Dat gebeurt mij ook wel eens als het te lekker isquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Moet nog gaan bedenken wat ik zo ga eten, heb het avondeten al voor de lunch op
Toch even gedaan en het was wel verfrissend.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm balen. Maar gewoon even een heel klein blokje om voor de frisse lucht wil misschien wel helpen qua lamlendigheid.
Goedzo. En precies dat inderdaad, even de sleur doorbreken en je ligt opeens weer heel anders de rest van de dag op bed/bank.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Toch even gedaan en het was wel verfrissend.Het werd ook zo'n sleur, dat binnenzitten de hele week.
Restje kip kerrie van de chineesquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook wel eens als het te lekker isWat was het?
Volgens mij moeten we weer wat immuniteit tegen allerlei virussen opbouwen na de coronatoestanden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog steeds niet over? Duurt bij jou ook al zo lang
Ik kan me normaal altijd al vrij moeilijk echt ontspannen omdat ik altijd het idee heb dat ik nog dingen moet doen. Als ik dan echt niets uitvreet, krijg ik daar helemaal last van.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedzo. En precies dat inderdaad, even de sleur doorbreken en je ligt opeens weer heel anders de rest van de dag op bed/bank.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me normaal altijd al vrij moeilijk echt ontspannen omdat ik altijd het idee heb dat ik nog dingen moet doen. Als ik dan echt niets uitvreet, krijg ik daar helemaal last van.
Jij had het wel een stuk erger te pakken hoor. Ik ben gelukkig niet totaal een vaatdoek geworden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
En het is gewoon een kutgriep wat er nu rondgaat, al dan wel of niet corona. Het duurt zo lang. Sinds donderdag zit ik pas weer een beetje op mijn normale energielevel dus nog even volhouden Recs.
Ja, jij was gewoon even af. Dan heb je niets meer te vertellen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
Al was ik de eerste week wel echt zo ziek dat ik ook niet echt veel meer kon dan niets doen en slapen.
Ja maar als je echt flink ziek bent dan lig je vaak een paar dagen in bed, en daarna voel je je steeds weer wat beter. Maar lang zo half ziek zijn dat is ook geen pretje.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij had het wel een stuk erger te pakken hoor. Ik ben gelukkig niet totaal een vaatdoek geworden.Wel fijn dat je nu weer redelijk je normale energieniveau terug hebt.
Langdurig brak zijn is echt gekmakend.
Ja, dat is wel het irritante nu inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar als je echt flink ziek bent dan lig je vaak een paar dagen in bed, en daarna voel je je steeds weer wat beter. Maar lang zo half ziek zijn dat is ook geen pretje.
ja klopt alleen thuisquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Is iedereen hier gewoon thuis vanavond zonder bezoek?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor iedereen een cadeautje.
mowah ik ga brood met vis bij pa eten, is soort van traditie geworden op kerstavond.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Is iedereen hier gewoon thuis vanavond zonder bezoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |