Al een tijdje,ze had om oordruppels gevraagd.quote:
Beter leveren ze die dan snelquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al een tijdje,ze had om oordruppels gevraagd.
Babette zei van de week dat ze denkt dat de kijkers GJ zien als de lolbroek van de loods.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:59 schreef R0T29 het volgende:
GJ is echt zo'n foute moraalridder...weet alles beter, alleen loopt hij er niet zo mee te koop als Jeff of Martin. Ik begrijp niet waarom Babette dat niet ziet en al die gladde praatjes van hem slikt als zoete koek...
Omdat Babette bang is dat ze genomineerd wordt en nu gebruikt ze hem als haar verdediger die voor haar gast vechten. Sowieso lult Babet met iedereen mee tot vervelends toequote:Op zaterdag 24 december 2022 09:59 schreef R0T29 het volgende:
GJ is echt zo'n foute moraalridder...weet alles beter, alleen loopt hij er niet zo mee te koop als Jeff of Martin. Ik begrijp niet waarom Babette dat niet ziet en al die gladde praatjes van hem slikt als zoete koek...
GertJan wil roepi of Leila er toch uit?quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Er gaat een sterke speler uit .. Martin als GJ wint, en anders GJ zelf. Het is gunstig voor ons. Maar niet over praten.
Ja, maar wellicht ook zichzelf erop zetten. En dan stuurt ie Martin weg. Heeft hij met Erik afgesproken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GertJan wil roepi of Leila er toch uit?
Ik zat er ook over na te denken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel interessante vraag .... wie zou Rupie eruit stemmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |