Oehquote:Op zondag 25 december 2022 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens nog een fles Disaronno, Texels jutter en Captain Morgan gekocht gister.
proostquote:Op zondag 25 december 2022 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens nog een fles Disaronno, Texels jutter en Captain Morgan gekocht gister.
Bestaan die nog dan?quote:Op zondag 25 december 2022 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
Knap dat er nog genoeg mensen zijn die niet vergeten dat Kings of Leon bestaat en er ook daadwerkelijk op stemmen.
Ik hou het vandaag nog even bij bier.quote:
Komt wel dichtbij dan hè?quote:Op zondag 25 december 2022 23:04 schreef Berkery het volgende:
Ik heb net nog in een Seat Leon gereden.
Ik verzin wel watquote:Op zondag 25 december 2022 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
He maar Cee heeft wel een punt, waar moeten we de 30e of 31e nu weer emotioneel over posten? Of zijn we het dan alweer vergeten?
beetje drank erin en dan komt het wel los.quote:Op zondag 25 december 2022 23:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
He maar Cee heeft wel een punt, waar moeten we de 30e of 31e nu weer emotioneel over posten? Of zijn we het dan alweer vergeten?
Ik schenk zo nog een glas in van:quote:Op zondag 25 december 2022 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die op een bank zitten denk ikquote:
herkenbaarquote:Op zondag 25 december 2022 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Er gaat hier in de wijk een lading vuurwerk te lucht in. Het is weer die tijd van het jaar.
Als ik hem hoor vind ik hem best leuk, maar dat is het ook welquote:Op zondag 25 december 2022 23:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Haha wilde dit net zeggen ja, vooral zo'n nummer als dit.
zZzZ
Pyrobeasts!quote:Op zondag 25 december 2022 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Er gaat hier in de wijk een lading vuurwerk te lucht in. Het is weer die tijd van het jaar.
We overleven het met elkaarquote:Op zondag 25 december 2022 23:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voelt echt een beetje als dit uur doorstaan om bij het vele malen betere volgende uur te komen
wat een kromme vergelijking ook. Verkeer is iets wat er gewoon is, iets waar met zoveel auto's op de weg af en toe iets kan gebeuren. Terwijl schadelijk vuurwerk geen enkele toegevoegde waarde heeft.quote:Op zondag 25 december 2022 23:06 schreef Gretzl het volgende:
Dat alle consumentenpyro maar snel verboden mag worden. Zeker als dit soort politici het onderwerp gaan gebruiken om electoraat te verzamelenEcht teveel Nederlanders die elk jaar levenslang verminkt raken door vuurwerktroep.
[ twitter ]
Professionale pyroshows daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |