Of allebeiquote:Op zondag 25 december 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt geen mama maar moderator.
Zoiets als Soury.quote:
Volgens de TT was het al om 22.51 te laatquote:
Ik kom ook altijd te laat.quote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens de TT was het al om 22.51 te laat
Ik was precies op tijd vandaagquote:
Ja maar neem dat niet al te serieusquote:Op zondag 25 december 2022 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens de TT was het al om 22.51 te laat
Fok is toch 90% niet serieus.quote:
quote:
Klopt de overige 10% ben ik.quote:
Zie je, weer een niet serieuze opmerkingquote:Op zondag 25 december 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt de overige 10% ben ik.
Als ik wil dan kan ik lijn 10 nog halen....quote:Op zondag 25 december 2022 23:11 schreef maily het volgende:
Te laat, te laat,
je weet wel hoe dat gaat.
je haast je suf maar toch ben je te laat te laat te laat ......
hoe lang is het nu al geleden?quote:Op zondag 25 december 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik wil dan kan ik lijn 10 nog halen....
Ow suf, geen surf,quote:Op zondag 25 december 2022 23:11 schreef maily het volgende:
Te laat, te laat,
je weet wel hoe dat gaat.
je haast je suf maar toch ben je te laat te laat te laat ......
wat dan?quote:Op zondag 25 december 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow suf, geen surf,
ging bijna heel wat anders posten
Beach boys?quote:
Nu ben ik wel benieuwdquote:Op zondag 25 december 2022 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, de muziek zou jou meer liggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 25 december 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]VreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is mij echt te traag.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 25 december 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Niet eens deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Lijn 5quote:Op zondag 25 december 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik wil dan kan ik lijn 10 nog halen....
Nooit die nee, vooral omdat ik heel het nummer niet kenquote:
Te traag jaquote:Op zondag 25 december 2022 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijkdat is mij echt te traag.
Neequote:
Met moeite kan ik hem nog wel herinneren.quote:Op zondag 25 december 2022 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nooit die nee, vooral omdat ik heel het nummer niet ken
Vooruit ik ga iets serieus plaatsenquote:
Toen stond ik al een paar jaartjes op een plankquote:
Hier hoeft het niet maar eldersquote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Vooruit ik ga iets serieus plaatsen
dacht al veel langer geleden ...quote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
Het is vandaag precies 6 jaar geleden dat George Michael stierf, precies op 1e kerstdag.
Speciaal als aandenken draai ik zijn kersthit
Ik dacht juist veel korter geledenquote:
Geen idee... niet zo gevolgd of vergeten ..quote:Op zondag 25 december 2022 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht juist veel korter geleden
Echt kut wat er na zijn dood gebeurde
Hij heeft redelijk wat mooie nummer gemaakt,quote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef drakin het volgende:
Het is vandaag precies 6 jaar geleden dat George Michael stierf, precies op 1e kerstdag.
Speciaal als aandenken draai ik zijn kersthit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 25 december 2022 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft redelijk wat mooie nummer gemaakt,Ik heb nog een gouden Elpee van Wham! Werden maar 400 van gemaakt ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Das wel weer leuk danquote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog een gouden Elpee van Wham! Werden maar 400 van gemaakt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |