quote:Op zondag 25 december 2022 10:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Oh ik vind de baard van mijn man juist heel aantrekkelijk.En vrouwen hebben ook haren!
Dat heet hier een heksenhaarquote:Op zondag 25 december 2022 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die losse? Die heel stevig zijn?
Dat noemen wij Varkensharen
Ik vind dat juist een reden om geen vrouw te nemen. Al die lange haren overal die vast blijven zitten en alleen los komen als je ze handmatig los trektquote:
Ik zou dan denk ik zoon de keuze zou geven... Als er toch iemand thuis blijft...quote:Op zondag 25 december 2022 12:51 schreef FlyingFish het volgende:
Fijne kerst allemaal btw!
En beterschap Exode! Wij hadden gisteren eindelijk weer drie fitte kinderen (alleen met nog wat minder eetlust), maar Lala lijkt weer een terugval gehad te hebben en ligt nu weer op bed met rillingen, bleek gezicht en rode oogjes. Even afwachten dus nog wat wij straks gaan doen. Maar ik ben een beetje bang dat als ik met Lala thuis blijf zoon ook niet meer wil want die verveelt zich vaak bij schoonzus (met alleen dochters waar hij geen klik mee heeft, en vrijwel alleen roze speelgoed).
Er zijn ook vrouwen met korte harenquote:Op zondag 25 december 2022 12:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een reden om geen vrouw te nemen. Al die lange haren overal die vast blijven zitten en alleen los komen als je ze handmatig los trektde haren van m’n man zijn minder vervelend, zelfs de stoppels op z’n kin.
Mijn nieuwe snoerloze stofzuiger is alweer kapotin november aangeschaft, maar laadt niet meer op. Dat wordt dus fijn in de na-kerstdrukte bij de klantenservice in de rij staan
met een apparaat dat niet praktisch mee te nemen is (door het docking station erbij).
Jaquote:Op zondag 25 december 2022 13:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen met korte haren
Jouw keus! Wij zijn gewoon allemaal niet zo harigquote:Op zondag 25 december 2022 15:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja![]()
Die de haren van die anderen elke keer uit het doucheputje vissen ja.
Ik koos er niet voor om zo'n langharig zoonmens te hebbenquote:Op zondag 25 december 2022 15:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jouw keus! Wij zijn gewoon allemaal niet zo harig
Zijn bij jullie de supermarkten niet gewoon open? Die zijn hier van 9 tot 22:00 uur open beide kerstdagen, absurd gewoon. Wel sneu voor iedereen dat het leuke uitje hierdoor afgeblazen is.quote:Op zondag 25 december 2022 15:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het ziet ernaar uit dat er vandaag toch ook bij ons gegeten gaat worden. Mijn dochter zou in de Efteling eten, maar ze zijn met onze zieke dochter inmiddels onderweg naar huis.
Ik hoop dat ik voldoende eten in huis heb voor 5 extra mensen (waarvan 2 kinderen), want ik denk dat ze hier komen eten aangezien ze zelf niets hebben ingeslagen.
We eten een zelfgemaakte vissalade schotel en huzarensalade schotel, dus er is vast voor ieder wat wils qua vissoorten en met wat extra stokbrood komt het vast goed. Desnoods maar een extra bolletje ijs bij het toetje. Mooie kerstgedachte wel, dat we het beschikbare voedsel delen.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 december 2022 17:48 schreef arvensis het volgende:
Neefje is net geboren
En ik was er bij. Zo bijzonder.
Buffetsalade van de catering en wat stokjes op de BBQ. Was prima, hoewel niet echt een kerstmaal natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2022 20:46 schreef arvensis het volgende:
Dank allen.
Wat heeft iedereen gegeten vandaag?
Hier was alles wel dicht.quote:Op zondag 25 december 2022 21:02 schreef Donna het volgende:
Bij ons bijna alle supermarkten open van 9 tot 7 of van 12 tot 7.
Dat was een paar jaar geleden nog wel anders.
Dat klinkt wel heel lekker en ook als heel veel werk. Maar het is inderdaad een aparte combi zoquote:Op zondag 25 december 2022 21:54 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd arvensis!
Wij hadden een gek fusion diner bij m'n ouders, alles was Indisch behalve het hoofd
M'n vader had in de middag pasteitjes en pangsit gebakken![]()
Met het diner hadden we een laagjeslemper in blokjes gesneden als amuse, een crème soto ajam maar dan wat sjieker op 't bord dan normaal, voorgerecht was kabeljauw in gele kokossaus met een maiskoekje er bovenop afgetopt met zoetzure komkommer, hoofd entrecote met aardappelpuree en gegrilde groente, dessert was dadar gulung en wadjik
![]()
Goed bekeken 🤣quote:Op zondag 25 december 2022 22:34 schreef BE het volgende:
Ik deed F een Stoov BigHug kado onder de boom en nu zit/lig ik er heerlijk op op de bank.![]()
Hier wel een klein dorp. Snap ook niet waarom alles open moet.quote:Op zondag 25 december 2022 21:43 schreef Lemijn het volgende:
Hier ook alles dicht! De Lidl zelfs 2 dagen. En dit is echt niet de kleinste stad van het land. Ik vind het een goede zaak.
Ik at lekker en genoeg. Mijn toetje is alleen nog niet op want dreumes plus vreemd huis is niet echt lekker doorslapen.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 december 2022 17:48 schreef arvensis het volgende:
Neefje is net geboren
En ik was er bij. Zo bijzonder.
Voorgerecht: pastinaakpuree met gebakken champignons en pastinaakchipjes erbij (kinderen hadden zalm met Hollandse garnalen)quote:Op zondag 25 december 2022 20:46 schreef arvensis het volgende:
Dank allen.
Wat heeft iedereen gegeten vandaag?
Precies! De pubers hier hebben me al een tijdje niet meer nodig ‘s ochtends, maar uitslapen ho maar… en na dik anderhalf uur proberen in slaap te vallen ben ik er wel klaar mee eigenlijk…quote:Op maandag 26 december 2022 07:52 schreef Clubsoda het volgende:
Dan zit het inmiddels zo in je ritme gebakken dat je hoe dan ook vroeg wakker bent![]()
* Clubsoda was vanochtend kindloos ook om 6 uur wakker![]()
Ja, dat is bij mijn schoonmoeder dus ook altijd het geval. Die had weer eens voor meer dan 20 mensen eten ingekocht. We waren met zijn vijven...quote:Op maandag 26 december 2022 05:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij aten dus vissalade. Met meer mensen dan vooraf bedacht, maar we hadden alsnog te veel.![]()
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat jullie hadden willen eten.quote:Op maandag 26 december 2022 09:31 schreef Bami het volgende:
Wat een lekker uitgebreide menu’s allemaal.
Wij hebben kerstavond sushi besteld want dat is onze verkeringsjubileum traditie. Gisteren hadden we precies 0 plannen en konden we niet eten wat we eigenlijk wilden eten omdat geen enkele AH dat op voorraad had. Dus hebben we diepvriespizza gegeten.![]()
Vandaag gourmetten bij de schoonfamilie!
Zo’n verspakket, een traybake met (in ons geval vega) kip.quote:Op maandag 26 december 2022 09:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat jullie hadden willen eten.
Ik eet restjes voor de tv bij Boss baby, maar voel met je mee hoor.quote:Op maandag 26 december 2022 18:04 schreef amaranta het volgende:
Iedereen die nu bij een vet ongemakkelijk kerst diner zit…. Steek je hand op.
🙋🏻♀
In eerste instantie las ik gedoucht. De volgende zin.. was raar.quote:Op maandag 26 december 2022 19:00 schreef hilliebillie het volgende:
Ai amaranta, dat klinkt niet best![]()
@:flyingfish hopelijk iedereen weer een beetje opgeknapt. En verder nog beterschap met de ziekenboeg![]()
Hier gewoon twee daagjes zelf gekookt met kerst, lekker op het gemakje gedaan thuis.
Wel gisteren even gebruncht bij mijn ouders omdat zij toch graag wel iets wilde doen met kerst..
Oei, sterkte daarmee!quote:Op maandag 26 december 2022 18:04 schreef amaranta het volgende:
🙋🏻♀
Hopelijk ben je weer veilig thuisquote:Op maandag 26 december 2022 18:04 schreef amaranta het volgende:
🙋🏻♀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |