Of allebeiquote:Op zondag 25 december 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt geen mama maar moderator.
Zoiets als Soury.quote:
Volgens de TT was het al om 22.51 te laatquote:
Ik kom ook altijd te laat.quote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens de TT was het al om 22.51 te laat
Ik was precies op tijd vandaagquote:
Ja maar neem dat niet al te serieusquote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens de TT was het al om 22.51 te laat
Fok is toch 90% niet serieus.quote:
quote:
Klopt de overige 10% ben ik.quote:
Zie je, weer een niet serieuze opmerkingquote:Op zondag 25 december 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt de overige 10% ben ik.
Als ik wil dan kan ik lijn 10 nog halen....quote:Op zondag 25 december 2022 23:11 schreef maily het volgende:
Te laat, te laat,
je weet wel hoe dat gaat.
je haast je suf maar toch ben je te laat te laat te laat ......
hoe lang is het nu al geleden?quote:Op zondag 25 december 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik wil dan kan ik lijn 10 nog halen....
Ow suf, geen surf,quote:Op zondag 25 december 2022 23:11 schreef maily het volgende:
Te laat, te laat,
je weet wel hoe dat gaat.
je haast je suf maar toch ben je te laat te laat te laat ......
wat dan?quote:Op zondag 25 december 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow suf, geen surf,
ging bijna heel wat anders posten
Beach boys?quote:
Nu ben ik wel benieuwdquote:Op zondag 25 december 2022 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, de muziek zou jou meer liggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 25 december 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]VreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is mij echt te traag.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 25 december 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Niet eens deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Lijn 5quote:Op zondag 25 december 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik wil dan kan ik lijn 10 nog halen....
Nooit die nee, vooral omdat ik heel het nummer niet kenquote:
Te traag jaquote:Op zondag 25 december 2022 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijkdat is mij echt te traag.
Neequote:
Met moeite kan ik hem nog wel herinneren.quote:Op zondag 25 december 2022 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit die nee, vooral omdat ik heel het nummer niet ken
Vooruit ik ga iets serieus plaatsenquote:
Toen stond ik al een paar jaartjes op een plankquote:
Hier hoeft het niet maar eldersquote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Vooruit ik ga iets serieus plaatsen
dacht al veel langer geleden ...quote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
Het is vandaag precies 6 jaar geleden dat George Michael stierf, precies op 1e kerstdag.
Speciaal als aandenken draai ik zijn kersthit
Ik dacht juist veel korter geledenquote:
Geen idee... niet zo gevolgd of vergeten ..quote:Op zondag 25 december 2022 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht juist veel korter geleden
Echt kut wat er na zijn dood gebeurde
Hij heeft redelijk wat mooie nummer gemaakt,quote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
Het is vandaag precies 6 jaar geleden dat George Michael stierf, precies op 1e kerstdag.
Speciaal als aandenken draai ik zijn kersthit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 25 december 2022 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft redelijk wat mooie nummer gemaakt,Ik heb nog een gouden Elpee van Wham! Werden maar 400 van gemaakt ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Das wel weer leuk danquote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog een gouden Elpee van Wham! Werden maar 400 van gemaakt ofzo
quote:Op zondag 25 december 2022 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft redelijk wat mooie nummer gemaakt,Zingen kon hij wel, dat hoorde je goed toen hij solo ging na Wham.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
En daar ben jij in getraptquote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog een gouden Elpee van Wham! Werden maar 400 van gemaakt ofzo
Zat in een box met meer Items, ik had ervoor gespaard en een week of 2 later kreeg ik ineens dezelfde nog een keer.quote:
Tijdens Wham! hoorde je dat ook al,quote:Op zondag 25 december 2022 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zingen kon hij wel, dat hoorde je goed toen hij solo ging na Wham.
Wham Rap was het eerste, die vond ik wel goedquote:Op zondag 25 december 2022 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdens Wham! hoorde je dat ook al,
al was niet alle muziek even goed
Alle meisjes vonden toen Wham goed.quote:Op zondag 25 december 2022 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Wham Rap was het eerste, die vond ik wel goed
Ik ben een meisjequote:Op zondag 25 december 2022 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle meisjes vonden toen Wham goed.
Een drakenmeisje.quote:
Hij had toch een baard?quote:Op zondag 25 december 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
Ik zat ooit op een vlucht van Kreta naar Athene naast een meisje met een almost George Michael snor ....
Die van Kreta zekerquote:Op maandag 26 december 2022 00:04 schreef drakin het volgende:
zuidelijke meisjes zijn vaak behoorlijk behaard, zuidelijke mannen ook vreselijk veel
Ik heb gister nog een xmas film gezien, maar die was echt vreselijk, slecht acteerwerk en de rest ook veel te zoetsappig. The holidayquote:Op maandag 26 december 2022 00:04 schreef chufi het volgende:
Maar wat een hoop van Xmas onzin films tegenwoordig
Er zijn zoveel ..... dus kijk ik wel die andere ouwe meukquote:Op maandag 26 december 2022 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een xmas film gezien, maar die was echt vreselijk, slecht acteerwerk en de rest ook veel te zoetsappig. The holiday
Enige leuke was het schattige huisje in Engeland
Always look at the bricht side of live...quote:Op maandag 26 december 2022 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn zoveel ..... dus kijk ik wel die andere ouwe meuk
bright it isquote:Op maandag 26 december 2022 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Always look at the bricht side of live...
Er is nog genoeg te zienquote:Op maandag 26 december 2022 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn zoveel ..... dus kijk ik wel die andere ouwe meuk
Idd, elk jaar worden bijna altijd dezelfde films door je strot gedouwd.quote:
er worden daarnaast ook 10-tallen nieuwe Xshit films gemaaktquote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, elk jaar worden bijna altijd dezelfde films door je strot gedouwd.![]()
Er zijn wel meer goede films.
jarenlang elk jaar naar Zwelgje zitten kijkenquote:Op maandag 26 december 2022 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, elk jaar worden bijna altijd dezelfde films door je strot gedouwd.![]()
Er zijn wel meer goede films.
die staat wel aan nu ... naast de restquote:Op maandag 26 december 2022 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
jarenlang elk jaar naar Zwelgje zitten kijken
Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op maandag 26 december 2022 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
jarenlang elk jaar naar Zwelgje zitten kijken
wat staat er op het menu ?quote:Op maandag 26 december 2022 01:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Eerste dagje klaar!
Ik moet morgen nog de hele dag koken, maar ben er al wel weer klaar mee.
Thaise kokossoep vooraf, dan rendang, sayur lodeh en saté. Met rijst natuurlijk.quote:
Succes er mee , maar ik heb vertrouwen in je kunnen.. Hoeveel personen mogen er van genieten ?quote:Op maandag 26 december 2022 01:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Thaise kokossoep vooraf, dan rendang, sayur lodeh en saté. Met rijst natuurlijk.
Ik heb geen kant en klare boemboe gekocht, maar zelf alle ingrediënten gekocht en kapotgestampt in de vijzel.
Als toetje avacado-ijs. Veel suiker en kokoscreme en een beetje pandanpasta voor de kleur.
Ik heb er wel vertrouwen in!
Tof dat je dat zegt!quote:Op maandag 26 december 2022 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes er mee , maar ik heb vertrouwen in je kunnen.. Hoeveel personen mogen er van genieten ?
Jammer , maar goed dat je er rekening mee houdt .. fijne 2e kerstdag... hier nog geen ideequote:Op maandag 26 december 2022 02:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tof dat je dat zegt!
We zijn met 6 volwassenen en mijn kleine nichtje van 3. Ik heb al een hoop voorbereid.
Ik moest wel wat pepers weglaten uit het originele recept, want die blanda's kunnen nergens tegen.
Bedankt!quote:Op maandag 26 december 2022 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer , maar goed dat je er rekening mee houdt .. fijne 2e kerstdag... hier nog geen idee
Dank je .. geen idee nog dus .. ben er niet zo mee bezigquote:Op maandag 26 december 2022 02:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bedankt!
Ja ik kook niet voor mezelf natuurlijk, ik ben blij als de rest mijn eten lekker vindt. Potje sambal ernaast kan altijd.
Ik vind het leuk om te koken voor iedereen op zulke dagen, waardering die ik daarover krijg is wat Kerst een beetje de moeite waard maakt.
Ik zou niet weten wat ik anders met Kerst zou moeten doen...
Jij ook een fijne 2e kerstdag! Wat je ook gaat eten of doen!
Ik heb dit jaar niks met oudjaar, dus dat wordt een beetje muziek luisteren, pilsjes drinken en FOK!ken. Ik kijk daar ontzettend naar uit.quote:Op maandag 26 december 2022 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je .. geen idee nog dus .. ben er niet zo mee bezig
Mogelijk zien we elkaar daar dan weerquote:Op maandag 26 december 2022 03:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar niks met oudjaar, dus dat wordt een beetje muziek luisteren, pilsjes drinken en FOK!ken. Ik kijk daar ontzettend naar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 december 2022 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk zien we elkaar daar dan weer
Ik drink meestal bubbels
maar voor de bier drinkers heb ik nog een aanbiedingWaarschijnlijk wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje bubbels ben ik ook niet vies van.
Ik drink natuurlijk de Spaanse Cava ... 3.99 hier de fles en die is prima te doenquote:Op maandag 26 december 2022 03:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel!
Beetje bubbels ben ik ook niet vies van.
Goede plannenquote:Op maandag 26 december 2022 09:27 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen deze 2e Kerstdag morgen![]()
even rustig aan en nog een beetje uitbuiken en vanavond weer verder...
![]()
![]()
![]()
Chiliboksquote:Op maandag 26 december 2022 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, dat was dag 1 alweerveel te snel om.
Nu een grote pan chili maken voor de kroeg. SF staat vandaag van 2 tot 8. Meestal wel gezellig druk.
Iedereen fijne dag
Niets mis met een lekkere prak als kerstmaalquote:Op maandag 26 december 2022 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eerste kerstdag was hier niks boeiends. Als avondeten prak![]()
Vanmiddag komen mijn zus, nichtje en onze moeder en gaan we vanavond lekker verrassend gourmetten![]()
Fijne 2e kerstdag jullie!
Gourmetten gisteren gedaan met dochter, schoonzoon en de 2 kleinkinderen.quote:Op maandag 26 december 2022 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eerste kerstdag was hier niks boeiends. Als avondeten prak![]()
Vanmiddag komen mijn zus, nichtje en onze moeder en gaan we vanavond lekker verrassend gourmetten![]()
Fijne 2e kerstdag jullie!
Daar moet je toch niet aan denken.quote:Op maandag 26 december 2022 11:16 schreef pullup het volgende:
Haha onze roeiende bananen eetster
[ afbeelding ]
10 bananen per dag
Wordt ze gesponsord door Chiquita?quote:Op maandag 26 december 2022 11:16 schreef pullup het volgende:
Haha onze roeiende bananen eetster
[ afbeelding ]
10 bananen per dag
Dat zou haar veel geld schelen jaquote:Op maandag 26 december 2022 11:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wordt ze gesponsord door Chiquita?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik een boom zou hebben zou dit de piek zijn![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Die Baileys Tiramisu is gevaarlijk lekkerquote:Op maandag 26 december 2022 11:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wordt ze gesponsord door Chiquita?
Snoepen kan na de Kerst ook nogquote:Op maandag 26 december 2022 12:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb een week vakantie. Jammer dat ik nog ziek ben.
Heel weinig gesnoept met kerst.
Beetje jammer dit na al die uren aan werk die erin zitten. Maar ja, als je Google beter vind werken is dat natuurlijk prima, ieder zijn keuzequote:Op zondag 25 december 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de groeten als iets ruk is is het wel de zoek functie op fok. Googel is nog beter
Ja weet ik maar let echt op wat ik eet. Cholesterol is hoog.quote:
Ik gebruikte het nooit omdat het nooit werkte , nu doet ie het beter.. , maar maak er nauwelijks gebruik van omdat ik weinig koeien uit de sloot haalquote:Op maandag 26 december 2022 14:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje jammer dit na al die uren aan werk die erin zitten. Maar ja, als je Google beter vind werken is dat natuurlijk prima, ieder zijn keuze
Dat is wel treurig anders...quote:Op maandag 26 december 2022 15:07 schreef chufi het volgende:
Hehe zijn ze er eindelijk achter !
https://www.nu.nl/cultuur(...)oede-deelnemers.html
Ja je mag niets meer tegenwoordigquote:Op maandag 26 december 2022 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel treurig anders...
Niet genoeg lollige mensen meer
Is dat het?quote:
Lollig is meteen gemeen tegenwoordig,quote:Op maandag 26 december 2022 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel treurig anders...
Niet genoeg lollige mensen meer
Life is hard and then you diequote:Op maandag 26 december 2022 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lollig is meteen gemeen tegenwoordig,
dan gaan de kindjes huilen
Niemand durft meerquote:Op maandag 26 december 2022 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat het?Dat je gecanceld bent wegens foute grappen voor je ook maar bent begonnen
En dit kan wel ongehinderdquote:
Echt bizar.quote:Op maandag 26 december 2022 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En dit kan wel ongehinderd![]()
![]()
[ twitter ]
92 is een mooie leeftijdquote:Op maandag 26 december 2022 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ze blijven omvallen![]()
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a12ba24f/
Ik dacht hij al jaren dood wasquote:Op maandag 26 december 2022 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ze blijven omvallen![]()
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a12ba24f/
En fijne kerstquote:Op maandag 26 december 2022 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Echt bizar.
Iedereen een pistool en munitie!!Wat kan er nou fout gaan?
Extra vuurwerkquote:Op maandag 26 december 2022 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Echt bizar.
Iedereen een pistool en munitie!!Wat kan er nou fout gaan?
Die dokter zelf is al wel een paar jaar doodquote:
Ja Dokter van der PLOEEGGG !! Dat wist ik welquote:Op maandag 26 december 2022 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Die dokter zelf is al wel een paar jaar dood
Die serie was eigenlijk helemaal niet grappig:dquote:Op maandag 26 december 2022 16:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Dokter van der PLOEEGGG !! Dat wist ik wel
Ik vond het wel leuk. Het is nu wel wat gedateerd. Beetje als de Mounty'squote:Op maandag 26 december 2022 16:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Die serie was eigenlijk helemaal niet grappig:d
Heb het wel allemaal gekeken zo ongeveer
Ja dat zal het zijn. Ik heb een en ander nog eens teruggekeken maar het is allemaal erg gedateerd inderdaadquote:Op maandag 26 december 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk. Het is nu wel wat gedateerd. Beetje als de Mounty's
Ja die is ook dustquote:
Maar waarom roep je dat zomaar?quote:
Oh een Mario'tjequote:
Als je maar geen countdown doet.quote:
DTS is de plek !!!quote:
Ik maakte me al zorgenquote:
Pizzaquote:
Neequote:
Nou jaquote:
Natte haartjes..als je die hadquote:Op maandag 26 december 2022 16:56 schreef Soury het volgende:
Al blijven er wel wat momenten bij uit die tijd hangen. Met Joop Doderer in de Mounties je zat met je pyjamaatje aan en een bakkie chips
Ja bad op zaterdag. En een glaasje prikquote:
Naast mama op de bank.quote:
Nietquote:Op maandag 26 december 2022 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee meestal alleen in de Eames chair
Ik ben iets jonger.quote:Op maandag 26 december 2022 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet van mijn date met Piet(tje) Bambergen. Mijn moeder antwoordde de telefoon en het was Piet Bambergen. Ze hing opquote:Op maandag 26 december 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben iets jonger.
De Mounties heb ik niet meegemaakt, met zeg eens A ben ik praktisch opgegroeid.
Oh ja ik zie het voor me.quote:Op maandag 26 december 2022 18:07 schreef -Shii- het volgende:
Piet Bambergen in tutu vond ik als kind wel grappig.
Ohh barbaarquote:Op maandag 26 december 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Piet Bambergen ken ik wel, meer als naam dan dat ik kan zeggen daar ken ik hem van.
Rijk de Gooyer zou nu moeten leven in dit woke tijdperk. Had hij vast wel een appeltje mee te schillen.quote:
Kopje vers geklopte slagroom van oma. Uit het speciale porseleinen kopje uit Oost Duitslandquote:Op maandag 26 december 2022 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bad op zaterdag. En een glaasje prik
Moest ff checken idd... is al 11 jaar van ons heenquote:Op maandag 26 december 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Rijk de Gooyer zou nu moeten leven in dit woke tijdperk. Had hij vast wel een appeltje mee te schillen.
Bestonden die alquote:Op maandag 26 december 2022 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik toen nog niet bestond.quote:
Iemand moet de eerste zijnquote:
Zo jong ben je nou ook weer nietquote:Op maandag 26 december 2022 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik toen nog niet bestond.
Nee alles dood.quote:
Echt wel.quote:
Ik groeide op met "Ja Zuster Nee Zuster" in z/wquote:Op maandag 26 december 2022 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Ik denk dat ik pas vanaf '78 bewust werd van tv etc. Mijn moeder vertelde dat ik het leuk vond om naar beertje collarcol zat te kijken maar dat kan ik mij dus echt niet herinneren.
Ik met Maja de Bij.quote:Op maandag 26 december 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik groeide op met "Ja Zuster Nee Zuster"
Floris, ik was wat verliefdquote:
Stik ik wou net zeggen dat ik met Floris ook niet groot geworden ben.quote:
Het was niet eens Floris maar Sindalaquote:Op maandag 26 december 2022 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik ik wou net zeggen dat ik met Floris ook niet groot geworden ben.
Vanwege het succes van Ivanhoe ontstond Floris, net zoals Peppi en Kokkie de oorsprong bij Laurel en Hardy hadden.quote:
Peppi en Kokkiequote:Op maandag 26 december 2022 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanwege het succes van Ivanhoe ontstond Floris, net zoals Peppi en Kokkie de oorsprong bij Laurel en Hardy hadden.
Ik ben wel een fan van buurman en buurmanquote:
Zeker ja. Lachen is die serie.quote:Op maandag 26 december 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan van buurman en buurman
Ik heb nog bij ze op schoot gezeten.quote:
Hoe dat zo?quote:Op maandag 26 december 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog bij ze op schoot gezeten.
Oh jeééquote:Op maandag 26 december 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog bij ze op schoot gezeten.
Ja die zijn okquote:Op maandag 26 december 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, kost ook wel watquote:Op maandag 26 december 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja serieus ... https://nl.wikipedia.org/wiki/Eames_Lounge_(670)
Het is niet alleen voor kinderen.quote:
Leukquote:
Die was veel toffer jaquote:Op maandag 26 december 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was niet eens Floris maar Sindala
Die vond ik echt stompzinnig.. Laurel en Hardy ookquote:Op maandag 26 december 2022 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanwege het succes van Ivanhoe ontstond Floris, net zoals Peppi en Kokkie de oorsprong bij Laurel en Hardy hadden.
Die kijk ik nog ..jongste kleinzoon vindt het ook geweldig. Net als Nijntje en Pingu..quote:Op maandag 26 december 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Buster Keaton en Charly Chaplin waren leukerquote:Op maandag 26 december 2022 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die vond ik echt stompzinnig.. Laurel en Hardy ook
Ze traden op bij de Gilde feesten op de kindermiddag.Mijn moeder hielp mee aan de bar en ik moest na de voorstelling wachten. Zei kwamen na afloop ook nog even aan de bar zitten en toen mocht ik op schoot bij Peppie (Herman Kortekaas meen ik?). Ik weet nog dat ik het vreemd vond want ze waren in gewone kleding ipv matrozenpakjes.quote:
Als ik google zie ik bedragen van 900 tot 9000 voor een stoel met voetenbankquote:Op maandag 26 december 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ? Geen idee .. was eind jaren 60 volgens mij dat ie bij ons in huis kwam
Ook niet mijn ding.quote:Op maandag 26 december 2022 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Buster Keaton en Charly Chaplin waren leuker
Leurel en Hardy vond ik wel echt tof en ik kijk dat nog steeds welquote:Op maandag 26 december 2022 18:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding.
Cultuurbarbaar
We hadden geen voetenbankquote:Op maandag 26 december 2022 18:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik google zie ik bedragen van 900 tot 9000 voor een stoel met voetenbank
Staat dat gebouw er niet nog steeds? Er is daar wel wat blijven staanquote:Op maandag 26 december 2022 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Leurel en Hardy vond ik wel echt tof en ik kijk dat nog steeds wel![]()
We hadden in de Watergraafsmeer een soort buurt bios "de BIO" waar je voor een prikkie die films kon kijken elke woensdag. Vlak over de Ringvaart waar Soury nu woont was die
Oh dat waren wel de meest top acteurs. Daar kan Tom Cruise een puntje aan zuigenquote:Op maandag 26 december 2022 18:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding.
Cultuurbarbaar
Buster Keaton die ook alles echt zelf deed en geen standins hadquote:Op maandag 26 december 2022 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat waren wel de meest top acteurs. Daar kan Tom Cruise een puntje aan zuigen
Hij heeft nooit aan de klok gehangen, maar een boel stunts waren echtquote:Op maandag 26 december 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Buster Keton die ook alles echt zelf deed en geen standins had
Het is helaas een paar jaar geleden neergehaald. Het was nog een tijd een soort meubelzaakquote:Op maandag 26 december 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat dat gebouw er niet nog steeds? Er is daar wel wat blijven staan
Je had destijds meerdere acteurs die komische filmpjes maken. Vreemd genoeg kwam door de ontwikkeling vd geluidsfilm daar een einde aan. Acteurs waren het niet gewend om tekst te leren of ze hadden een rotstem.quote:Op maandag 26 december 2022 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Leurel en Hardy vond ik wel echt tof en ik kijk dat nog steeds wel![]()
We hadden in de Watergraafsmeer een soort buurt bios "de BIO" waar je voor een prikkie die films kon kijken elke woensdag. Vlak over de Ringvaart waar Soury nu woont was die
Aan de klok hangen was toch van BttF #1quote:Op maandag 26 december 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft nooit aan de klok gehangen, maar een boel stunts waren echt
Oh dat geloof ik best. Grappig welquote:Op maandag 26 december 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had destijds meerdere acteurs die komische filmpjes maken. Vreemd genoeg kwam door de ontwikkeling vd geluidsfilm daar een einde aan. Acteurs waren het niet gewend om tekst te leren of ze hadden een rotstem.
OKquote:Op maandag 26 december 2022 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is helaas een paar jaar geleden neergehaald. Het was nog een tijd een soort meubelzaak
Deze twee hebben de overstap prima gemaakt en hebben nog jaren films gemaaktquote:Op maandag 26 december 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had destijds meerdere acteurs die komische filmpjes maken. Vreemd genoeg kwam door de ontwikkeling vd geluidsfilm daar een einde aan. Acteurs waren het niet gewend om tekst te leren of ze hadden een rotstem.
Ja die nou ja die stunts waren tof.quote:Op maandag 26 december 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de klok hangen was toch van BttF #1
De acteurs deden de stunts wel vaak zelf. Maar toen kende ze ook al trucage met beeld over of met spiegels.quote:Op maandag 26 december 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft nooit aan de klok gehangen, maar een boel stunts waren echt
Weet ik en ook de klokscene ken ik ...quote:Op maandag 26 december 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die nou ja die stunts waren tof.
Die klok was al min of meer met een green screenquote:Op maandag 26 december 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De acteurs deden de stunts wel vaak zelf. Maar toen kende ze ook al trucage met beeld over of met spiegels.
Prachtig toch. Hij heeft wel vast gespijkerd gestaan toen een gebouw over hem heen vielquote:
Ik niet ik sloopte tandpasta tubes omdat ik wilde weten waar de streepjes vandaan kwamenquote:Op maandag 26 december 2022 19:04 schreef pullup het volgende:
Die programma's waar ze goocheltrucs gaan uitleggen vind ik ook altijd stom
Dat is één theorie maar men is er nog steeds niet zeker van hoe dat fragment geflikt is. Alle theoriën zijn als discutabel verworpen.quote:Op maandag 26 december 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig toch. Hij heeft wel vast gespijkerd gestaan toen een gebouw over hem heen viel
quote:Op maandag 26 december 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ik sloopte tandpasta tubes omdat ik wilde weten waar de streepjes vandaan kwamen
quote:Op maandag 26 december 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ik sloopte tandpasta tubes omdat ik wilde weten waar de streepjes vandaan kwamen
Ja het zijn twee zakjesquote:
Kan er waren er meerquote:Op maandag 26 december 2022 19:11 schreef chufi het volgende:
Welke tandpasta was dat ook al weer ? Signal
Weer wat geleerdquote:
Je had er ook met rood/wit/blauwquote:
Dat mag tegenwoordig zeker ook niet meer.quote:
De boeren hebben dat verpest jaquote:Op maandag 26 december 2022 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig zeker ook niet meer.
Oranje nog wel ?quote:Op maandag 26 december 2022 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig zeker ook niet meer.
Oranje is en blijft de allermooiste kleur.quote:
Youp blijft een lul ....quote:Op maandag 26 december 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Het zal mij worst zijn, zoals Youp het eens mooi zei; je bent niet gekwetst, je bent gewoon een zeikerd.
Tja, misschien als persoon. Als cabaretier vind ik hem wel weer goed.quote:
Ja is idd persoonlijk ... vieze goorlap is het ...quote:Op maandag 26 december 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, misschien als persoon. Als cabaretier vind ik hem wel weer goed.
Hij was hot ooit. En nu laat iedereen hem zakkenquote:
Oh hoe dan? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 26 december 2022 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is idd persoonlijk ... vieze goorlap is het ...
Ik weet nog wat je vertelde.quote:Op maandag 26 december 2022 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is idd persoonlijk ... vieze goorlap is het ...
Waarom dan?quote:Op maandag 26 december 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog wat je vertelde.![]()
Veel artiesten zijn op het podium anders dan in het echt.
Ik heb nog niet zo lang geleden een (Spaanse? Weet ik niet meer) serie gezien op Netflix en zo'n crimineel zat daar ook heel de tijd sinaasappels te etenquote:Op maandag 26 december 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Errol Flynn (Robin Hood 1938) was een dronkaard die ook niet van de vrouwen af kon blijven. Groot acteur en toen hem verboden werd om op de filmset drank te gebruiken begon hij sinaasappelen te eten. Dat hij die sinaasappelen met wodka van te voren injecteerden werd pas veel later bekend.
Misschien konden die vrouwen niet van hem afblijvenquote:Op maandag 26 december 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Errol Flynn (Robin Hood 1938) was een dronkaard die ook niet van de vrouwen af kon blijven. Groot acteur en toen hem verboden werd om op de filmset drank te gebruiken begon hij sinaasappelen te eten. Dat hij die sinaasappelen met wodka van te voren injecteerden werd pas veel later bekend.
denk denk denk ... nee weet het ff nietquote:Op maandag 26 december 2022 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang geleden een (Spaanse? Weet ik niet meer) serie gezien op Netflix en zo'n crimineel zat daar ook heel de tijd sinaasappels te eten
Goede film wel die Robin Hoodquote:Op maandag 26 december 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Weet ik veel, Andre Hazes kwam ik vroeger wel eens tegen in de videotheek. Wat een nare rotvend is dat met zijn arrogantie. Ik had een dagfilm gepakt net toen die daar neer was gezet. Hij wou hem ook hebben en vond dat hij er recht op had. Hij wou ruzie daarom maar ik had de film eerder.quote:
Rijkquote:Op maandag 26 december 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Rijk de Gooyer zou nu moeten leven in dit woke tijdperk. Had hij vast wel een appeltje mee te schillen.
Dat was een prima serie.quote:Op maandag 26 december 2022 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rijk
De rol van Fred Schuit was hem op het lijf geschreven.![]()
De havenmeester in de Rijp.quote:Op maandag 26 december 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Piet Bambergen ken ik wel, meer als naam dan dat ik kan zeggen daar ken ik hem van.
Echt wel.quote:
Ja daar ben ik wel eens thuis geweestquote:
Zeg oude heks, dat ik soms een broekie hier ben wist ik al lang.quote:
Nou je bent zelf ook al wat ouder en afgetakeldquote:Op maandag 26 december 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg oude heks, dat ik soms een broekie hier ben wist ik al lang.
De ouders van een vriend hadden daar destijds een bootje liggen, vandaar dat ik dat wist.quote:Op maandag 26 december 2022 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel eens thuis geweest
45 over 3 weken.quote:Op maandag 26 december 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg oude heks, dat ik soms een broekie hier ben wist ik al lang.
Echt niet.quote:Op maandag 26 december 2022 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je bent zelf ook al wat ouder en afgetakeld
Dat hoeft gelukkig ook niet, je zou maar in het dagelijks leven de lolbroek moeten uithangenquote:Op maandag 26 december 2022 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De ouders van een vriend hadden daar destijds een bootje liggen, vandaar dat ik dat wist.
In het echt scheen hij helemaal niet zo'n lolbroek te zijn, hoorde ik.
Gemaakte humor van lolbroeken.quote:Op maandag 26 december 2022 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft gelukkig ook niet, je zou maar in het dagelijks leven de lolbroek moeten uithangen
We hebben het over humor.quote:Op maandag 26 december 2022 20:05 schreef chufi het volgende:
Of worden misbruikt door eeen vriendinnetje van mij op een ijskast
Ah nee, wat doe jequote:Op maandag 26 december 2022 21:14 schreef chufi het volgende:
Was ok met wat extra sambal en een likje ketjak
En ? wat nu.. gaan we een aanklacht indienen en excuses vragen met een bedrag van...quote:Op maandag 26 december 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee, wat doe je
Nu zijn ze allemaal boos, want je hebt hun cultuur beledigd
Je achterachterachterkleinkinderen gaan hier nog last van hebbenquote:Op maandag 26 december 2022 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En ? wat nu.. gaan we een aanklacht indienen en excuses vragen met een bedrag van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |