Kim en Wanda.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:55 schreef R0T29 het volgende:
Wie krijgt de kleding van Djedi? Straks komt ze terug om het te halen.....
Daar is het laatste nog niet over gesproken.quote:
Sasha haat kerstmis.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:59 schreef Daana316 het volgende:
Even vraagje tussendoor a.u.b.: zag op uurfilmpje van 13-14uur dat Sasha op bed zat/ lag en zei tegen Zoe dat het misschien een eye-opener was en Zoe zei dat als ze er geen zin in heeft ze het niet moet doen.
In het filmpje en in decstreamverslagen kan ik niet echt terugvinden wat er nu met haar aan de hand was. Weet iemand dit? 🥺🥺🥺👍👍
Staat haar wel prima.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:02 schreef Deisyy het volgende:
Mexx heeft een little black dress, met de nadruk op little.
Ik vind het nogal blotig. Wanneer draag je zoiets daar?quote:
Kerst!quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het nogal blotig. Wanneer draag je zoiets daar?
Esther had gevraagd om op op te schrijven en voor te lezen wat kerst voor haar betekent, Sasha zei ja doe ik maar heeft er eigenlijk geen zin in want haat kerst.quote:
Het was een emo momentje voor haar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther had gevraagd om op op te schrijven en voor te lezen wat kerst voor haar betekent, Sasha zei ja doe ik maar heeft er eigenlijk geen zin in want haat kerst.
Velen hebben nee gezegd dus wat doet ze nou moeilijk.
Het is ook meuk.quote:
Hoezo afvalberg, kan gewoon door iemand anders weer besteld worden hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
passen .. Hmmm nee niet mooi ... stuur maar terug ... en door naar de afval berg ...
Volgens mij niet ... daar zag ik ooit een reportage overquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:10 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoezo afvalberg, kan gewoon door iemand anders weer besteld worden hoor
Staat haar leukquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Esther ziet er hip uit in haar nieuwe spijkerbroek met groen truitje.
Ik dacht dat zij niets uit de prijzenpot wilde kopen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Esther ziet er hip uit in haar nieuwe spijkerbroek met groen truitje.
Echt, ga dat eens op zoeken op Googlequote:Op zaterdag 24 december 2022 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij niet ... daar zag ik ooit een reportage over
Misschien is ze toch over gehaaldquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij niets uit de prijzenpot wilde kopen?
Oh.., oké? En voor wie zou dat dan een eye-opener moeten zijn? Raar mens hoor die Sas. Begin steeds meer waardering voor Bern te krijgen, dat hij het met haar uithoudt. Gisteren op de kerstmarkt ook. Iedereen vrolijk en tevreden en zij zei dat ze haar best deed om niet chaggo te zijn.quote:
Echt hoor.quote:
Vanavond wel een soort kerstavond viering ... maar vraag me niet hoe ...quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:20 schreef engine het volgende:
Gaan ze ook nog kerstdiner houden vandaag of alleen passen?
Okayquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond wel een soort kerstavond viering ... maar vraag me niet hoe ...
Geen speciaal diner volgens mij
Met chickenwings.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus hoorde ik eerder
Ohja daar was Kim nogal gepikeerd over eerder.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus hoorde ik eerder
Schijf van vijfquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alles uit potten en diepvries...
Cateringbedrijf Kenzi en Wandaquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:42 schreef pingu66 het volgende:
Rare co.bi.aard kroketten wittebonen on tomatensaus en kippenvleugels
Onmogelijk, hij zorgt altijd voor anderen, geeft alles weg, stond al in zijn rapportje op de basisschool.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:34 schreef Flow3r het volgende:
Jeff had al een kippie gestolen en zie hem nu nóg eentje heel geraffineerd wegmoffelen
quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:45 schreef Ebinas het volgende:
Bonen in witte tomatensaus, aldus Isaac
En maar schelden op Ima en Rupert.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
Degenen in de keuken hebben het meest te eten
Wanda en Kenzy worden er ook niet slanker op...quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Cateringbedrijf Kenzi en Wanda![]()
Jeej groente! en schijf van 5.
Maar om eerlijk te zijn hadden ze weinig geld voor vandaag en geloof dat er ook een deel niet eens binnen was gekomen.
Kippenvleugeltjes 15 stuks in een zak ¤ 2.85quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:49 schreef ledn81 het volgende:
Het enige dat iedereen lekker vond waren de kipvleugeltjes en die had Isaac over van de vrijmibo.
De rest word niet over gesproken![]()
"kom je wat te kort?" "kom je wat tekort?"quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Onmogelijk, hij zorgt altijd voor anderen, geeft alles weg, stond al in zijn rapportje op de basisschool.
Nou eeeh heb je Kenzy gezien???quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:55 schreef ledn81 het volgende:
Zoe is de rollade dit jaar(zoals verwacht)
Zoe "Ik heb ook wel net gegeten"
nee valt voor Zoe uiteindelijk nog wel mee. Kenzi nog niet gezienquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou eeeh heb je Kenzy gezien???
Kleding van elkaar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie ze verschillende dingen passen ze hadden toch niet zoveel te bestedend/
Nu welquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nee valt voor Zoe uiteindelijk nog wel mee. Kenzi nog niet gezien
quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:56 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:56 schreef Dotteke het volgende:
¤100quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Zag er niet uit in dat witte rokjequote:Op zaterdag 24 december 2022 18:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou eeeh heb je Kenzy gezien???
Thnx. En de kleding van Djedi?quote:
O dacht minderquote:
Schijnt naar Wanda en Kim te gaan.quote:
Het lijkt net of ze een natte flodder heeft gelatenquote:
Ìk hoorde Isaac tegen Kim D zeggen dat het linea recta naar Djedi werd opgestuurdquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt naar Wanda en Kim te gaan.
Gaat over Isaacquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Babs `Wendy en GJ aan de roddel geen idee wie ze met hem bedoelen
Izeikquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Babs `Wendy en GJ aan de roddel geen idee wie ze met hem bedoelen
Maar niemand zegt iets.quote:
Dat was een grapje. Isaac heeft beloofd het in te pakken en bij de kerstboom te leggen voor Kim en Wanda.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ìk hoorde Isaac tegen Kim D zeggen dat het linea recta naar Djedi werd opgestuurd![]()
Misschien was dat een grapje dan
Gewoon retour zou ik zeggen..quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Isaac heeft beloofd het in te pakken en bij de kerstboom te leggen voor Kim en Wanda.
Teken van welvaart.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je buik komt er zo goed in naar voren!
zou gewoon retour moeten en geld in de pot!quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt naar Wanda en Kim te gaan.
Is niet van de pot.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zou gewoon retour moeten en geld in de pot!
Wquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:24 schreef mootie het volgende:
KimD wordt ook steeds chagrijniger met die kop van d’r.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:30 schreef mootie het volgende:
Jw: rupert zit buiten natuurlijk in een groep met allemaal nichten, allemaal vreemdgaan.
Bep: allemaal vals.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:30 schreef mootie het volgende:
Jw: rupert zit buiten natuurlijk in een groep met allemaal nichten, allemaal vreemdgaan.
wel triest als je zo denkt....allemaal over een kam scheren!!quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:30 schreef mootie het volgende:
Hmmm, misschien toch Kim W.quote:
Walgelijke uitspraakquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:35 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wel triest als je zo denkt....allemaal over een kam scheren!!
Tis dat.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:38 schreef juul. het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het over Kim W, Kim D heeft juist veel zin in Kerst in tegenstelling tot Kim W
Nee joh. Het is inderdaad moeilijk te verstaan en het lijkt er op. Maar als je goed luistert blablabla.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm, misschien toch Kim W.
Maar goed, dan gaan mensen lekker zelf maar Cossen als ik steeds aanmerkingen krijg.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgende keer dan lekker zelf een gaan Cossen.
Heb je de Dames vanmiddag horen praten , kamer 3..dat was pas akelig.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:40 schreef Judiwi het volgende:
Wat een roddel tantes zijn die Babet en Wendy. Gert-Jan is ook van de partij🙈
quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:42 schreef mootie het volgende:
Nou ja, dan toch maar zelf.
KimD mopperen op jeff dat hij het eten uit de frituur haalt terwijl Bep er net is. Het was wel de bedoeling dat het stiekem was.
Vertel!quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb je de Dames vanmiddag horen praten , kamer 3..dat was pas akelig.
nee ...wie was het slachtofferquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb je de Dames vanmiddag horen praten , kamer 3..dat was pas akelig.
Dat is het voordeel van frituren want je kunt heerlijk snaaienquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:42 schreef mootie het volgende:
Nou ja, dan toch maar zelf.
KimD mopperen op jeff dat hij het eten uit de frituur haalt terwijl Bep er net is. Het was wel de bedoeling dat het stiekem was.
Ze bakken friet voor toch? Hoe komen er dan spontaan loempia en frikandel in?quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van frituren want je kunt heerlijk snaaien
KimD, Bep, Wendy , Esther, mexx ..eigenlijk alle meiden kwamen over die slangentongen,ook izeik, maar kimWWW. zei, Marcio komt met plan, op wie we gaan stemmen..maar KimDDDD was nu de favo om eruit te wippen.En Bep, toen weer Esther ect.......quote:
Ach, elke keer een paar stukjes friet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:48 schreef Loveable het volgende:
Ze hebben net een uur avond eten op, en nu alweer eten
Staan ook al uren te bakken daar..quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van frituren want je kunt heerlijk snaaien
Lekker duidelijk. Tell me more.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:49 schreef Silves het volgende:
[..]
KimD, Bep, Wendy , Esther, mexx ..eigenlijk alle meiden kwamen over die slangentongen,ook izeik, maar kimWWW. zei, Marcio komt met plan, op wie we gaan stemmen..maar KimDDDD was nu de favo om eruit te wippen.En Bep, toen weer Esther ect.......
Loempia en frikandellen, ik Cos toch niet voor niks?quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ach, elke keer een paar stukjes friet.
Als ze alles voorgebakken hebben, hebben zij geen trek meer.
Voorover gebogen. Zou er pijn in mijn rug van krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:49 schreef Silves het volgende:
[..]
Staan ook al uren te bakken daar..
Good verhaalquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:49 schreef Silves het volgende:
[..]
KimD, Bep, Wendy , Esther, mexx ..eigenlijk alle meiden kwamen over die slangentongen,ook izeik, maar kimWWW. zei, Marcio komt met plan, op wie we gaan stemmen..maar KimDDDD was nu de favo om eruit te wippen.En Bep, toen weer Esther ect.......
Ik was even bezig: nagels van mijn kat knippen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Loempia en frikandellen, ik Cos toch niet voor niks?
De friet moet zelfs nog gesneden worden.
Jonge mensen, dat scheeltquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voorover gebogen. Zou er pijn in mijn rug van krijgen
mss streams kijken, en niet zelf alles invullen..er staan tig filmpjes op deze site..geen zin om jou op de hoogte te stellen.quote:
6 krattenquote:
Nee, beest zit toch altijd al op je schoot?quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik was even bezig: nagels van mijn kat knippen.
Goed excuus?
Nee, ze zat nu voor mijn schermquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, beest zit toch altijd al op je schoot?
Meer voor de andere of juist minderquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ach, elke keer een paar stukjes friet.
Als ze alles voorgebakken hebben, hebben zij geen trek meer.
Jammer alleen dat het voor morgen is, hebben ze vast wel weer honger.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
Meer voor de andere of juist minder
Heel erg pauper.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:55 schreef Kakadylo het volgende:
Kaolo als stopwoordje is zo onaantrekkelijk
De patat voor morgen, maar ze frituren nu de patatquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het voor morgen is, hebben ze vast wel weer honger.
Ja, dat zeg ik. Dus als ze zich nu al volproppen heeft dat toch geen impact op wat ze morgen eten.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
De patat voor morgen, maar ze frituren nu de patat
Kaulo verliefdquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey moet daarom wel heel erg verliefd zijn
Jeff zegt ook weinig zinnen zonder een scheldwoord natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze hebben afgesproken dat wanneer het weer mis dreigt te gaan, ze PINDA zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een relatie, droompaarquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hebben afgesproken dat wanneer het weer mis dreigt te gaan, ze PINDA zeggen.
Ik zie het al voor me:
KinD roept hard PINDA en Jeff zegt: rot op met je pinda
Die kutkinderen hebben er natuurlijk alles uitgezogenquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:01 schreef D. het volgende:
Eunice had grote borsten voor ze kinderen had
Wees blij zegt Erik
Of een corrigerend broekje aandoen...Dit ziet er echt niet uit. En niemand zegt iets...quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:02 schreef Thorelf het volgende:
omg die rok van kenzi ..is die ook nieuw?? echt! was er nou niets leukers te vinden
Ik vind dat gewoon echt flauw. Je mag haar best complimenteren, maar wees eerlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:03 schreef D. het volgende:
Babette zegt dat dat pak Zoe leuk staat.
Babette heeft duidelijk iets aan haar ogen
Iedereen vindt alles prachtig.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Of een corrigerend broekje aandoen...Dit ziet er echt niet uit. En niemand zegt iets...
Ik vraag me af of dat echt vrouwengedrag is. Staaaat mooooi!quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat echt vrouwengedrag is. Staaaat mooooi!
(Hihi met haar uitpuilende vette pens, sta ik er beter op)
Wss ook verkoopster geweest.quote:
Ze is toch pas 40quote:
Dat vind ik zo raar bij haar. Ik vind haar er uitzien als een vijftiger die flink bijgewerkt is. Ze vindt zichzelf een gekke, vrije jonge vrouw.quote:
staat zo leuk! op tvquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
Wel handig al die jurken hartje winter
Sommige zien het gewoon niet van zichzelfquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar bij haar. Ik vind haar er uitzien als een vijftiger die flink bijgewerkt is. Ze vindt zichzelf een gekke, vrije jonge vrouw.
Vin Mirthe veel leuker met haar bomberjack en streepjestrui.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
Wel handig al die jurken hartje winter
Je komt binnen en ze is je bestie je gaat weg en ze stampt je aanquote:
Hamerenquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:13 schreef mootie het volgende:
Erik doet zijn pak aan morgen, 15 jaar oud.
Eunice vindt dat het pak er veel ouder uitziet.
Lekker een oversized pak vermoed ik.
Heel veel mensen kopen iets voor Kerst en/of Oudjaar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx koopt een jurk speciaal voor nieuwjaar
Niet aan de voorkant in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:18 schreef mootie het volgende:
KimD eet maar door, waar laaaat ze het.
Berend Blaauw.quote:
Jeff gaat het verdelen.quote:
Mensen wordt wakker en open je ogenquote:
Boksen.quote:
Knoflooksausquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Wat moet die pot mayo gaan worden dan?
Knoflookmayo, zo te zienquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Wat moet die pot mayo gaan worden dan?
Oh wist niet dat je dat met mayo kon makenquote:
Een ritueel waar je de namen van je dierbaren in gaat gooien en dan verbranden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
En Esther is met Erik lege potten met kaarsjes aan het neerzetten op de stem kleden in een hartjes vorm en ze zijn ook bezig met crepe papier neerleggen, geen idee waar voor, zal wel met kerst te maken hebben.
Doen wij ook wel eens als ik het vergeten ben, verse knoflook door mayo, lekker simpelquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je dat met mayo kon maken
Dierbaren verbranden?quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ritueel waar je de namen van je dierbaren in gaat gooien en dan verbranden.
Dit niet.quote:
Die andere dag zal dan wel Erik in de keuken staanquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ht moet niet gekker worden,maar hij hoort bij de oudjes die een kerstdag moeten verzorgen.
Ok en wel voor de kerst of gewoon zomaar, ik zie ze alleen, geen zin om naar ze te luisteren.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ritueel waar je de namen van je dierbaren in gaat gooien en dan verbranden.
Er komen ook speeches.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok en wel voor de kerst of gewoon zomaar, ik zie ze alleen, geen zin om naar ze te luisteren.
Elvisquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ken ik weer andere dingen kijken.
Ht moet niet gekker worden,maar hij hoort bij de oudjes die een kerstdag moeten verzorgen.quote:
Die doet het ontbijt met Esther denkikquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die andere dag zal dan wel Erik in de keuken staan
Hoe toepasselijkquote:
Ontopic freon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |