Ja dit dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk dat je de plaat ervoor ook even noemt
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja! Veel goede nummers.
En vergeet in een ESF-slowchat niet te noemen dat we dit uur ook gewoon een ESF-winnaar horen
Ja, Euphoria ook! (Misschien had ik nog niet zo bewust het uurlijstje bekekenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk dat je de plaat ervoor ook even noemt
Wat goeeeedquote:Op dinsdag 27 december 2022 12:21 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren kwamen vier gasten eten, dit was het menu:
Pompoensoep
Bladerdeeghapje met Mango Chutney en geitenkaas
Fazant
Twee soorten aardappelpuree (zoete en Vitelotte noire)
Verschillende groentes uit de oven (spruitjes, wortels, champignons, pastinaak)
Cranberrycompote
Mayonaise
Appelmoes
Medovniktaart, lactosevrij
Vegan fudge
Crème brûlée van buffelvla (niet zelf gemaakt)
buffelijs met anijssmaak (niet zelf gemaakt)
Er is nog een restje pompoensoep, mayonaise en een halve taart, maar de rest (wat ik geserveerd heb) is opgekomen. Ze vonden alles lekker en ze vonden het er ook mooi kleurrijk uit zien. Het vlees was gaar en nog sappig van binnen en ik ben meer dan tevreden
Ik ben zo blij dat ik vannacht nog alles heb opgeruimd.
Why?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Ja, Euphoria ook! (Misschien had ik nog niet zo bewust het uurlijstje bekeken)
Paar jaar geleden bijna uit de lijst en nu al een paar jaar stijgende en weer een mooie positiequote:
Ook deels door Beste Zangers denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Paar jaar geleden bijna uit de lijst en nu al een paar jaar stijgende en weer een mooie positie
Hier wordt enthousiast op gereageerd. De poule maak ik later even. Ben met gedachten even ergens anders.quote:Op maandag 26 december 2022 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Er is weer een WIDM app. Zullen we weer een ESF poule aanmaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier wordt enthousiast op gereageerd. De poule maak ik later even. Ben met gedachten even ergens anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik een stemliedje gemist? Gelukkig staat ze er wel inquote:Op maandag 26 december 2022 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Luisteren we komend uur allemaal even naar de Top 2000 voor ONZE ESF-inzending van afgelopen editie?
Je zit in deze SC, daar hebben we altijd van iedereen hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat jij überhaupt nog verwachtingen hebt als het om mij gaat.
Echt? Nee daar herken ik me totaal niet in. Ik heb van niemand hier verwachtingen, of op z'n hoogste hele lage.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zit in deze SC, daar hebben we altijd van iedereen hoge verwachtingen.
We gaan hulp voor je regelen. Dit kan niet meer verder zo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:26 schreef GeorgeM het volgende:
Wididiewwidididieuwwididieuwwudiediewwidiwidiewww
Nou vooruit. Voor jou maken we een uitzondering met lage verwachtingen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt? Nee daar herken ik me totaal niet in. Ik heb van niemand hier verwachtingen, of op z'n hoogste hele lage.
Het is de hoop he, ook voor jou.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat jij überhaupt nog verwachtingen hebt als het om mij gaat.
Nou donder dan maar weer opquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt? Nee daar herken ik me totaal niet in. Ik heb van niemand hier verwachtingen, of op z'n hoogste hele lage.
De rest van de SC is ondertussen onderweg naar Spanje met hooivorkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Van jou heb ik als enige matige verwachtigen. Dat is al heel wat.
Gelukkig zit die al in een ander landquote:
Voor de rest ben ik niet zo bangquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
De rest van de SC is ondertussen onderweg naar Spanje met hooivorken
Nee joh veel te veel moeite. Gewoon verbannen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
De rest van de SC is ondertussen onderweg naar Spanje met hooivorken
Even z’n arm breken en hij is weer weken weg, zo moeilijk is het niet!quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh veel te veel moeite. Gewoon verbannen.
Boh die geweldadige kant van jou heeft toch wel wat hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even z’n arm breken en hij is weer weken weg, zo moeilijk is het niet!
Fysio is in principe klaar hoewel ik volgende maand hoor of ik nog meer sessies nodig heb. Het is nog niet helemaal goed maar ik kan al wel weer veel meer dan eerstquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:
Ben je wel weer helemaal genezen @:Strani?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Boh die geweldadige kant van jou heeft toch wel wat hoor
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Fysio is in principe klaar hoewel ik volgende maand hoor of ik nog meer sessies nodig heb. Het is nog niet helemaal goed maar ik kan al wel weer veel meer dan eerst
Ja best welquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkigdat moet een opluchting zijn
Zo. Shots firedquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even z’n arm breken en hij is weer weken weg, zo moeilijk is het niet!
Ach zometeen is die je twee uur lang vergeten.quote:
Met bloed, zweet en tranen?quote:
Een fijn rustmomentje!quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach zometeen is die je twee uur lang vergeten.
Het is dat ik weet dat jij niet dezelfde haarkleur hebt als Emmely, anders zou de associatie echt te sterk zijn geweest.quote:
Ik heb bij de arts de spuit erin ingejoekeld en toen hebben we samen widiediewwidiediewwidiediewwidiediediuwwidiewiediewiewiedieuwww gezongen Straanquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan hulp voor je regelen. Dit kan niet meer verder zo.
Gezien deze post heb ik wel vragen over wat er in die spuit zat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb bij de arts de spuit erin ingejoekeld en toen hebben we samen widiediewwidiediewwidiediewwidiediediuwwidiewiediewiewiedieuwww gezongen Straan
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik niet zo bangAlleen voor jou eigenlijk.
Dat weet bijna niemandquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gezien deze post heb ik wel vragen over wat er in die spuit zat.
Andere belangrijke vraag: hoe kom je aan dat spul?quote:
Van de arts natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Andere belangrijke vraag: hoe kom je aan dat spul?
En waar ontmoet je deze "arts" meestal?quote:
Van de nachtapotheek?quote:
Busje komt zo!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De arts die @:Strani heeft gestuurd
Bel dat busje even dat ze opschieten.quote:
De arts is allang geweest joejoequote:
@Strani, heb je dat busje wel naar het juiste adres gestuurd?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef H_T het volgende:
Koediekoediekoedierasasa
Awhoeawhoeawhiehiehie
Dit gaat inderdaad niet helemaal volgens plan. Ach, laten we gewoon achterover gaan zitten en genieten van de chaosquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:strani, heb je dat busje wel naar het juiste adres gestuurd?
Want er begint er hier nog een.
Goed idee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit gaat inderdaad niet helemaal volgens plan. Ach, laten we gewoon achterover gaan zitten en genieten van de chaos
quote:
Nog steeds?quote:
Nee, 4-0 verloren en naar huis inmiddelsquote:
Koppie ging (te) snel hangen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, 4-0 verloren en naar huis inmiddels
Gejat van die arts die @Strani stuurdequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:08 schreef NailQueen het volgende:
he psst @:georgem! Waar koopt je dat spul? Hoeveel cash heb je nodig?
Meh. Moet ik helemaal naar Spanje reizen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gejat van die arts die @:Strani stuurde
Had je ze anders wel gehaald?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:42 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive een bierbrouwerij bij mij in de buurt verkoopt oliebollen met bockbier of tripel erinHelaas moet ik werken op oudjaarsdag en kan ik ze daarom niet halen
Met ook een rol voor La Rappresentante di Listaquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Em31 het volgende:
@:Arizona The White Lotus nu ook gezien, geweldige serie
Ja grappigquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Met ook een rol voor La Rappresentante di Lista
Misschien, maar dan was het nog het overwegen waard geweestquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je ze anders wel gehaald?Dat klinkt niet heel interessant toch? De meeste smaak zal er dan al wel uitgefrituurd zijn.
Nee hoor, hij was er heel snel met de heliquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Meh. Moet ik helemaal naar Spanje reizen.
psst.. hebbie nog wat over?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was er heel snel met de heli
De lekkerste oliebollen zijn toch - zoals altijd - de zelfgemaaktequote:Op dinsdag 27 december 2022 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien, maar dan was het nog het overwegen waard geweest
En jij hebt vast een goed recept voor heerlijke oliebollen, of niet Billie?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De lekkerste oliebollen zijn toch - zoals altijd - de zelfgemaakte
Nee, ik heb geen frituur en heb ze ook nooit zelfgemaaktquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En jij hebt vast een goed recept voor heerlijke oliebollen. Of niet, Billie?
Mijn recept is een mix uit een pakje maar ik doe er wel zelf moscatelrozijnen doorheen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En jij hebt vast een goed recept voor heerlijke oliebollen, of niet Billie?
Dan heb ik ook HEEL VEEL MEER oliebollen dan ik binnen een redelijke termijn op kanquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De lekkerste oliebollen zijn toch - zoals altijd - de zelfgemaakte
Nee, ik heb ‘t gedeeld met HTquote:
Aangezien jullie weer rustig zijn ga ik er vanuit dat het spul uitgewerkt is. Of Strani en Roger hebben jullie goed in bedwang. Dat kan natuurlijk ook.quote:
Ik heb de boxstrategie overwogen, maar ook die gaat op oudjaarsdag niet lukken. Op de 30e kan ik het wel proberen, maar dat is niet ideaal. Ik puzzel nog even verder wat ik ga doen, of dat ik ze dit jaar gewoon oversla en me op andere snacks stortquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen frituur en heb ze ook nooit zelfgemaaktEen van de buren maakt ze altijd en dan haal ik ze op. En vaak haal ik op TooGoodToGo ook nog een box van de bakker op oudjaarsdag, daar zitten dan ook wel oliebollen bij.
quote:
Zo fijn, die twee samenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 10:28 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennn
Laatste vrije dag voor de laatste werkdag van het jaar voor de vakantie.
Hopelijk heeft dat zoontje geen kanjer onder de ledenquote:Op woensdag 28 december 2022 11:59 schreef Em31 het volgende:
Hartverwarmende berichtjes![]()
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op woensdag 28 december 2022 11:59 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ik heb daar gisteren ook een foto van gemaakt toen ik het zag.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:59 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |