FTFYquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kruidvat had weer kilozakken.
Sow. Schoten gevuurd.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee boeit me ook niet ik dans liever
Eigenlijk vind ik het niet zo lekker. Maar als ik zo’n zakje in huis heb, gaat het naar binnenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kruidvat heeft weer kilozakken.
Dat had ik laatst ook met een zak chips die ik gekocht had. Dat viel uiteindelijk toch weer tegen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet zo lekker. Maar als ik zo’n zakje in huis heb, gaat het naar binnen
Ik weet al wat je daarmee gaat doen ouwe linkmiechel.quote:
Idem.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:02 schreef Karzai het volgende:
ja ik verzamel niks , ben een minimalist, ik gooi ook zoveel mogelijk weg allemaal ballast
Neequote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Is iedereen hier gewoon thuis vanavond zonder bezoek?
Het komt mogelijk nog een keer van pas...quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:02 schreef Karzai het volgende:
ja ik verzamel niks , ben een minimalist, ik gooi ook zoveel mogelijk weg allemaal ballast
Ja het is misschien niet uit speciaal zaakjes ofzo maar smaakt alsnog prima haha.quote:
maakt niet uit, lekkere hapjesquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is misschien niet uit speciaal zaakjes ofzo maar smaakt alsnog prima haha.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:10 schreef mschol het volgende:
hmm motor van combimagnetron is kaduuk..
moet even bedenken wat slimmer is:vervangende motor kopen (maarja glasplaat is ook heel ver heen en krijg em niet meer schoon, en meenemener is wellicht ook wel aan vervanging toe) of gelijk hele ding vervangen
Oh dus het was een heel klein bakjequote:
Vervangen zou ik zeggen, die zijn niet zo duur toch?quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:10 schreef mschol het volgende:
hmm motor van combimagnetron is kaduuk..
moet even bedenken wat slimmer is:vervangende motor kopen (maarja glasplaat is ook heel ver heen en krijg em niet meer schoon, en meenemener is wellicht ook wel aan vervanging toe) of gelijk hele ding vervangen
Doe hem de groetjesquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat overblijft na kerst wel maar Solo is hier.
beetje fatsoenlijke inbouw gaat zo naar 300 euroquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vervangen zou ik zeggen, die zijn niet zo duur toch?
En misschien gelijk energiezuiniger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |