Sow, da's een laf uurtjequote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef Kopiko het volgende:
Op weg naar het voltooien van de eerste 24 uur springt Black Crowes er flink bovenuit.
[..]
Martin Garrixquote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef Kopiko het volgende:
Op weg naar het voltooien van de eerste 24 uur springt Black Crowes er flink bovenuit.
[..]
quote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste 2 maanden zijn kut, de rest was wel mooi. Hopelijk volgend jaar een stijgende lijn aan het begin van het jaar en dan komt het wel weer. Halve dagen moeten werken is niet leuk. Uitvaarten ook niet. Fysiek malheur waar je niet vanaf komt ook niet.
Sterkte Mexi met de fysieke malheur. Snel weer helemaal fit wordenquote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste 2 maanden zijn kut, de rest was wel mooi. Hopelijk volgend jaar een stijgende lijn aan het begin van het jaar en dan komt het wel weer. Halve dagen moeten werken is niet leuk. Uitvaarten ook niet. Fysiek malheur waar je niet vanaf komt ook niet.
Dit jaar live gezien. Verrassend goed. Had geen verwachtingen, maar lekker energiek waren zequote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die heeft qua bonus wel prima gepiekt jaquote:Op zondag 25 december 2022 23:00 schreef MTheBassman het volgende:
is Fame trouwens dankzij de dodenbonus een nieuwkomer? Kon me herinneren dat ik er een paar jaar geleden op stemde en het er niet inkwam.
Dan zit er niks anders op dan nu verder van de muziek te genieten. Of je er kapot aan te ergeren.quote:Op zondag 25 december 2022 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dit vat het voor mij ook wel samen. 2021 was er een met twee waanzinnig toffe weken en verder bezaaid met ellende. Dus het was niet top of flop te noemen. 2020 was gewoon bizar ellendig. Dit jaar was oké. Te doen.
Maar deze post is eigenlijk voor 30 december of zo.
zo heb ik ze ook wel altijd gezien. Niks spectaculairs maar gewoon lekker rocken.quote:Op zondag 25 december 2022 23:00 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dit jaar live. Verrassend goed. Had geen verwachtingen, maar lekker energiek waren ze
1699 Make It Wit Chu Queens Of The Stone Agequote:Op zondag 25 december 2022 22:59 schreef MTheBassman het volgende:
1704 Pyro Kings Of Leon
1703 Handle With Care Traveling Wilburys
1702 When You Say Nothing At All Ronan Keating
1701 Animals Martin Garrix![]()
1700 Are You Lonesome Tonight? Elvis Presley
1699 Make It Wit Chu Queens Of The Stone Age![]()
![]()
![]()
![]()
1698 Fame Irene Cara![]()
![]()
![]()
![]()
1697 Racing In The Street Bruce Springsteen
1696 Rivers Of Babylon Boney M.![]()
![]()
1695 Tell Him Céline Dion & Barbra Streisand
1694 Right Next Door Robert Cray
1693 Hard To Handle The Black Crowes![]()
1692 Greatest Love Of All Whitney Houston
Denk het wel en ook een terechte binnenkomerquote:Op zondag 25 december 2022 23:00 schreef MTheBassman het volgende:
is Fame trouwens dankzij de dodenbonus een nieuwkomer? Kon me herinneren dat ik er een paar jaar geleden op stemde en het er niet inkwam.
afijn dodenbonus of niet, hoort er gewoon in wmb
ja verdomme, ik moet ze nog steeds een keer live zienquote:Op zondag 25 december 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1699 Make It Wit Chu Queens Of The Stone Age![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastische geile plaat, live gezien en beleeft zoals het hoort
Exact. Leuk om een keer te zienquote:Op zondag 25 december 2022 23:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zo heb ik ze ook wel altijd gezien. Niks spectaculairs maar gewoon lekker rocken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |