Ik heb hem ook onlangs gekeken, heb me er wel mee vermaakt.quote:Op zondag 25 december 2022 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dit jaar die film gekeken. Viel behoorlijk tegen
Klopt, Hans was abuis.quote:Op zondag 25 december 2022 23:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geschiedsvervalsing: ze waren niet (echt) vadsig. Toen.
Nouja als je ziet waar het tussen staat is het echt het beste nummer ooitquote:Op zondag 25 december 2022 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind dit echt een saai nummer, sorry.
Dat is niet aardig. En niet waar.quote:Op zondag 25 december 2022 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3 van die vadsige wijven..en dan zo'n aap erbij.
Er gebeurt verder niet veel in dit rondlopertje inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2022 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind dit echt een saai nummer, sorry.
Bob Marley?quote:Op zondag 25 december 2022 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
hierna even een goed momentje om te blowen zo te zien.
Mis je wel MechaStreisandquote:Op zondag 25 december 2022 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
hierna even een goed momentje om te blowen zo te zien.
Klopt hoor. Was een sketch van Hans Teeuwen over het beste nr allertijden, de Boney M meugamixquote:Op zondag 25 december 2022 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is niet aardig. En niet waar.
Helloquote:
Bob Marley heb ik daar niet nodig voorquote:
Dat overleef ik wel denk ik.quote:
je zou maar geen ruimte hebben voor Suzan en Freekquote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef 4-elements het volgende:
Geen Daddy Cool of Ma Baker meer. Alleen Rasputin...
Maar je ontloopt wel de zwaar overgewaardeerde Dionquote:
Hij plaatste een rectificatie:quote:Op zondag 25 december 2022 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is niet aardig. En niet waar.
quote:Op zondag 25 december 2022 23:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, Hans was abuis.
3 best lekkere donkere vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |