Tip: maak een reis vanuit Istrië langs de kustlijn helemaal naar het zuidenquote:Op zondag 25 december 2022 22:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klinkt ook erg gaafKroatië staat ook nog op mn lijstje
Vooral Pula met een oud amfi-theater (daar hebben ooit de Foo Fighters opgetreden) is erg tofquote:Op zondag 25 december 2022 22:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Thanks, kan het nu niet meer onthorenquote:Op zondag 25 december 2022 22:56 schreef Cee het volgende:
Ik stoor me bij dit nummer zo aan dat korte snelle inademen voor iedere zin.
bedankt, nu hoor ik het ookquote:Op zondag 25 december 2022 22:56 schreef Cee het volgende:
Ik stoor me bij dit nummer zo aan dat korte snelle inademen voor iedere zin.
Zal het onthoudenquote:Op zondag 25 december 2022 22:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Tip: maak een reis vanuit Istrië langs de kustlijn helemaal naar het zuiden
Mourad El nog watquote:Op zondag 25 december 2022 22:56 schreef AgeEll het volgende:
Wie is deze dj?!!.
Ik luister nooit radio2.
Het is geen sportwedstrijd
Zal ik ook onthoudenquote:Op zondag 25 december 2022 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral Pula met een oud amfi-theater (daar hebben ooit de Foo Fighters opgetreden) is erg tof
oh kan ik me goed voorstellen hoor, alles dat een beetje normaal gaat is tegenwoordig vrij zeldzaam als ik veel mensen om me heen moet geloven.quote:Op zondag 25 december 2022 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
t Klonk misschien negatief, maar was wel blij met mn flatlinejaar. De vorige 2 jaar waren me veel te ups and downs.
Nicequote:Op zondag 25 december 2022 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik luister de Top 2000 dus nog op een ouderwetse analoge stereotoren met Radio 2 op fm-frequentie 92.6. Nog meer mensen die zo luisteren?
Hier ook. Wel in Slovenië geweest, maar Kroatië nog niet. Staat wel op lijst.quote:Op zondag 25 december 2022 22:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:1704 Pyro Kings Of Leon
1703 Handle With Care Traveling Wilburys
1702 When You Say Nothing At All Ronan Keating
1701 Animals Martin Garrix
1700 Are You Lonesome Tonight? Elvis Presley
1699 Make It Wit Chu Queens Of The Stone Age
1698 Fame Irene Cara
1697 Racing In The Street Bruce Springsteen
1696 Rivers Of Babylon Boney M.
1695 Tell Him Céline Dion & Barbra Streisand
1694 Right Next Door Robert Cray
1693 Hard To Handle The Black Crowes
1692 Greatest Love Of All Whitney Houston
Ik heb mijn radio naast mn bed er staan als ik ga slapen en bij het wakker worden, maar verder volg ik het via de stream als ik hier op zit te Fok!kenquote:Op zondag 25 december 2022 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik luister de Top 2000 dus nog op een ouderwetse analoge stereotoren met Radio 2 op fm-frequentie 92.6. Nog meer mensen die zo luisteren?
Gaaf! Is ie echt oud of zo'n ding met een oud uiterlijk maar wel recentelijk gefabriceerd?quote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice![]()
Vorig jaar deze Denver-klassieker aangeschaft nadat de antenne van m'n platenspeler kapot was gegaan en ik (nog steeds) te lui ben om die te laten fixen. Maar dat is wel DAB+, net anders haha
[ afbeelding ]
Luister sinds 2020 de Top 2000 zoveel mogelijk weer analoog, omdat ik het vrij irritant begon te vinden om serieus achter te lopen op andere posters
Ja dit vat het voor mij ook wel samen. 2021 was er een met twee waanzinnig toffe weken en verder bezaaid met ellende. Dus het was niet top of flop te noemen. 2020 was gewoon bizar ellendig. Dit jaar was oké. Te doen.quote:Op zondag 25 december 2022 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
t Klonk misschien negatief, maar was wel blij met mn flatlinejaar. De vorige 2 jaar waren me veel te ups and downs.
Ed Sheeran is zo'n gozer die eigenlijk totaal niet bijzonder knap is qua uiterlijk maar daarmee juist een soort aantrekkingskracht op me heeftquote:Op zondag 25 december 2022 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
En dat hoge kut stemmetje en die skyradio muziek en geen band hebben en geen ruggengraat en geen ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |