Dat gebeurt mij ook wel eens als het te lekker isquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Moet nog gaan bedenken wat ik zo ga eten, heb het avondeten al voor de lunch op
Toch even gedaan en het was wel verfrissend.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm balen. Maar gewoon even een heel klein blokje om voor de frisse lucht wil misschien wel helpen qua lamlendigheid.
Goedzo. En precies dat inderdaad, even de sleur doorbreken en je ligt opeens weer heel anders de rest van de dag op bed/bank.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Toch even gedaan en het was wel verfrissend.Het werd ook zo'n sleur, dat binnenzitten de hele week.
Restje kip kerrie van de chineesquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook wel eens als het te lekker isWat was het?
Volgens mij moeten we weer wat immuniteit tegen allerlei virussen opbouwen na de coronatoestanden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog steeds niet over? Duurt bij jou ook al zo lang
Ik kan me normaal altijd al vrij moeilijk echt ontspannen omdat ik altijd het idee heb dat ik nog dingen moet doen. Als ik dan echt niets uitvreet, krijg ik daar helemaal last van.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedzo. En precies dat inderdaad, even de sleur doorbreken en je ligt opeens weer heel anders de rest van de dag op bed/bank.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me normaal altijd al vrij moeilijk echt ontspannen omdat ik altijd het idee heb dat ik nog dingen moet doen. Als ik dan echt niets uitvreet, krijg ik daar helemaal last van.
Jij had het wel een stuk erger te pakken hoor. Ik ben gelukkig niet totaal een vaatdoek geworden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
En het is gewoon een kutgriep wat er nu rondgaat, al dan wel of niet corona. Het duurt zo lang. Sinds donderdag zit ik pas weer een beetje op mijn normale energielevel dus nog even volhouden Recs.
Ja, jij was gewoon even af. Dan heb je niets meer te vertellen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
Al was ik de eerste week wel echt zo ziek dat ik ook niet echt veel meer kon dan niets doen en slapen.
Ja maar als je echt flink ziek bent dan lig je vaak een paar dagen in bed, en daarna voel je je steeds weer wat beter. Maar lang zo half ziek zijn dat is ook geen pretje.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij had het wel een stuk erger te pakken hoor. Ik ben gelukkig niet totaal een vaatdoek geworden.Wel fijn dat je nu weer redelijk je normale energieniveau terug hebt.
Langdurig brak zijn is echt gekmakend.
Ja, dat is wel het irritante nu inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar als je echt flink ziek bent dan lig je vaak een paar dagen in bed, en daarna voel je je steeds weer wat beter. Maar lang zo half ziek zijn dat is ook geen pretje.
ja klopt alleen thuisquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Is iedereen hier gewoon thuis vanavond zonder bezoek?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor iedereen een cadeautje.
mowah ik ga brood met vis bij pa eten, is soort van traditie geworden op kerstavond.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ik dacht dat het verlossende woord nooit zou komenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor iedereen een cadeautje.
Dat is leuk zulke traditiesquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mowah ik ga brood met vis bij pa eten, is soort van traditie geworden op kerstavond.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:20 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aafplaats-in-utrecht
Ehh..quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:20 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aafplaats-in-utrecht
9 gangetjes vreten zo gezellig met de fam.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
in Nederland is het gebruikelijker 1e en 2e kerstdag te vieren en met kerstavond niet zoveel te doenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een kastje met kindercadeaus voor verschillende leeftijden, voor het geval ik ineens wat nodig hebquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:20 schreef Recce het volgende:
Ik had nog een klein LEGO-doosje liggen. Dat kan ik mooi aan m'n nichtje geven.
Even verder gekeken:quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ehh..Ik neem aan dat je daar normaal niet zomaar in kunt vallen?
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
9 gangetjes vreten zo gezellig met de fam.
Rode kool | Vossenbessen | Belper knolle
Tempé | Kousenband | Bananen bloem
Knolselderij | Saté | Bieslook | Sjalot
Kaviaar | Oester | Mierikswortel
Langoustine | Baharat | Pompoen | Cederhout | Vijgenblad
Tong | Hollandse Garnaal | Manzanilla | Punt Paprika
Winter Truffel | Aardpeer | Agnolotti | Ui | Geitenkaas
Anjou Duif |Ganzenlever | Bloemkool | Hazelnoot| Vadouvan | Hachee
Bloedsinaasappel | Mescal | Chocolade |
geniet ervan en veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook die vrouw heeft een tijdje tussen de botten gelegenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even verder gekeken:
Oorspronkelijk werd de kuil op de grafheuvel ontworpen als een zogeheten knekelput, waar beenderen van overledenen worden verzameld na het ruimen van een begraafplaats, maar daar is het uiteindelijk nooit voor gebruikt.
Oooh dus helemaal niet zo sensationeel.
Dat is wel lekker rustig.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets met kerst.
Wij deden altijd kerstavond met het gezin en dan 1e en 2e bij de twee kanten van de familie.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
in Nederland is het gebruikelijker 1e en 2e kerstdag te vieren en met kerstavond niet zoveel te doen
Hmm, dat klinkt heel verstandig. Zo georganiseerd ben ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een kastje met kindercadeaus voor verschillende leeftijden, voor het geval ik ineens wat nodig hebDie koop ik meestal zo hier en daar tussendoor als ik wat in de aanbieding zie.
De kers op de taartquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tiende gang wit brood in melk en dan lekker opsabbelen alsof we een kunstgebitje hebben.
Ik ook niet. Morgen wel skiën denk ik, het weer ziet er goed uit. Maar we doen alleen waar we zin in hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets met kerst.
De supermarkten zijn grotendeels nog open hoor. Hup hup!quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Feest begint om 18:00, mijn moeder belde om 17:05 op, ja kun je een grote bos bloemen voor je zusje halen, een fles drank voor je zwager en neem voor jezelf ook wat lekker mee voor kerst, is dat goed mijn lieve jongen?
Mam, de winkels zijn nu dicht denk ik zo.
Ooooh echt?![]()
En dan breekt mijn hartje ook wel weer, ik ga haar vanavond maar eens uitgebreid knuffelen
Euh, ik geloof al 31.quote:
Of je gaat gewoon nog even naar de gall en gall en een bloemist. Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Feest begint om 18:00, mijn moeder belde om 17:05 op, ja kun je een grote bos bloemen voor je zusje halen, een fles drank voor je zwager en neem voor jezelf ook wat lekker mee voor kerst, is dat goed mijn lieve jongen?
Mam, de winkels zijn nu dicht denk ik zo.
Ooooh echt?![]()
En dan breekt mijn hartje ook wel weer, ik ga haar vanavond maar eens uitgebreid knuffelen
Wou net zeggen, die is zelfs hier in het durp nog tot 19.00 uur openquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef Recce het volgende:
[..]
De supermarkten zijn grotendeels nog open hoor. Hup hup!
Herfstdekbed is weer genoeg zo.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef CherryLips het volgende:
"Volgend weekend gaat de temperatuur zelfs nog meer omhoog. "Het lijkt dan echt een stuk warmer te worden", aldus De Wit. "Er komt dan behoorlijk wat warme lucht aanzetten vanaf de kust voor Portugal. De temperatuur loopt dan richting de 12 à 13 graden, misschien wordt het nog wel warmer." Qua zon valt het wel tegen. "Dan lijkt donderdag de beste dag te zijn." "
Ik pak m'n tussenjas weer.
Nice.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef CherryLips het volgende:
"Volgend weekend gaat de temperatuur zelfs nog meer omhoog. "Het lijkt dan echt een stuk warmer te worden", aldus De Wit. "Er komt dan behoorlijk wat warme lucht aanzetten vanaf de kust voor Portugal. De temperatuur loopt dan richting de 12 à 13 graden, misschien wordt het nog wel warmer." Qua zon valt het wel tegen. "Dan lijkt donderdag de beste dag te zijn." "
Kortebroekenweerquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef CherryLips het volgende:
BBQ aan met oudejaarsavond. Lekker man.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef CherryLips het volgende:
In Den Haag steken ze rond die periode toch alles aan?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
BBQ aan met oudejaarsavond. Lekker man.
Gewoon bbq'en op een brandende auto toch. Lekker efficientquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Den Haag steken ze rond die periode toch alles aan?
En die heb je gisteren op de kerstborrel eens even goed de waarheid verteld?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Veel te druk gehad op het werk de laatste weken, en ben het ook even poepzat door wat aanvaringen met een regiodirecteur.
Ja hoor, van orac's tot aan auto's niets is te gek hier.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Den Haag steken ze rond die periode toch alles aan?
All you need is love vanavond toch?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Wel een goed idee, ik heb nog zo'n uitschuifbare worstenprikker uit Finland, kan nog wel van pas komenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon bbq'en op een brandende auto toch. Lekker efficient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ikke wel..quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Gooi even een krokeleketje in het vet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hertenstoof heeft nog minstens een uur nodig en ik heb nu al honger
quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een goed idee, ik heb nog zo'n uitschuifbare worstenprikker uit Finland, kan nog wel van pas komen
Die heb ik ook, handig dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee boeit me ook niet ik dans lieverquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik deze aanwinst al gemeld?@:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik geen frietpan meer heb. Dan ging ik meerdere avonden per week kaassoufflés etenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gooi even een krokeleketje in het vet.
Hoeveel kilo was het?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Zakje pindarotsjes leeg. Kerstpakket al bijna naar binnen gewerkt
Kruidvat heeft weer kilozakken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Zakje pindarotsjes leeg. Kerstpakket al bijna naar binnen gewerkt
Geniet ervan ouwe paradijsvogelquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
FTFYquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kruidvat had weer kilozakken.
Sow. Schoten gevuurd.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee boeit me ook niet ik dans liever
Eigenlijk vind ik het niet zo lekker. Maar als ik zo’n zakje in huis heb, gaat het naar binnenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kruidvat heeft weer kilozakken.
Dat had ik laatst ook met een zak chips die ik gekocht had. Dat viel uiteindelijk toch weer tegen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet zo lekker. Maar als ik zo’n zakje in huis heb, gaat het naar binnen
Ik weet al wat je daarmee gaat doen ouwe linkmiechel.quote:
Idem.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:02 schreef Karzai het volgende:
ja ik verzamel niks , ben een minimalist, ik gooi ook zoveel mogelijk weg allemaal ballast
Neequote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Het komt mogelijk nog een keer van pas...quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:02 schreef Karzai het volgende:
ja ik verzamel niks , ben een minimalist, ik gooi ook zoveel mogelijk weg allemaal ballast
Ja het is misschien niet uit speciaal zaakjes ofzo maar smaakt alsnog prima haha.quote:
maakt niet uit, lekkere hapjesquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is misschien niet uit speciaal zaakjes ofzo maar smaakt alsnog prima haha.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:10 schreef mschol het volgende:
hmm motor van combimagnetron is kaduuk..
moet even bedenken wat slimmer is:vervangende motor kopen (maarja glasplaat is ook heel ver heen en krijg em niet meer schoon, en meenemener is wellicht ook wel aan vervanging toe) of gelijk hele ding vervangen
Oh dus het was een heel klein bakjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |