Ik denk dat ik deze ook leuk vind, omdat ik het kan onderscheiden van de restquote:Op zondag 25 december 2022 22:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je de nummers uit elkaar kan houden.
Nee, Mien is met haar Mandoline bij de Hooters gaan optreden en Kaatje speelt mondharmonica voor Gerry Raffertyquote:Op zondag 25 december 2022 22:53 schreef Zorro het volgende:
Daar hebben we Jo met de Banjo.
Komen Mien met de mandoline en Kaatje met het mondharmonicaatje ook nog?
quote:Op zondag 25 december 2022 22:54 schreef Evenstar het volgende:
Snap niet hoe iemand kan zeggen "dit is de beste Kensington" of dit is de beste "Mumford & Sons".
Ze zijn allemaal bijna hetzelfde joh ..... of je vindt het allemaal kut of je vindt het allemaal meesterwerkjes.
Lijkt me ook tof hoor. Vorig jaar ben ik in Istrië(streek in Kroatië) geweest. Georganiseerde groepsreis met iedere dag een andere stad. Daar zitten ook een paar leuke steden voor 1 dag tussen..quote:Op zondag 25 december 2022 22:53 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zou zelf graag een keer naar Lissabon willen
Staan ze er 6x in? Serieus? Why?quote:Op zondag 25 december 2022 22:54 schreef MTheBassman het volgende:
hierna nog maar 3x deze gasten gelukkig,waarvan eentje op een ongoddelijk tijdstip.
laten we maar blij zijn dat het niet meer is.quote:
Ja, herkenbaar. The War on Drugs nog live gezien op Down the Rabbit Hole dit jaar, maar ik kwam er niet lekker in. Band speelt braaf hun liedjes precies zoals ze op plaat klinken en verder gebeurt er niks bijzonders.quote:Op zondag 25 december 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het blijft een beetje van die kibbelkabbelmuziek die je weer vergeten bent zodra het is afgelopen. Ik heb dat ook altijd met Kings of Leon of War on Drugs, al hebben die laatste nog wel een paar echt mooie liedjes. Live echter allemaal vrij zaaddodend om naar te kijken en te luisteren....
Qua nummers met mandoline mag The Smiths met Please, please, please let me get what I want wel in de lijstquote:Op zondag 25 december 2022 22:53 schreef Zorro het volgende:
Daar hebben we Jo met de Banjo.
Komen Mien met de mandoline en Kaatje met het mondharmonicaatje ook nog?
War on drugs is wel geniaal, op de bank met koptelefoon. Niet live nee.quote:Op zondag 25 december 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het blijft een beetje van die kibbelkabbelmuziek die je weer vergeten bent zodra het is afgelopen. Ik heb dat ook altijd met Kings of Leon of War on Drugs, al hebben die laatste nog wel een paar echt mooie liedjes. Live echter allemaal vrij zaaddodend om naar te kijken en te luisteren....
Klinkt ook erg gaafquote:Op zondag 25 december 2022 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof hoor. Vorig jaar ben ik in Istrië(streek in Kroatië) geweest. Georganiseerde groepsreis met iedere dag een andere stad. Daar zitten ook een paar leuke steden voor 1 dag tussen..
Hipster!quote:Op zondag 25 december 2022 22:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik luister de Top 2000 dus nog op een ouderwetse analoge stereotoren met Radio 2 op fm-frequentie 92.6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |