke keer dezelfdequote:Op maandag 26 december 2022 18:42 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe komt ook zelden in beeld, ze filmen het hele midden van de tafel niet
Smaken verschillen, maar ik vind haar vreselijk. Heel grof in haar mond, heeft al 8 jaar een vriend, woont al jaren samen, maar klit nu aan Jasper. Beetje vaag allemaal. Ze praat aan 1 stuk doorquote:
Ze is ook heel lief en een echte vriendin voor de mensen die ze leuk vindt.quote:Op maandag 26 december 2022 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar ik vind haar vreselijk. Heel grof in haar mond, heeft al 8 jaar een vriend, woont al jaren samen, maar klit nu aan Jasper. Beetje vaag allemaal. Ze praat aan 1 stuk door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |