Euh, ik geloof al 31.quote:
Of je gaat gewoon nog even naar de gall en gall en een bloemist. Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Feest begint om 18:00, mijn moeder belde om 17:05 op, ja kun je een grote bos bloemen voor je zusje halen, een fles drank voor je zwager en neem voor jezelf ook wat lekker mee voor kerst, is dat goed mijn lieve jongen?
Mam, de winkels zijn nu dicht denk ik zo.
Ooooh echt?![]()
En dan breekt mijn hartje ook wel weer, ik ga haar vanavond maar eens uitgebreid knuffelen
Wou net zeggen, die is zelfs hier in het durp nog tot 19.00 uur openquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef Recce het volgende:
[..]
De supermarkten zijn grotendeels nog open hoor. Hup hup!
Herfstdekbed is weer genoeg zo.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef CherryLips het volgende:
"Volgend weekend gaat de temperatuur zelfs nog meer omhoog. "Het lijkt dan echt een stuk warmer te worden", aldus De Wit. "Er komt dan behoorlijk wat warme lucht aanzetten vanaf de kust voor Portugal. De temperatuur loopt dan richting de 12 à 13 graden, misschien wordt het nog wel warmer." Qua zon valt het wel tegen. "Dan lijkt donderdag de beste dag te zijn." "
Ik pak m'n tussenjas weer.
Nice.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef CherryLips het volgende:
"Volgend weekend gaat de temperatuur zelfs nog meer omhoog. "Het lijkt dan echt een stuk warmer te worden", aldus De Wit. "Er komt dan behoorlijk wat warme lucht aanzetten vanaf de kust voor Portugal. De temperatuur loopt dan richting de 12 à 13 graden, misschien wordt het nog wel warmer." Qua zon valt het wel tegen. "Dan lijkt donderdag de beste dag te zijn." "
Kortebroekenweerquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef CherryLips het volgende:
BBQ aan met oudejaarsavond. Lekker man.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:31 schreef CherryLips het volgende:
In Den Haag steken ze rond die periode toch alles aan?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
BBQ aan met oudejaarsavond. Lekker man.
Gewoon bbq'en op een brandende auto toch. Lekker efficientquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Den Haag steken ze rond die periode toch alles aan?
En die heb je gisteren op de kerstborrel eens even goed de waarheid verteld?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Veel te druk gehad op het werk de laatste weken, en ben het ook even poepzat door wat aanvaringen met een regiodirecteur.
Ja hoor, van orac's tot aan auto's niets is te gek hier.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Den Haag steken ze rond die periode toch alles aan?
All you need is love vanavond toch?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Is iedereen hier gewoon thuis vanavond zonder bezoek?
Wel een goed idee, ik heb nog zo'n uitschuifbare worstenprikker uit Finland, kan nog wel van pas komenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon bbq'en op een brandende auto toch. Lekker efficient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ikke wel..quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Is iedereen hier gewoon thuis vanavond zonder bezoek?
Gooi even een krokeleketje in het vet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hertenstoof heeft nog minstens een uur nodig en ik heb nu al honger
quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een goed idee, ik heb nog zo'n uitschuifbare worstenprikker uit Finland, kan nog wel van pas komen
Die heb ik ook, handig dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee boeit me ook niet ik dans lieverquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik deze aanwinst al gemeld?@:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik geen frietpan meer heb. Dan ging ik meerdere avonden per week kaassoufflés etenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gooi even een krokeleketje in het vet.
Hoeveel kilo was het?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Zakje pindarotsjes leeg. Kerstpakket al bijna naar binnen gewerkt
Kruidvat heeft weer kilozakken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Zakje pindarotsjes leeg. Kerstpakket al bijna naar binnen gewerkt
Geniet ervan ouwe paradijsvogelquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
9 gangetjes vreten zo gezellig met de fam.
Rode kool | Vossenbessen | Belper knolle
Tempé | Kousenband | Bananen bloem
Knolselderij | Saté | Bieslook | Sjalot
Kaviaar | Oester | Mierikswortel
Langoustine | Baharat | Pompoen | Cederhout | Vijgenblad
Tong | Hollandse Garnaal | Manzanilla | Punt Paprika
Winter Truffel | Aardpeer | Agnolotti | Ui | Geitenkaas
Anjou Duif |Ganzenlever | Bloemkool | Hazelnoot| Vadouvan | Hachee
Bloedsinaasappel | Mescal | Chocolade |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |