abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207222841
Omdat het weer altijd een goed onderwerp is. Naast spelletjes, de Efteling en beter wordende kinderen. En redenen om geen man te nemen, dat blijft ook immer actueel.
pi_207222848
Geen man nemen omdat:
- haren
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207222870
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 10:32 schreef Vanyel het volgende:
Geen man nemen omdat:
- haren
Oh ik vind de baard van mijn man juist heel aantrekkelijk. O+ En vrouwen hebben ook haren!
pi_207222878
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 10:33 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Oh ik vind de baard van mijn man juist heel aantrekkelijk. O+ En vrouwen hebben ook haren!
:{w
De mijne niet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207222994
Ik heb ook baard-haar, van die dikke vieze zwarte haren ;(
  zondag 25 december 2022 @ 10:49:17 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207223125
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 10:40 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb ook baard-haar, van die dikke vieze zwarte haren ;(
Van die losse? Die heel stevig zijn?
Dat noemen wij Varkensharen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 december 2022 @ 10:50:02 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207223138
Maar nee, ik vind een baard niet aantrekkelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207223303
Hele fijne Kerst iedereen ~:) ~:)

Manlief heeft een baard O+ O+

Gister fijne Kerstavond gehad met lekkere hapjes en eten aan de salontafel. Ook nog Buurman & Buurman gekeken (de kerstfilmpjes), Simon vindt dat erg grappig.
pi_207223558
Jaaa, baarden bij mannen. :9~
Protège moi de mes désirs.
pi_207223675
Mijnes heeft ook een (8> O+
  zondag 25 december 2022 @ 11:37:32 #11
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_207223939
Baarden en snorren O+
pi_207224212
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Van die losse? Die heel stevig zijn?
Dat noemen wij Varkensharen :')
Dat heet hier een heksenhaar :')

Een baard hoeft voor mij niet zo, maar sinds corona heeft vriend er wel een.
  zondag 25 december 2022 @ 12:05:39 #13
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207224416
Wij waren uit eten en bij het afrekenen zette de serveerster de komma verkeerd op het pinapparaat.
Ik zag het heel toevallig toen ik m’n telefoon van het pinapparaat haalde. En heb het netjes gemeld. Was anders een heel goedkoop etentje geweest
pi_207224911
Wij hebben pj christmas!
Juul is echt nog niet beter en ik ben zo ontzettend moe dat ik gisteren om half 9 in slaap viel op de bank.
En hoofdpijn from hell. Maar eej, go ibu en pcm!

Dus niet naar mijn familie vandaag, maar thuis.

Gisteren cadeaus uitgepakt en ik ben goed verwend :) B maakt elk jaar cadeaus voor ons en die waren weer zo lief, van verloofde oa de big hug van Stoov gehad en een dagje sauna hier in de buurt.
Me happy :)

Voor iedereen een top Kerst, eet veul, drink zoals SQ en knuffel met je baard in huis.
pi_207224930
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 10:32 schreef Vanyel het volgende:
Geen man nemen omdat:
- haren
Ik vind dat juist een reden om geen vrouw te nemen. Al die lange haren overal die vast blijven zitten en alleen los komen als je ze handmatig los trekt :( de haren van m’n man zijn minder vervelend, zelfs de stoppels op z’n kin.

Mijn nieuwe snoerloze stofzuiger is alweer kapot :( in november aangeschaft, maar laadt niet meer op. Dat wordt dus fijn in de na-kerstdrukte bij de klantenservice in de rij staan :( met een apparaat dat niet praktisch mee te nemen is (door het docking station erbij).
pi_207225080
Fijne kerst allemaal btw!

En beterschap Exode! Wij hadden gisteren eindelijk weer drie fitte kinderen (alleen met nog wat minder eetlust), maar Lala lijkt weer een terugval gehad te hebben en ligt nu weer op bed met rillingen, bleek gezicht en rode oogjes. Even afwachten dus nog wat wij straks gaan doen. Maar ik ben een beetje bang dat als ik met Lala thuis blijf zoon ook niet meer wil want die verveelt zich vaak bij schoonzus (met alleen dochters waar hij geen klik mee heeft, en vrijwel alleen roze speelgoed).
pi_207225359
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 12:51 schreef FlyingFish het volgende:
Fijne kerst allemaal btw!

En beterschap Exode! Wij hadden gisteren eindelijk weer drie fitte kinderen (alleen met nog wat minder eetlust), maar Lala lijkt weer een terugval gehad te hebben en ligt nu weer op bed met rillingen, bleek gezicht en rode oogjes. Even afwachten dus nog wat wij straks gaan doen. Maar ik ben een beetje bang dat als ik met Lala thuis blijf zoon ook niet meer wil want die verveelt zich vaak bij schoonzus (met alleen dochters waar hij geen klik mee heeft, en vrijwel alleen roze speelgoed).
Ik zou dan denk ik zoon de keuze zou geven... Als er toch iemand thuis blijft...

Ik houd niet van baarden en snorren, dat geprik... :{
Fake it till you make it...
pi_207225410
Hier is alles zo goed als fit. Scheelt dat we naar mijn ouders gaan en we allemaal dezelfde griep hadden afgelopen 2 weken _O-

Vulling voor de chocolade- en slagroomtruffels staan op te stijven. Straks afmaken en dan op naar de familie.
Heb er eigenlijk wel zin in. Nieuw jurkje gisteren nog gehaald, jongens in het sjiek gehesen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207225862
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 12:41 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ik vind dat juist een reden om geen vrouw te nemen. Al die lange haren overal die vast blijven zitten en alleen los komen als je ze handmatig los trekt :( de haren van m’n man zijn minder vervelend, zelfs de stoppels op z’n kin.

Mijn nieuwe snoerloze stofzuiger is alweer kapot :( in november aangeschaft, maar laadt niet meer op. Dat wordt dus fijn in de na-kerstdrukte bij de klantenservice in de rij staan :( met een apparaat dat niet praktisch mee te nemen is (door het docking station erbij).
Er zijn ook vrouwen met korte haren O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207225918
Mijne heeft ook een baard, maar geen lange. Dat vind ik vies :@
Hij is wel aan het sparen voor mij, want lange haren op een mannenhoofd vind ik echt O+ O+ O+ O+ O+
pi_207226193
Wij vierden kerst gisteren al, want vandaag is mijn oudste samen met het gezin van mijn zus naar de Efteling. Ik hoor alleen net dat ze migraine heeft gekregen en al 2 keer moest overgeven. Ik vind het zo rot voor haar, want ze keek er zo naar uit. ;(
Meestal ga ik me snel na het overgeven beter voelen, dus ik hoop maar dat dat bij haar ook zo is. En zo niet dan rijd ik zo 'even' 1.5 uur daarheen om haar op te halen.
pi_207226764
Team geen baard.. mooi bij een andere man, maar niet bij die van mij.

Och wat sneu @_NIKKI_! Hopelijk zakt het.

@exode beterschap! Ik mag voor mijn verjaardag een big hug kopen. Twijfel alleen of ik er een extra accu bij doe.

Mijn man is mijn moeder gaan halen. We eten vanavond bij de Griek. Lekker en makkelijk, geen gedoe in huis. Morgen eten we bij zusje en zwager.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207226908
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 13:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Er zijn ook vrouwen met korte haren O-)
Ja :'(

Die de haren van die anderen elke keer uit het doucheputje vissen ja.
pi_207226947
Het ziet ernaar uit dat er vandaag toch ook bij ons gegeten gaat worden. Mijn dochter zou in de Efteling eten, maar ze zijn met onze zieke dochter inmiddels onderweg naar huis.

Ik hoop dat ik voldoende eten in huis heb voor 5 extra mensen (waarvan 2 kinderen), want ik denk dat ze hier komen eten aangezien ze zelf niets hebben ingeslagen.
We eten een zelfgemaakte vissalade schotel en huzarensalade schotel, dus er is vast voor ieder wat wils qua vissoorten en met wat extra stokbrood komt het vast goed. Desnoods maar een extra bolletje ijs bij het toetje. Mooie kerstgedachte wel, dat we het beschikbare voedsel delen. ;)
pi_207226949
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 15:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja :'(

Die de haren van die anderen elke keer uit het doucheputje vissen ja.
Jouw keus! Wij zijn gewoon allemaal niet zo harig ^O^
pi_207226957
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 15:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jouw keus! Wij zijn gewoon allemaal niet zo harig ^O^
Ik koos er niet voor om zo'n langharig zoonmens te hebben :{w
pi_207227122
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 15:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het ziet ernaar uit dat er vandaag toch ook bij ons gegeten gaat worden. Mijn dochter zou in de Efteling eten, maar ze zijn met onze zieke dochter inmiddels onderweg naar huis.

Ik hoop dat ik voldoende eten in huis heb voor 5 extra mensen (waarvan 2 kinderen), want ik denk dat ze hier komen eten aangezien ze zelf niets hebben ingeslagen.
We eten een zelfgemaakte vissalade schotel en huzarensalade schotel, dus er is vast voor ieder wat wils qua vissoorten en met wat extra stokbrood komt het vast goed. Desnoods maar een extra bolletje ijs bij het toetje. Mooie kerstgedachte wel, dat we het beschikbare voedsel delen. ;)
Zijn bij jullie de supermarkten niet gewoon open? Die zijn hier van 9 tot 22:00 uur open beide kerstdagen, absurd gewoon. Wel sneu voor iedereen dat het leuke uitje hierdoor afgeblazen is.

Mijn kerstdiner wordt in m’n eentje restjes opeten :( Lala is toch ziek thuisgebleven en zal niet zoveel eten. Zoon is wel mee zonder mopperen.
pi_207228068
Neefje is net geboren O+
En ik was er bij. Zo bijzonder. O+
pi_207228147
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 17:48 schreef arvensis het volgende:
Neefje is net geboren O+
Gefeliciteerd! O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207228288
Gefeliciteerd arvensis!
  zondag 25 december 2022 @ 18:48:58 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207228462
Gefeliciteerd Arvensis! Een kerstkind
pi_207228601
@arvensis, gefeliciteerd!
Fake it till you make it...
pi_207228880
💛💛💛
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_207229513
Gefeliciteerd @arvensis O+
pi_207229662
Dank allen. O+

Wat heeft iedereen gegeten vandaag? :9
  zondag 25 december 2022 @ 20:57:26 #36
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207229834
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 20:46 schreef arvensis het volgende:
Dank allen. O+

Buffetsalade van de catering en wat stokjes op de BBQ. Was prima, hoewel niet echt een kerstmaal natuurlijk.
En gefeliciteerd met je neefje. Eigenlijk zou hij Noël genoemd moeten worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator zondag 25 december 2022 @ 21:01:38 #37
382129 crew  Donna
pi_207229890
Gefeliciteerd @arvensis
Zo bijzonder, zowel de dag als dat je er bij mocht zijn, geweldig. O+
En wat heb jij gegeten?

Wij zijn bij mijn (Indische) schoonouders geweest, dus dat is een soort de hele dag volgepropt worden met allemaal lekkers en dan daarna nog een halve rijsttafel, maar het was heerlijk. Morgen weer.
En ik heb 3 nogal flinke glazen rode wijn op. Hips. :Y)
  Moderator zondag 25 december 2022 @ 21:02:44 #38
382129 crew  Donna
pi_207229906
Bij ons bijna alle supermarkten open van 9 tot 7 of van 12 tot 7.
Dat was een paar jaar geleden nog wel anders.
  zondag 25 december 2022 @ 21:04:07 #39
37150 livelink
pi_207229932
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 21:02 schreef Donna het volgende:
Bij ons bijna alle supermarkten open van 9 tot 7 of van 12 tot 7.
Dat was een paar jaar geleden nog wel anders.
Hier was alles wel dicht.
pi_207230481
Gefeliciteerd @arvensis en wat bijzonder! O+

Het was een mooie eerste kerstdag. Mijn peuter heeft lang geslapen terwijl mijn man de oudste mee had naar mijn schoonvader. Rust voor mij. w/

Eigenlijk zouden we vandaag naar mijn ouders maar dat was me nog teveel omdat ik net ziek ben geweest. Ineens was er dus nog tijd over. Vrij laat besloten we om dan ook maar langs mijn schoonmoeder te gaan. Zij eten pas laat, dus we zouden hoe dan ook thuis eten. Alle familie was er, en mijn kinderen vonden het er geweldig. Heb het idee dat we er het leukste deel hebben meegekregen. :)

Kinderen thuis in bad gestopt terwijl mijn man eten maakte. Kinderen in pyjama aan de eettafel. En wij hadden heerlijke zelfgemaakte pizza met een sneeuwmannetje na. :9

Dit zou best een nieuwe traditie kunnen worden. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 25 december 2022 @ 21:43:55 #41
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207230529
Hier ook alles dicht! De Lidl zelfs 2 dagen. En dit is echt niet de kleinste stad van het land. Ik vind het een goede zaak.

Ik at lekker en genoeg. Mijn toetje is alleen nog niet op want dreumes plus vreemd huis is niet echt lekker doorslapen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_207230712
Gefeliciteerd arvensis!

Wij hadden een gek fusion diner bij m'n ouders, alles was Indisch behalve het hoofd _O-

M'n vader had in de middag pasteitjes en pangsit gebakken :9

Met het diner hadden we een laagjeslemper in blokjes gesneden als amuse, een crème soto ajam maar dan wat sjieker op 't bord dan normaal, voorgerecht was kabeljauw in gele kokossaus met een maiskoekje er bovenop afgetopt met zoetzure komkommer, hoofd entrecote met aardappelpuree en gegrilde groente _O-, dessert was dadar gulung en wadjik :9 :9
pi_207230724
Ohja er waren ook nog twee soorten pandancake.

Ik zit vol :D
  zondag 25 december 2022 @ 21:59:34 #44
37150 livelink
pi_207230792
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 21:54 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd arvensis!

Wij hadden een gek fusion diner bij m'n ouders, alles was Indisch behalve het hoofd _O-

M'n vader had in de middag pasteitjes en pangsit gebakken :9

Met het diner hadden we een laagjeslemper in blokjes gesneden als amuse, een crème soto ajam maar dan wat sjieker op 't bord dan normaal, voorgerecht was kabeljauw in gele kokossaus met een maiskoekje er bovenop afgetopt met zoetzure komkommer, hoofd entrecote met aardappelpuree en gegrilde groente _O-, dessert was dadar gulung en wadjik :9 :9
Dat klinkt wel heel lekker en ook als heel veel werk. Maar het is inderdaad een aparte combi zo :D
pi_207230850
Ik deed het samen met m'n broer, hij had het menu bedacht. En had bedacht dat ie geen zin had in de Indische toch veelal vleesstoofachtige gerechten als hoofd :') maar het was allemaal heerlijk :9 zelfs de combi stoorde niet echt. Oh en mijn andere broer had nog tjendol en es shanghai gemaakt s'middags :9
pi_207230937
Gefeliciteerd @arvensis :)

Wij aten bij de Irakees. Stuk duurder en porties gehalveerd. Dat doen we dus niet meer. Vroegah kreeg ik mijn bord niet leeg, nu heb ik nog trek :')
Ik had een chicken tikka en een kebabspies, zoon een lams en kebab en man 2 leverspiezen :r Was gelukkig zo gecremeerd dat ik er niks van geroken heb :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_207231078
Klinkt echt heel lekker @Aure
Dit had ik gemaakt. De kerstbox van Ekomenu.

Nu slaapt iedereen of is naar huis. Me time :D
pi_207231119
Wij hadden dus zelfgemaakte truffels bij de koffie *)

Pompoensoep
Trio van vis
Hazenpeper, aardappelkroketjes, gegrilde courgette en aubergine en salade (en ik at het vlees niet)
Italiaans brambozendessert en chocolademousse
En 3 glazen rode wijn

:9 ik zit nu wel vol….

Kinderen liggen nu pas in bed :') de tantes hebben ze goed bezig gehouden. Ik ga zo toch nog maar even op de bank met een boek.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 25 december 2022 @ 22:34:57 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207231255
Ik deed F een Stoov BigHug kado onder de boom en nu zit/lig ik er heerlijk op op de bank. :D O+
pi_207231761
Goed cadeau :D
pi_207232703
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 22:34 schreef BE het volgende:
Ik deed F een Stoov BigHug kado onder de boom en nu zit/lig ik er heerlijk op op de bank. :D O+
Goed bekeken 🤣
Ik heb er vanmiddag 1 besteld.

Wij hebben bij de Griek gegeten. Pff ik ontplof bijna 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207234763
Wij aten dus vissalade. Met meer mensen dan vooraf bedacht, maar we hadden alsnog te veel. :')

Vandaag geen uitgebreid diner want we gaan vanmiddag rond half 4 naar Avatar in de bios. Eer we thuis zijn loopt het denk ik tegen achten dus ik denk dat we vandaag een simpele pastasalade eten. De kinderen hebben na bergen popcorn toch vast geen trek meer.

Bij ons waren winkels inderdaad ook gewoon open, maar ik vind dat zo'n onzin dat ik weiger om daar tijdens kerst naartoe te gaan.
pi_207234834
Wij hadden twee avonden heel traditioneel Duits kersteten: worstjes en gehaktballen met aardappelsalade :D War helemaal prima is, ik hou erg van eten maar kan ook prima zonder veelgangendiners. Vanavond gourmet bij mijn ouders.
  Moderator maandag 26 december 2022 @ 07:09:13 #54
382129 crew  Donna
pi_207234892
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 21:43 schreef Lemijn het volgende:
Hier ook alles dicht! De Lidl zelfs 2 dagen. En dit is echt niet de kleinste stad van het land. Ik vind het een goede zaak.

Ik at lekker en genoeg. Mijn toetje is alleen nog niet op want dreumes plus vreemd huis is niet echt lekker doorslapen.
Hier wel een klein dorp. Snap ook niet waarom alles open moet. :')
Maarja als 1 schaap over de dam is.
  maandag 26 december 2022 @ 07:16:21 #55
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207234897
Ja je moet dat wel met z’n allen doen waarschijnlijk.

Ik zit met een lichte kater van vooral slapeloosheid met een spelende dreumes al een uur beneden. Dit kan alleen maar beter worden de komende jaren.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_207234955
Dan zit het inmiddels zo in je ritme gebakken dat je hoe dan ook vroeg wakker bent :P

* Clubsoda was vanochtend kindloos ook om 6 uur wakker :D
pi_207234960
In Duitsland is dus álles op kerstavond om 14 uur al dicht, maar bij de ene bakker die vandaag open is (om 5 uur!), stond om half 8 vanochtend ook al een enorme rij. Menselijk natuur blijkbaar.
pi_207235042
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 17:48 schreef arvensis het volgende:
Neefje is net geboren O+
Gefeliciteerd! O+. Dat is zeker een bijzondere kerst!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207235076
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 20:46 schreef arvensis het volgende:
Dank allen. O+

Voorgerecht: pastinaakpuree met gebakken champignons en pastinaakchipjes erbij (kinderen hadden zalm met Hollandse garnalen)
Tussen: gerookte paling met mierikswortelroom en wat salade
Hoofd: kalfsvlees met champignonsaus en gegrilde groenten
Na: chocoladetaart

Wij maakte het voorgerecht, schoonzus het nagerecht en schoonvader de rest. Het was gezellig en lekker!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 26 december 2022 @ 08:42:27 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207235122
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 07:52 schreef Clubsoda het volgende:
Dan zit het inmiddels zo in je ritme gebakken dat je hoe dan ook vroeg wakker bent :P

* Clubsoda was vanochtend kindloos ook om 6 uur wakker :D
Precies! De pubers hier hebben me al een tijdje niet meer nodig ‘s ochtends, maar uitslapen ho maar… en na dik anderhalf uur proberen in slaap te vallen ben ik er wel klaar mee eigenlijk… -O-

Oh, en F schakelt nog een tandje hoger met snurken… dat is echt mijn cue om eruit te gaan. :X
pi_207235262
Wij aten tomatensoep, gerookte kip salade, draadjesvlees met frietjes en ijs met appel crumble.
En vandaag gaan we bij mijn ouders gourmetten :9
  maandag 26 december 2022 @ 09:03:25 #62
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207235279
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 05:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij aten dus vissalade. Met meer mensen dan vooraf bedacht, maar we hadden alsnog te veel. :')
Ja, dat is bij mijn schoonmoeder dus ook altijd het geval. Die had weer eens voor meer dan 20 mensen eten ingekocht. We waren met zijn vijven...
Ik heb op vrijdag getracht te voorkomen dat er ook voor 20 man vlees op tafel kwam, door voor voldoende mensen uit de vriezer te halen. Volgens schoonmoeder was dat echt niet genoeg hoor, "wat als we te weinig hebben?!?!!"
Nog een gourmetschotel erbij (voor 4 man...) Uiteindelijk hadden we dus voor meer dan 6 personen over, niks anders dan onzinnige verspilling :{
Die complete extra schotel (waar ze er overigens nóg een van had!) is niet aangeraakt. De rest van het vlees was ook niet op en dan heb ik het nog niet over de 5 soorten grote salades waar meer dan 80% van over is. Er staat ook altijd eten op tafel dat niemand eet. Nooit. Ook volgens mijn vrouw begint het nu toch wel de spuigaten uit te lopen... Ik vind het al 15 jaar nergens op slaan.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_207235385
Ik heb bewust heel veel te veel haleem (Pakistaans gerecht) gemaakt. Liggen 5x2 porties in de vriezer en ik denk dat er vanavond ook nog wel overblijft. Geef ik dochter mee uit de vriezer en kieper ik de overblijfselen er weer bij.
Hebben we voor tig genoeg. De laatste keer dat ik het maakte was een jaar of 10 geleden :') Maar nu met slowcooker gaat het een stuk beter ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_207235395
Wij aten op kerstavond bij mijn schoonouders. Iedereen verzorgde een gang. Van het hoofdgerecht was wel vrij veel over, maar mijn schoonouders hebben het niet breed dus we vonden het prima de restjes bij hun achter te laten, kunnen ze weer 3 dagen van eten.

Het menu:
Mosterdsoep met kaassoesjes

Varkenshaas, geperste tofu met harissa, romanesco, stoofpeertjes, aardappelgratin, aardappel-pastinaakpuree, pommes duchesse

Trio van panna cotta met stoofpeertjes, kindvriendelijke tiramisu en bowl met slagroom.

Gisteren bij mijn ouders aten we een vegan kerstmenu, want mijn broertje en schoonzus zijn vegan. Daar was het pastinaak-truffelsoep, vegan garnalencocktail, vegan shepherds pie en een assortiment kant- en klaartoetjes. Simpeler, maar ook lekker en gezellig.
pi_207235403
Simon was vanochtend om 8:30 wakker, maar wel in zijn bed geplast. Dus ipv lekker relaxt wakker worden, meteen hem onder de douche gegooid en de wasmachine aan.

Gister hadden wij een pasteitje vooraf, hoofd was struisvogelbiefstuk en als dessert ijs. Was lekker.
Vandaag wordt het carpaccio vooraf, hoofd zalm met citroenpasta en als dessert een cheesecake.
pi_207235435
Wat een lekker uitgebreide menu’s allemaal. :D
Wij hebben kerstavond sushi besteld want dat is onze verkeringsjubileum traditie. Gisteren hadden we precies 0 plannen en konden we niet eten wat we eigenlijk wilden eten omdat geen enkele AH dat op voorraad had. Dus hebben we diepvriespizza gegeten. _O-
Vandaag gourmetten bij de schoonfamilie!
  maandag 26 december 2022 @ 09:38:59 #67
37150 livelink
pi_207235479
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 09:31 schreef Bami het volgende:
Wat een lekker uitgebreide menu’s allemaal. :D
Wij hebben kerstavond sushi besteld want dat is onze verkeringsjubileum traditie. Gisteren hadden we precies 0 plannen en konden we niet eten wat we eigenlijk wilden eten omdat geen enkele AH dat op voorraad had. Dus hebben we diepvriespizza gegeten. _O-
Vandaag gourmetten bij de schoonfamilie!
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat jullie hadden willen eten.
pi_207235605
Vanavond weer heerlijk ondefinieerbaar bij m’n schoonmoeder 😅
pi_207235632
Oh top, schoonmoeder appt net dat ze vandaag positief test op corona. -O-
pi_207235633
Wij eten op Kerstavond altijd sushi, boks Bami!

Gisteren zouden we lunchen bij mijn familie en dan gaan we op de terugweg altijd langs de Mac. Maar dat liep dus anders. We hebben 's avonds de groentesoep op die voor de lunch bedoeld was en broodjes Hawai gemaakt (het pizzadeeg van de AH was beschimmeld). Verder lekker kleine hapjes die we in huis hadden.

Vandaag gaat verloofde met B naar haar familie. Winterbbq in Blaricum. Verloofde maakt het toetje, appel crumble met ijs.
Ik denk dat ik voor Juul en mij pastasaus uit de diepvries haal.

B is net uit bed, die is wel beter maar zijn lichaam moet nog wel bijtrekken geloof ik.
Juul kwam ook pas om 08:30 uit bed om vervolgens mij in bed verder te slapen. Heerlijk knus.

Vandaag verder chill, spelletjesdag denk ik.
  maandag 26 december 2022 @ 10:09:51 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_207235733
Geen baard, lang haar en we hebben ons prima vermaakt 8-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 december 2022 @ 10:43:56 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207236157
Gisteren mijn familie (vader, zusje, zoon, schoondochter, kleinzoon) hier voor kerst, we hebben chinees gehaald, was een kerst-afhaalmenu.
N is nu zijn vader ophalen en die luncht hier dan, mijn vader komt dan ook nog.

Mijn vader is gisteren naar huis gelopen met zijn nieuwe veiligheidsvest aan met ledlampjes voor en achter, hij heeft ook gelijk een omweg genomen, hij was nu toch goed zichtbaar :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207236402
wij zouden geen brunchen met de inlaws, daar hadden er een paar corona dus dat hoefde niet *O* in plaats daarvan met zijn viertjes naar de dierentuin, gelunched met patatjes en 's avonds gewoon de hapjes gegeten die we voor overdag hadden gekocht ^O^.

straks gaan we schaatsen, en vanavond (als de jongetjes slapen) oldskool kaasfondueen en een filmpje kijken ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_207236516
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 09:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat jullie hadden willen eten.
Zo’n verspakket, een traybake met (in ons geval vega) kip.
pi_207237217
@arvensis, gefeliciteerd met je neefje! wat bijzonder dat je er bij was.
  maandag 26 december 2022 @ 13:16:53 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207238395
Onze kerst bij mijn familie was gisteren boven verwachting gezellig! We aten heel veel verschillende dingen, maar alles met mate en de kindjes hebben zich prima vermaakt.

Nu zit ik bij schoonouders op de oprit in de auto, want de oudste zit achterin te slapen en dat kan ze goed gebruiken, dus ik blijf mooi even bij haar zitten. Wel koud inmiddels ~:) straks duizend hapjes wrs, maar ach. Ik was vanochtend weer op m'n gewicht van voor de zwangerschap van de jongste, dus ik ben helemaal blij en dat helpt wel om niet gedachteloos te proppen tot ik misselijk van. Dat deed ik vroeger - toen ik nog 50 kilo zwaarder was - wel en ik weet nog net iets te goed hoe kut ik me daarna dan fysiek voelde.

Vanochtend wilde ik eigenlijk gaan hardlopen, maar in plaats daarvan hebben we de kura van de oudste omgedraaid. Ze heeft nu zo'n ontzettend leuk kamertje O+ en is apetrots. Foto plaatsen lukt niet, maar ik ben een blije mama!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207240060
Ik heb gisteren champignonsoep uit blik gegeten en twee porties carpaccio. Lala was ziek, dus we hebben met z'n tweeën thuis gegeten wat ik kon vinden. Zij een bordje met paprika, komkommer en tomaatjes en beide een champagne glas (met water). Voor vandaag is het ook weer afwachten, iedereen in huis, behalve ikzelf, ligt nu op bed in de hoop dat we straks toch nog redelijk compleet naar het kerstdiner van de andere tak van de familie kunnen. De een was gisteren niet lekker, de andere stortte gisterenavond in en nummer 3 die volledig fit was heeft de halve nacht liggen huilen vanwege oorpijn en dus amper geslapen. En vanmorgen zaten er dus drie bleke kinderen op de bank toen ik naar mn werk vertrok en ondertussen heeft nu een ander oorpijn, heeft degene met oorpijn buikpijn en rillingen en is de derde gewoon nog heel moe.
Kerst is in ieder geval geen succes dit jaar :')
pi_207240124
Och, FlyingFish, dat is ook niet leuk! Beterschap en hopelijk is iedereen straks fit genoeg, al is het maar voor een uurtje.
pi_207242576
Iedereen die nu bij een vet ongemakkelijk kerst diner zit…. Steek je hand op.
🙋🏻♀
pi_207242612
Sterkte amaranta

Ik ben bij dat ik gisteren overleeft heb
  maandag 26 december 2022 @ 18:09:45 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207242635
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 18:04 schreef amaranta het volgende:
🙋🏻♀
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207242996
Sterkte amaranta

Weggaan een optie?
pi_207243017
Verhaal volgt later… het is inmiddels ietsjes minder ongemakkelijk. Maar nog…
pi_207243105
quote:
🙋🏻♀
Ik eet restjes voor de tv bij Boss baby, maar voel met je mee hoor.
Details volgen vast later? O-)
pi_207243260
Ai amaranta, dat klinkt niet best :{

@FlyingFish hopelijk iedereen weer een beetje opgeknapt. En verder nog beterschap met de ziekenboeg :*

Hier gewoon twee daagjes zelf gekookt met kerst, lekker op het gemakje gedaan thuis.

Wel gisteren even gebruncht bij mijn ouders omdat zij toch graag wel iets wilde doen met kerst..
pi_207243290
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 19:00 schreef hilliebillie het volgende:
Ai amaranta, dat klinkt niet best :{

@:flyingfish hopelijk iedereen weer een beetje opgeknapt. En verder nog beterschap met de ziekenboeg :*

Hier gewoon twee daagjes zelf gekookt met kerst, lekker op het gemakje gedaan thuis.

Wel gisteren even gebruncht bij mijn ouders omdat zij toch graag wel iets wilde doen met kerst..
In eerste instantie las ik gedoucht. De volgende zin.. was raar.
pi_207243332
Sterkte daar amaranta :D

Hier zit de late kerstlunch/vroeg diner er ook weer op. Nu in de trein naar huisssss. Eén kind achter gelaten voor een paar dagen bij opa en oma. Super chill *)
pi_207243358
We hadden nu wildpate (konijn/fazant), iets met parelhoen in bladerdeeg en diverse salades en triple chocomousse als toetje :9
  Licht Ontvlambaar maandag 26 december 2022 @ 19:11:20 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_207243367
quote:
🙋🏻♀
Oei, sterkte daarmee!

Hier heel relaxt, beetje samen koken, wat spelen met de hondjes en lekker hangen en Top 2000 luisteren :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 26 december 2022 @ 20:25:43 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_207244292
quote:
🙋🏻♀
Hopelijk ben je weer veilig thuis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207244332

[ Bericht 100% gewijzigd door amaranta op 26-12-2022 21:24:33 ]
pi_207244616
Nou, jij hebt je kerstbemiddelwerk wel gedaan.
Omg :X :X
pi_207244666
Zo, dat is wel overtreffende trap ongemakkelijk, ja :X
  maandag 26 december 2022 @ 20:53:14 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207244685
Kwam ik vanavond thuis nadat ik mijn schoonvader thuisgebracht had, lag het weer helemaal vol met cadeautjes onder de boom :D O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 december 2022 @ 20:56:24 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207244728
Damn, wat een kerstdrama Amaranta :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 26 december 2022 @ 20:56:35 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_207244730
@amaranta

Wtf.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207244747
Wat een verhaal Amaranta, dat is zwaar ongemakkelijk inderdaad.
pi_207244782
Allemachtig. Ik had al een paar 'ongemakkelijke situatie rond kerst' verhalen gelezen, maar die van jou staat wel op de eerste plaats :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 december 2022 @ 21:10:04 #99
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207244903
Pfft wat een gedoe zeg! En - op afstand natuurlijk - wat klinkt hij als een hork...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')