De sterke drank was voor oudjaar, of is dat ook al overboord gegooid?quote:Op zondag 25 december 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
straks nog lekker naborrelen in de smoke-corner
Nee hoor... nog niet aangebrokenquote:Op zondag 25 december 2022 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
De sterke drank was voor oudjaar, of is dat ook al overboord gegooid?
Truste en tot morgenquote:Op zondag 25 december 2022 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga maar naar beddit is toch wel de meest saaie stream tot nu toe.
Dat zou zonde zijnquote:Op zondag 25 december 2022 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
De sterke drank was voor oudjaar, of is dat ook al overboord gegooid?
Nee joh gewoon opzuipen. Ice moet maar nieuwe bestellen voor nieuwjaarquote:
Ik bedoelde het overboord gooienquote:Op zondag 25 december 2022 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zou wel een hoop leuke beelden opleveren
Dat ja, en anders siroop om 12 uurquote:Op zondag 25 december 2022 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nee joh gewoon opzuipen. Ice moet maar nieuwe bestellen voor nieuwjaar
Stiekem alle alcohol opdrinken en de flessen vullen met siroop, en dan afwachten wat er gaat gebeurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja echt hequote:Op maandag 26 december 2022 00:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wat is hij toch een ongelofelijke negatieveling.
Wel al 100 jaar dood.quote:
Nee denk dat ze zo nog een move voor JW gaat maken.quote:Op maandag 26 december 2022 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Iets minder lang.
Zijn de laatste uren van Esther ingegaan?
Aanzienlijke kans dat Esther bij de volgende eliminatie eruit vliegt.quote:Op maandag 26 december 2022 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee denk dat ze zo nog een move voor JW gaat maken.
Daar zijn ze allemaal heel druk mee laatste dagen maar dat verwacht ik niet eigenlijk. Maar ik kan ook niet zeggen wie dan wel. Wordt wel interessant.quote:Op maandag 26 december 2022 00:58 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Aanzienlijke kans dat Esther bij de volgende eliminatie eruit vliegt.
jw zit ook altijd wel dicht op haarquote:Op maandag 26 december 2022 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee denk dat ze zo nog een move voor JW gaat maken.
Hij op haar op zij op hem?quote:Op maandag 26 december 2022 01:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jw zit ook altijd wel dicht op haar
Leila en Kenzie misschien.quote:Op maandag 26 december 2022 01:05 schreef Sestra666 het volgende:
Wie liggen hier dan te friemelen?
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk ookquote:Op maandag 26 december 2022 01:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Totaal niet. Herman Koch uit Jiskefet daarentegen wel...
Ik zie De vieze man, van koot en de bie..quote:Op maandag 26 december 2022 01:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Totaal niet. Herman Koch uit Jiskefet daarentegen wel...
Nee, ook totaal niet. Hij laat wel een baardje groeien als een ware psychopaat/kinderlokkerquote:Op maandag 26 december 2022 01:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zie De vieze man, van koot en de bie..
awh jammerquote:
Oeps zat wat te wijzigen en ineens wel mensen actief hiero. Effe een herhaling.quote:Op maandag 26 december 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe en Kenzie dan?
Maar interesseert me eigenlijk niet.
Die complotten zijn het leukst, vooral toen Martin de laatste dagen in de stress schoot omdat Marciano hem had verteld dat zijn hoofd op het hakblok lag.
Helaas gaat er geen grote speler uit want met het code woord "dove" (best wel denigrerend) werd duidelijk dat men op Esther gaat stemmen want ze haalt de proef toch niet. En dit is besproken met Isaac, Jeffrey, Marciano, Martin en Jasper en die gaan wellicht de meisjes instrueren.
Zo zie ik het goed toch?
Babbel is wel een mooie vrouw hoorquote:
helemaal synthetisch..kreukt niet, gewoon hopen op dat dit vies geval weer een trend wordt...denk het nietquote:Op maandag 26 december 2022 01:17 schreef Sestra666 het volgende:
Erik doet z'n pak uit
[ afbeelding ]
Ze heeft mooi haar.quote:Op maandag 26 december 2022 01:19 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel is wel een mooie vrouw hoor
Prima figuur. Niks mis mee....als ze niet gaat nep lachen.quote:
ze heeft wel wat maar nee... toch staat me dr gezicht niet aan en dr stemquote:Op maandag 26 december 2022 01:19 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel is wel een mooie vrouw hoor
quote:Op maandag 26 december 2022 01:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Met Wendy in Febr... een evenement voor de vrijgezelle dames..ze zijn al verloofd..
Mirthe ligt volgens mij idd boven Mexxquote:Op maandag 26 december 2022 01:21 schreef Sestra666 het volgende:
Volgens mij zijn het toch mirthe en kenzy boven mexx
Hopen..wel dat de cockblocker weg is...dan hebben het nieuwe koppel van de loods weer eens positieve vibes..quote:
quote:Op maandag 26 december 2022 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zie een pan met gekookte macaroni, daar doet Ruppie mayonaise door en iets van ketjap (?)
Ze worden echt niet verwend dus qua eten met kerst. Eerlijk is eerlijk, ze worden niet gematst door de febo. Er was weinig speciaals aan aan het kerstdiner.quote:Op maandag 26 december 2022 01:25 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
sorry net een geweldige maaltijd gegeten..denken aan prut met mayo..
Niet echt mee eens. Ze hebben er best wel wat van weten te maken vind ik. En dan bedoel ik gewoon de hele kerst, niet het kersdiner zelf.quote:Op maandag 26 december 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze worden echt niet verwend dus qua eten met kerst. Eerlijk is eerlijk, ze worden niet gematst door de febo. Er was weinig speciaals aan aan het kerstdiner.
Jammer, beter investeren in 1 goeie maaltijd, dan deze goedkope shit ..heb de brunch meegekregen..was wel oke, vooral de zelfgemaakte ragout, maar dan eindigen in blikfruit..alla de Valk, weet niks over het diner?..quote:Op maandag 26 december 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze worden echt niet verwend dus qua eten met kerst. Eerlijk is eerlijk, ze worden niet gematst door de febo. Er was weinig speciaals aan aan het kerstdiner.
Ze hebben toch wel genoeg verdienopdrachten gehad? ik tel er al 4 in 10 dagen..quote:Op maandag 26 december 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mijne is er al bijna..quote:Op maandag 26 december 2022 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hele fles mayo gaat er door die macaroni, gatverdamme wat smerig en nu gaat de macaroni in die afwasbak, je zou er van gaan kokhalzen![]()
![]()
Ze stonden vanmorgen mandarijntjes te pellen, druiven door midden te snijden?quote:Op maandag 26 december 2022 01:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Jammer, beter investeren in 1 goeie maaltijd, dan deze goedkope shit ..heb de brunch meegekregen..was wel oke, vooral de zelfgemaakte ragout, maar dan eindigen in blikfruit..alla de Valk, weet niks over het diner?..
Heb je wel gekeken?quote:Op maandag 26 december 2022 01:39 schreef mootie het volgende:
Volgens mij heb ik niks gelezen over het avondeten
4 blikken tutti fruti en 2 blikken annanas..heb ik gehoord en gezien, en het commentaar van de deelnemers, Esther haar idee..jaja catering 35 jaar geleden.oke mss een beetje versfruit..zelf niet gezien....quote:Op maandag 26 december 2022 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze stonden vanmorgen mandarijntjes te pellen, druiven door midden te snijden?
Ik. Wel mandarijnen helemaal ontvelt en verse druiven door de hekft gesneden.quote:Op maandag 26 december 2022 01:42 schreef Silves het volgende:
[..]
4 blikken tutti fruti en 2 blikken annanas..heb ik gehoord en gezien, en het commentaar van de deelnemers, Esther haar idee..jaja catering 35 jaar geleden.oke mss een beetje versfruit..zelf niet gezien....
quote:Op maandag 26 december 2022 01:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik. Wel mandarijnen helemaal ontvelt en verse druiven door de hekft gesneden.
proeven hoort bij koken ....quote:Op maandag 26 december 2022 01:44 schreef Silves het volgende:
Totaal geen probleem met de grote proevers in de keuken...snacken , snaaien, ze staan er wel weer voor de groep..alleen het liegen ervan..
Hoezo liegen?quote:Op maandag 26 december 2022 01:44 schreef Silves het volgende:
Totaal geen probleem met de grote proevers in de keuken...snacken , snaaien, ze staan er wel weer voor de groep..alleen het liegen ervan..
Het stelen van de honing, suiker ect..meenemen naar de kamer, tabak stelen..iedereen weet dit, maar zeggen niks in een meeting, ze staan niks voor niets op de hitlijst van vele bewoners,,ik zelf in de keuken geen probleem met eten..quote:
Ik versta rupert bijna nietquote:
`quote:Op maandag 26 december 2022 01:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Het stelen van de honing, suiker ect..meenemen naar de kamer, tabak stelen..iedereen weet dit, maar zeggen niks in een meeting, ze staan niks voor niets op de hitlijst van vele bewoners,,ik zelf in de keuken geen probleem met eten..
maak je er vooral druk om... ooit zelf zien gebeuren ?quote:Op maandag 26 december 2022 01:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Het stelen van de honing, suiker ect..meenemen naar de kamer, tabak stelen..iedereen weet dit, maar zeggen niks in een meeting, ze staan niks voor niets op de hitlijst van vele bewoners,,ik zelf in de keuken geen probleem met eten..
Lieve janetquote:Op maandag 26 december 2022 01:51 schreef chufi het volgende:
Wie van de dames doet nu alsof het een wedstrijdje is ... 1e versus 2e kerstmenu ?
ja echt wel...quote:Op maandag 26 december 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
maak je er vooral druk om... ooit zelf zien gebeuren ?
Vandaag was geslaagd voor de bewoners.quote:Op maandag 26 december 2022 01:59 schreef Silves het volgende:
Voorbij 1ste kerstdag op de de 2de..De - 40ergs aan de beurt..slaap ze.
Gelukkig , dat had ik ook verwacht..quote:Op maandag 26 december 2022 02:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag was geslaagd voor de bewoners.
vandaag wordt eten en hottube-enquote:Op maandag 26 december 2022 02:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
-knip-
Iedereen ligt te slapen in de loods. Wat gaat vandaag, de 26ste, ons brengen met de inwoners.
Eliminatie pas 27 of 28 of 29 ste december vermoed ik.
Ze heeft samen met Erik mandarijnen helema.ontveld.Druiven gehalveerd en ontpit en in glaasjes gedaan daarna blikfruit erbij dat kostte ze bijna 2 uur uur tijd!!!!!!quote:Op maandag 26 december 2022 01:42 schreef Silves het volgende:
[..]
4 blikken tutti fruti en 2 blikken annanas..heb ik gehoord en gezien, en het commentaar van de deelnemers, Esther haar idee..jaja catering 35 jaar geleden.oke mss een beetje versfruit..zelf niet gezien....
De 40 ers waren vandaag 2e kerstdag de "kinderen"quote:Op maandag 26 december 2022 01:59 schreef Silves het volgende:
Voorbij 1ste kerstdag op de de 2de..De - 40ergs aan de beurt..slaap ze.
Wraps gemaakt hebben ze ook Best veel werk voor 27 manquote:Op maandag 26 december 2022 05:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft samen met Erik mandarijnen helema.ontveld.Druiven gehalveerd en ontpit en in glaasjes gedaan daarna blikfruit erbij dat kostte ze bijna 2 uur uur tijd!!!!!!
Oh en nog bleekselderij gesneden. Poeh, poeh, mega zware catering klus voor 28 mensen![]()
Wanda geloof ikquote:Op maandag 26 december 2022 01:51 schreef chufi het volgende:
Wie van de dames doet nu alsof het een wedstrijdje is ... 1e versus 2e kerstmenu ?
Ik keek een uur geleden even maar was geen leven te zien.quote:Op maandag 26 december 2022 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Nog allemaal diep in dromenland. Tenminste wat zichtbaar is op de streams.
O jee krijgen we straks een Esther die op wolken loopt. ag haar gisteren ook al een paar keer als ze opstond het been van JW vast pakken en als ze ging zitten ook weerquote:Op maandag 26 december 2022 07:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zag dat JW toch z’n arm om Esther had geslagen tijdens de film. Hopelijk vat ze dat niet verkeerd op.
Ze zat ook zo opzichtig naast hem mee te dansen op de muziek. Waarschijnlijk omdat ze weet dat JW gek ja van Elvis.quote:Op maandag 26 december 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee krijgen we straks een Esther die op wolken loopt. ag haar gisteren ook al een paar keer als ze opstond het been van JW vast pakken en als ze ging zitten ook weerNet een verliefde pubert
Hij gaat zelf ook steeds naast haar zitten. En ik zie Erik en eunice elkaar ook vaker opzoeken, niet dat er iets zal ontstaan tussen die twee maar wel leuk om te zien. Het zijn toch een beetje de twee'buitenbeentjes'quote:Op maandag 26 december 2022 07:52 schreef Moeraskat het volgende:
En die kop en houding van JW is dan echt priceless. Armen over elkaar. In de hoek van de bank geduwd. Meer gesloten dan dat kon haast niet.
Maar na een tijd toch de arm achter ether langs.
Maar het kan ook zijn dat hij de arm daar had omdat 3u gewoon een lange zit is en hij z’n arm moest strekken.
Maar waarschijnlijk vat Esther dat anders op, is niet gezegd denk ik. Maar dat gaan we vast wel horen.
Ja ik vind het ook wel schattig samen.quote:Op maandag 26 december 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaat zelf ook steeds naast haar zitten. En ik zie Erik en eunice elkaar ook vaker opzoeken, niet dat er iets zal ontstaan tussen die twee maar wel leuk om te zien. Het zijn toch een beetje de twee'buitenbeentjes'
Jeff zegt ook dat Kim zijn type niet isquote:Op maandag 26 december 2022 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel schattig samen.
Maar JW had toch een paar keer gezegd dat Esther absoluut niet z’n type is? Dus daarom denk ik dan dat het niks zal worden. Maar goed, in die loods weet je maar nooit
Ja dat was het...quote:Op maandag 26 december 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Nou daar mochten we weer een tel een verlichte loods zien
Is de hele tijd al, Eu is op, die zie je en weg beeld, dan zie je haar weer en gelijk weer weg beeldquote:
Zo irritant hé...quote:Op maandag 26 december 2022 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is de hele tijd al, Eu is op, die zie je en weg beeld, dan zie je haar weer en gelijk weer weg beeld
Ze houden de slapende in beeld .
Ooh jakkie bah...🙄quote:Op maandag 26 december 2022 08:09 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen![]()
Met nog steeds de kerstgedachte in mij zeg ik: heerlijk om te lezen dat de deelnemers zo’n toffe film hebben gekeken en dat JW zijn arm om Esther heeft geslagen![]()
En las ik nou dat Mirthe en Kenzy hebben liggen friemelen in bed?
Ja echt heel irriequote:
Zo flauw....quote:Op maandag 26 december 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
En nog twee streams hetzelfde ook nog
Ja slaat nergens op inderdaad. Maar wat doen we er aan helemaal niets helaasquote:
Zou leuk zijn als we dat wel konden.quote:Op maandag 26 december 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op inderdaad. Maar wat doen we er aan helemaal niets helaas
Nou zijn we dat gewend, we zien niet anders van die 2...😁quote:Op maandag 26 december 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
A rupert en Imadoiddin in beeld, ook slapend
Vannacht stonden ze samen in de keuken Rupert was van alles door de macaroni aan het roeren en Ima was iets aan het kneden of stampen in een klein pannetje en daar moesten 12 theelepels zout bij in van Rupertquote:Op maandag 26 december 2022 08:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou zijn we dat gewend, we zien niet anders van die 2...😁
12 theelepels zout, nou dat is echt niet gezond, ik ga ervan uit dat de macaroni al gekookt is met zout... ik las ook dat er aardig wat mayo in ging ieuwwquote:Op maandag 26 december 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht stonden ze samen in de keuken Rupert was van alles door de macaroni aan het roeren en Ima was iets aan het kneden of stampen in een klein pannetje en daar moesten 12 theelepels zout bij in van Rupert
Geen idee wat hij aan het maken was
Ik vond het ook al veel, en het was een klein pannetje, ik weet echt niet wat hij aan het maken was maar hij had er op een gegeven moment wel moeite mee om er door te komen.quote:Op maandag 26 december 2022 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
12 theelepels zout, nou dat is echt niet gezond, ik ga ervan uit dat de macaroni al gekookt is met zout... ik las ook dat er aardig wat mayo in ging ieuww
Ja zoiets zou het moeten worden. .. ik hou niet van pasta salades ieuwwwquote:Op maandag 26 december 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het ook al veel, en het was een klein pannetje, ik weet echt niet wat hij aan het maken was maar hij had er op een gegeven moment wel moeite mee om er door te komen.
Ja ik vermoed dat hij een macaroni salada gaat maken, dat kan best lekker zijn.
Maar goed dan dat jij niet in die loods zitquote:Op maandag 26 december 2022 08:36 schreef Frummelie het volgende:
12 theelepels, ja het is wel voor 27 man... dus ja hi kweetnie...
[..]
Ja zoiets zou het moeten worden. .. ik hou niet van pasta salades ieuwww
Haha neej inderdaad, ik ben een zeikerd met eten...ook qua hygiëne enzo... niks voor mij..😉quote:Op maandag 26 december 2022 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed dan dat jij niet in die loods zit![]()
Hoppa gooi die lampen eens aan in die loods of laat de mensen zien die wakker zijn a.u.b.
Eindelijk bewegende beelden we hebben het van morgen met de slapende moeten doen terwijl er al iemand wakker was. Een een tijdje ook twee dezelfde streamsquote:Op maandag 26 december 2022 09:04 schreef spapaars het volgende:
GM
Zeker een goede borrel gedronken die gasten van kamer 5.
Alles wat beweegt nu op stream 2.
GIsteren waren ze al vroeg bezig met de voorbereidingen voor de brunchquote:Op maandag 26 december 2022 09:15 schreef Frummelie het volgende:
Zij hebben zeker een brunch omdat ze nog geen aanstalten maken tot...
Gisteren was het toch om een uur of 11 aanvallen...quote:Op maandag 26 december 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GIsteren waren ze al vroeg bezig met de voorbereidingen voor de brunch
Esther en Eric hebben die wraps niet gemaakt. Maar Eunice,Mora (en Tiano)quote:Op maandag 26 december 2022 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wraps gemaakt hebben ze ook Best veel werk voor 27 man
Die staat echt gelijk aan s'ochtends...quote:Op maandag 26 december 2022 09:22 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk trouwens dat Wanda beter een recordpoging kan doen dan Erik. Het meeste aantal woorden uitspreken per dag.... het ratelt maar en het lult maar om het lullen....ik heb nog liever slaapstreams
Ik denk dat Wendy meer het type is waarop JW valt. Dat Esther absoluut zijn type niet is kan ik me voorstellenquote:Op maandag 26 december 2022 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel schattig samen.
Maar JW had toch een paar keer gezegd dat Esther absoluut niet z’n type is? Dus daarom denk ik dan dat het niks zal worden. Maar goed, in die loods weet je maar nooit
Ja rond 11 uur en waren ze al voor 7.00 uur bezig dacht ik,quote:Op maandag 26 december 2022 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gisteren was het toch om een uur of 11 aanvallen...
En waren ze inderdaad al om 08.00 bezig...
Ho ho hoquote:Op maandag 26 december 2022 09:35 schreef R0T29 het volgende:
Vandaag is er als ontbijt brood en havermout
Hebben ze nu matras hoeslakens om de tafels gedaan ?quote:Op maandag 26 december 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Erik helpt de jonkies ook mee, die wil altijd bezig zijn.
Geen idee dacht dat hoezen voor de tafels waren, maar wel goed gevonden als het hoeslakens zijnquote:Op maandag 26 december 2022 09:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hebben ze nu matras hoeslakens om de tafels gedaan ?![]()
Wanda : "Ik ga nog even 1 hoeslaken halen"quote:Op maandag 26 december 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee dacht dat hoezen voor de tafels waren, maar wel goed gevonden als het hoeslakens zijn
Gingen ze nou vanavond gourmetten?quote:Op maandag 26 december 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja rond 11 uur en waren ze al voor 7.00 uur bezig dacht ik,
Ik vind dat wel een briljant idee eigenijk..quote:Op maandag 26 december 2022 09:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hebben ze nu matras hoeslakens om de tafels gedaan ?![]()
Ochja dat was volgens mij wel de bedoeling. Zijn wel gourmet stelletjes gekocht.quote:Op maandag 26 december 2022 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gingen ze nou vanavond gourmetten?
Varkensrollade, gebakken aardappeltjes, lof... en verder weet ik het niet..quote:Op maandag 26 december 2022 09:41 schreef mootie het volgende:
Wat hebben ze nou gisteravond gegeten?
mwah, ze zijn dan wel gewassen, maar toch het idee dat ik misschien dan met mijn bord zit bij het voeteneind van het hoeslaken waar Berend bijv geslapen heeft..quote:Op maandag 26 december 2022 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een briljant idee eigenijk..
quote:Op maandag 26 december 2022 09:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mwah, ze zijn dan wel gewassen, maar toch het idee dat ik misschien dan met mijn bord zit bij het voeteneind van het hoeslaken waar Berend bijv geslapen heeft..
Ja 2of 3 stuks, ben benieuwd met 27 man..quote:Op maandag 26 december 2022 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ochja dat was volgens mij wel de bedoeling. Zijn wel gourmet stelletjes gekocht.
Dat wordt dramaquote:Op maandag 26 december 2022 09:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja 2of 3 stuks, ben benieuwd met 27 man..
Ja ddww... gatsie..quote:Op maandag 26 december 2022 09:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mwah, ze zijn dan wel gewassen, maar toch het idee dat ik misschien dan met mijn bord zit bij het voeteneind van het hoeslaken waar Berend bijv geslapen heeft..
Ik snap heel dat aantal niet...quote:Op maandag 26 december 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt drama
De helft kan niet bij een pannetje of plaat
ZOiets dacht ik ook te horenquote:Op maandag 26 december 2022 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gingen ze nou vanavond gourmetten?
Nee is bij lange na niet genoegquote:Op maandag 26 december 2022 09:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap heel dat aantal niet...
Zat net te kijken, wat is dat?quote:
Ach ze hebben de tijdquote:Op maandag 26 december 2022 09:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja 2of 3 stuks, ben benieuwd met 27 man..
overdrijven is ook een vak hoor. Ze zijn op zijn minst gewassen, ze wassen daar alles op 60 graden, en wie weet, zijn ze gewoon wel nieuw.quote:Op maandag 26 december 2022 09:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ziet er vreemd uit dan. Erg roze voor een frikandel.quote:
Is het leverworstquote:Op maandag 26 december 2022 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ziet er vreemd uit dan. Erg roze voor een frikandel.
Lijkt op boterhamworst.quote:
Lijkt meer op leverworst dan op frikandel.quote:
boterhamworst denk ik, of spamquote:Op maandag 26 december 2022 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ziet er vreemd uit dan. Erg roze voor een frikandel.
Jaaaquote:Op maandag 26 december 2022 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt meer op leverworst dan op frikandel.
Kan ook nog, maar beslist geen frikandel volgens mijquote:
Je weet het maar nooit daarquote:Op maandag 26 december 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaa
Ze hadden het over frikandel dus nam dat automatisch aan
Die stopt heel wat in zijn mond vannacht ook met de macaroniquote:Op maandag 26 december 2022 09:59 schreef Loveable het volgende:
Rupie is appels aan het snijden, en ondertussen wat appels stukjes op eten
Ene kant is misschien ook wel een gewoonte om wat te eten als bezig bent met koken..maar aan de andere kant ook weer raarquote:Op maandag 26 december 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die stopt heel wat in zijn mond vannacht ook met de macaroni
KimD aan het bakken.quote:
Ik zie het iedereen doen die in de keuken bezig isquote:Op maandag 26 december 2022 10:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ene kant is misschien ook wel een gewoonte om wat te eten als bezig bent met koken..maar aan de andere kant ook weer raar
Oh dat zal best, zolang ze niet grote happen nemen van iets.. en er genoeg over blijft voor anderenquote:Op maandag 26 december 2022 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het iedereen doen die in de keuken bezig is
Omelet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Schaaltje rennies op tafelquote:Op maandag 26 december 2022 10:05 schreef D. het volgende:
Kerstbrunch(?): leverworst, frikandel, appel, wortel...
daarom hoor je de keukenploegen ook niet zo vaak klagen over te weinig etenquote:Op maandag 26 december 2022 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het iedereen doen die in de keuken bezig is
Er staat inderdaad eenpot witte bonen in tomatensaus klaar.quote:
Ook nog twee blikken ananas.quote:Op maandag 26 december 2022 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat inderdaad eenpot witte bonen in tomatensaus klaar.
Die twee neem ik ook niet meer serieus.quote:Op maandag 26 december 2022 10:11 schreef ledn81 het volgende:
100% Bro talk bij de hottub
[ afbeelding ]
een goed english breakfast is wel heel erg lekker.quote:Op maandag 26 december 2022 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat inderdaad eenpot witte bonen in tomatensaus klaar.
quote:
Vind ik ook, ze zijn daar best creatief in, het is echt lastig om voor zo'n grote groep een leuk ontbijt te maken met een laag budget.quote:Op maandag 26 december 2022 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
een goed english breakfast is wel heel erg lekker.
ik vind het knap dat ook deze ploeg, met zo ontzettend weinig budget, toch nog probeert om wat fatsoenlijks en leuks op tafel te zetten.
Wij zijn riddersquote:
Ze hebben extra geld gekregen hčquote:Op maandag 26 december 2022 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
een goed english breakfast is wel heel erg lekker.
ik vind het knap dat ook deze ploeg, met zo ontzettend weinig budget, toch nog probeert om wat fatsoenlijks en leuks op tafel te zetten.
quote:Op maandag 26 december 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij zijn ridders
En samen wonen we in een kasteel
Maar zij zijn geen echte ridders
Wij zijn de echte ridders
Isaak
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 26 december 2022 10:15 schreef engine het volgende:
[..]eens
Sap van een blik ananas gaat in een pan. Benieuwd wat het gaat worden.
Warm?quote:Op maandag 26 december 2022 10:15 schreef engine het volgende:
[..]eens
Sap van een blik ananas gaat in een pan. Benieuwd wat het gaat worden.
De andere groep is met 13 man één ridder en ze zijn op zoek naar meer riddersquote:Op maandag 26 december 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij zijn ridders
Isaak
Okéquote:Op maandag 26 december 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij zijn ridders
Isaak
quote:
Verdwenen in haar plooien?quote:Op maandag 26 december 2022 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Uh oh .. de jurk van Kenzi is foetsie..
Mevrouw belieft het nietquote:Op maandag 26 december 2022 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een 'allergie' bijgekomen.
[ afbeelding ]
Kwam door @Deisyy's plaatjes, het ligt gevoelig nuquote:Op maandag 26 december 2022 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is een 'allergie' bijgekomen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |