Geweldige stem had ze toch. Jammer dat ze verder niet superveel noemenswaardigs heeft gemaakt.quote:Op zondag 25 december 2022 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Denk het wel en ook een terechte binnenkomer
Fame is ook een geweldige film
Ik ken het doordat Roger Taylor dit op een van zijn solo-albums heeft staan...quote:Op zondag 25 december 2022 23:02 schreef ok01 het volgende:
Overigens zometeen weer een inwisselbare Broes
Gras, Groenquote:Op zondag 25 december 2022 23:02 schreef ok01 het volgende:
Na Flashdance hield het wel op inderdaadquote:Op zondag 25 december 2022 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geweldige stem had ze toch. Jammer dat ze verder niet superveel noemenswaardigs heeft gemaakt.
Deze overstijgt anders wel het Secret Garden/Fire niveau.quote:Op zondag 25 december 2022 23:02 schreef ok01 het volgende:
Ah dit wist ik dan weer nietquote:Op zondag 25 december 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken het doordat Roger Taylor dit op een van zijn solo-albums heeft staan...
Dat is waarquote:Op zondag 25 december 2022 23:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Deze overstijgt anders wel het Secret Garden/Fire niveau.
ken deze oprecht niet denk ik.quote:
Haha wilde dit net zeggen ja, vooral zo'n nummer als dit.quote:Op zondag 25 december 2022 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
Knap dat er nog genoeg mensen zijn die niet vergeten dat Kings of Leon bestaat en er ook daadwerkelijk op stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |