ja klopt alleen thuisquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Is iedereen hier gewoon thuis vanavond zonder bezoek?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor iedereen een cadeautje.
mowah ik ga brood met vis bij pa eten, is soort van traditie geworden op kerstavond.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ik dacht dat het verlossende woord nooit zou komenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor iedereen een cadeautje.
Dat is leuk zulke traditiesquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mowah ik ga brood met vis bij pa eten, is soort van traditie geworden op kerstavond.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:20 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aafplaats-in-utrecht
Ehh..quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:20 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)aafplaats-in-utrecht
9 gangetjes vreten zo gezellig met de fam.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
in Nederland is het gebruikelijker 1e en 2e kerstdag te vieren en met kerstavond niet zoveel te doenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een kastje met kindercadeaus voor verschillende leeftijden, voor het geval ik ineens wat nodig hebquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:20 schreef Recce het volgende:
Ik had nog een klein LEGO-doosje liggen. Dat kan ik mooi aan m'n nichtje geven.
Even verder gekeken:quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ehh..Ik neem aan dat je daar normaal niet zomaar in kunt vallen?
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
9 gangetjes vreten zo gezellig met de fam.
Rode kool | Vossenbessen | Belper knolle
Tempé | Kousenband | Bananen bloem
Knolselderij | Saté | Bieslook | Sjalot
Kaviaar | Oester | Mierikswortel
Langoustine | Baharat | Pompoen | Cederhout | Vijgenblad
Tong | Hollandse Garnaal | Manzanilla | Punt Paprika
Winter Truffel | Aardpeer | Agnolotti | Ui | Geitenkaas
Anjou Duif |Ganzenlever | Bloemkool | Hazelnoot| Vadouvan | Hachee
Bloedsinaasappel | Mescal | Chocolade |
geniet ervan en veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
9 gangetjes vreten zo gezellig met de fam.
Rode kool | Vossenbessen | Belper knolle
Tempé | Kousenband | Bananen bloem
Knolselderij | Saté | Bieslook | Sjalot
Kaviaar | Oester | Mierikswortel
Langoustine | Baharat | Pompoen | Cederhout | Vijgenblad
Tong | Hollandse Garnaal | Manzanilla | Punt Paprika
Winter Truffel | Aardpeer | Agnolotti | Ui | Geitenkaas
Anjou Duif |Ganzenlever | Bloemkool | Hazelnoot| Vadouvan | Hachee
Bloedsinaasappel | Mescal | Chocolade |
Oh ik dacht ook die vrouw heeft een tijdje tussen de botten gelegenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even verder gekeken:
Oorspronkelijk werd de kuil op de grafheuvel ontworpen als een zogeheten knekelput, waar beenderen van overledenen worden verzameld na het ruimen van een begraafplaats, maar daar is het uiteindelijk nooit voor gebruikt.
Oooh dus helemaal niet zo sensationeel.
Dat is wel lekker rustig.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets met kerst.
Wij deden altijd kerstavond met het gezin en dan 1e en 2e bij de twee kanten van de familie.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
in Nederland is het gebruikelijker 1e en 2e kerstdag te vieren en met kerstavond niet zoveel te doen
Hmm, dat klinkt heel verstandig. Zo georganiseerd ben ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een kastje met kindercadeaus voor verschillende leeftijden, voor het geval ik ineens wat nodig hebDie koop ik meestal zo hier en daar tussendoor als ik wat in de aanbieding zie.
De kers op de taartquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tiende gang wit brood in melk en dan lekker opsabbelen alsof we een kunstgebitje hebben.
Ik ook niet. Morgen wel skiën denk ik, het weer ziet er goed uit. Maar we doen alleen waar we zin in hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets met kerst.
De supermarkten zijn grotendeels nog open hoor. Hup hup!quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Feest begint om 18:00, mijn moeder belde om 17:05 op, ja kun je een grote bos bloemen voor je zusje halen, een fles drank voor je zwager en neem voor jezelf ook wat lekker mee voor kerst, is dat goed mijn lieve jongen?
Mam, de winkels zijn nu dicht denk ik zo.
Ooooh echt?![]()
En dan breekt mijn hartje ook wel weer, ik ga haar vanavond maar eens uitgebreid knuffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |